دانلود و خرید کتاب کوچینگ حسین قاسم‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ اثر حسین قاسم‌زاده

کتاب کوچینگ

معرفی کتاب کوچینگ

کتاب کوچینگ؛ مبانی، مولفه‌ها و کاربردهای علمی نوشتهٔ حسین قاسم‌زاده در انتشارات رهنج به چاپ رسیده است. این کتاب راه و رسم حرکت به سوی موفقیت را به مخاطب می‌آموزد. این موفقیت‌ها می‌تواند هم زندگی شخصی و هم زندگی کاری اشخاص را شامل شود. کتاب کوچینگ، مفهوم، مقوله‌ها و انواع کوچینگ را شرح می‌دهد و راهکارهای ارتقای هر یک و نحوه‌ٔ آموزش آن‌ها را نیز ارائه می‌کند.

درباره‌ کتاب کوچینگ؛ مبانی، مولفه‌ها و کاربردهای علمی

شماری از ارتباطات مؤثر انسانی در کوچینگ عبارتند از:

 توسعه‌ٔ ارتباطات و افزایش بهره‌وری، شناخت تیپ‌های شخصیتی گوناگون انسان، راستی‌آزمایی و دروغ‌سنجی فرد مقابل، شناختن کامل زبان بدن، آشنا شدن با هوش‌های جدید انسانی مخصوصا هوش معنوی، شناسایی تمایزهای ساختاری ذهن زنان و مردان، به کارگیری راهبردهای الگوهای جهانی موفق و در نهایت شناختن توانایی‌هایی نامحدود مغز که منجر به تفکرات بهتر و بهینه‌تر می‌شود.

آموزش کوچینگ مطابق استاندارد فدراسیون بین‌المللی کوچینگ (ICF) از یازده صلاحیت تشکیل شده است که در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تعریف شده‌اند. این صلاحیت‌ها برای افراد گوناگون (از دانشجویان تا افراد حرفه‌ای و بازنشستگان) در مراحل مختلف زندگی کارآمد هستند؛ زیرا این صلاحیت‌ها منجر به افزایش آگاهی از خود، به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ایجاد ارتباطی پایدار و داشتن گفتگویی اثرگذار جهت کمک به دیگران و مسئولیت‌پذیری در امور مهم خواهند شد.

کوچینگ یکی از روش‌های آموزش نیروی انسانی است. کوچینگ منجر به سودآوری و مزایای کاربردی برای کارمندان و در نهایت خود سازمان‌ها خواهد شد. 

کتاب کوچینگ: مبانی، مولفه‌ها و کاربردهای علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای صاحبان مشاغل و کارکنان سودمند است. همچنین به طور خاص مدیران منابع انسانی می‌توانند از آموزش‌های این کتاب بهره ببرند.

بخشی از کتاب کوچینگ: مبانی، مولفه‌ها و کاربردهای علمی

حالا که تا اینجا با من همراه بوده‌اید می‌خواهم فراتر بروم و بگویم که دانستن مهارت کوچینگ چه کمکی به مهارت رهبری شما می‌کند. در زیر فهرستی را مرتب کرده‌ام که در آن نقش کوچینگ در اجرای موفق رهبری گروه تبیین شده است. این نکات به شما کمک می‌کند که مهارت رهبری خود را ارتقا دهید:

کوچینگ، ظرفیت‌های ذاتی افراد را شناسایی می‌کند: کوچینگ به داشتن دیدگاهی محترمانه دربارۀ دیگران اشاره می‌کند. اگر یک رهبر، مهارت‌های کوچینگ را به مهارت رهبری خود اضافه کند، درمی‌یابد که زیر دستانش، اعضای ارزشمند گروه او هستند؛ زیرا از استعداد، مهارت و خلاقیت ذاتی برخوردارند. این باور موجب می‌شود رهبر از اعضای گروه خود حمایت کند، آن‌ها را رشد دهد و به‌جای محدود کردن ظرفیت افراد، آنان را به استفاده از این ظرفیت‌ها تشویق کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۴۲,۹۰۰
تومان