دانلود و خرید کتاب راه خودت را پیدا کن کارلی فیورینا ترجمه مریم جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه خودت را پیدا کن اثر کارلی فیورینا

کتاب راه خودت را پیدا کن

معرفی کتاب راه خودت را پیدا کن

کتاب راه خودت را پیدا کن اثری از کارلی فیورینا با ترجمه مریم جعفری است. این کتاب به ما کمک می‌کد تا استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنیم.  

درباره کتاب راه خودت را پیدا کن

راه خودت را پیدا کن، کتابی است برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته در وجود انسانی ما. داستانی جذاب که با ماجرای زندگی نویسنده آغاز می‌شود و مسیری را می‌سازد که مخاطب را تا گایان همراه خود می‌کند.

کارلی فیورینا اعتقاد دارد، هنگامی که انسان، استعدادهای خود را پیدا می‌کند و به قدرت درونی‌اش پی می‌برد، می‌تواند آن را چند برابر کند و به این ترتیب قدرتش را در مسیر ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌اش به کار گیرد. اما شاید قسمت سخت کار، همان پیدا کردن استعدادهای نهفته درونی باشد. همه ما در زندگی خود شرایطی را دیده‌ایم که مشابه شرایط نویسنده است: درسی را که دوست نداریم، به زور می‌خوانیم. در شغلی که دوست نداریم به زور باقی می‌مانیم و ... چرا؟ چه چیزی مانع ما می‌شود تا نتوانیم راهی را پیدا کنیم که موفقیت و خوشبختی ما را رقم می‌زند؟ ترس از تغییر؟ ترس از جامعه؟ ترس از ناامید کردن اطرافیان؟

فیورینا در مقدمه کتابش اینطور نوشته است: «من این کتاب را فقط به این امید نوشته‌ام تا جزو افرادی باشم که اعتماد به نفس شما را بالا می‌برند. میدانم چه حسی است که به شدت مضطرب و ناآرام باشید. میدانم چه حسی است که سعی کنید رؤ یای دیگران را زندگی کنید و برای اهداف فرد دیگری در تلاش باشید و بکوشید به جایی برسید که من با دنبال کردن طرح و نقشۀ دیگران رسیدم. میدانم نارضایتی روحی چه احساسی است، جان کندن را میشناسم، ناامیدی را میشناسم، درد را میشناسم؛ اما اینها تمام چیزهایی نیست که میشناسم».

اما برای پیدا کردن راه خودمان باید متعهد باشیم: به آنچه که به آن علاقه یا در آن استعداد داریم. باید تصمیم درست بگیریم: همان تصمیماتی که بعد از سال‌ها زندگی لبخند به لب ما می‌آورند و در نهایت باید باری را که به دوش می‌کشیم زمین بگذاریم: باری به نام برآورده کردن انتظارات و تعهدات دیگران.

کتاب راه خودت را پیدا کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب راه خودت را پیدا کن را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که در تلاشند تا مسیر زندگی خودشان را رقم بزنند و نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.

بخشی از کتاب راه خودت را پیدا کن

۱. هر انسانی استعداد خدادادی شگفت انگیزی دارد؛

۲. این استعداد را میتوان شکوفا کرد.

فکرش را بکنید: تنها منبع نامحدود در دنیا استعداد انسانی است؛ نه زمان، پول، مهارت، شهرت و حتی ز یبایی و جذابیت. برای من اهمیتی ندارد که شما به شکل حیرت آوری زیبا هستید، یا در اوج بازی حرفه‌ای خود قرار دار ید، یا آنقدر پول دارید که نمیدانید با آن چه کنید؛ هرکدام از اینها ممکن است در آینده نابود شوند. چروک‌های صورت نمایان می‌شوند و سرزندگی شما کاهش می‌یابد. نیاز بازار تغییر میکند، سهام بازار سقوط می‌کند و شما میمانید و سبد سهام خالی؛ اما چنین چیزی برای استعداد انسانی پیش نمی‌آید. «کسی که میتوانید باشید» همیشه پیش روی شماست و شما را به پیش میخواند. «کاری که میتوانید انجام دهید» مدام نامتان را زمزمه میکند. هرچقدر توانایی و استعدادتان را کشف کنید، باز هم هست و منتظر بهره برداری شماست.

نظرات کاربران

Hamzeh Bagheri
۱۴۰۱/۰۵/۲۴

این خیلی جالب نیست. قیمت نسخه الکترونیکی نصف قیمت نسخه چاپی کتابه. یکم منصفانه تر قیمتگذاری کنید مردم همه بتونن کتاب بخونن و شوقشون برا خرید بیشتر بشه

Nazari
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

اسم کتاب،طراحی جلد، سر فصل ها طوری بود که موقع دیدن دلم می خواست کل روز وقت بذارم و بخونم اما وقتی شروع کردم بخونم خیلی غیر قابل فهم بود.خیلی شرایط های بی ربط رو نام برده بود و توی

- بیشتر
وانیا
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کتاب در مورد پیدا کردن مسیر نوشته شده و اینطور ادعا میکنه که قراره ذهنمون رو شفاف کنه تا بتونیم مسیر درست رو پیدا کنیم. اما بیشتر جملاتش کلیشه و تکراری‌ست و ۳ فصل گذشته هنوز به نقطه‌ای که مسئله

- بیشتر
محسن حاتمی مصلح آبادی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

سلام لطفا کتاب متنی ملت عشق رو هم قرار بدید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
۳۲,۴۰۰
۴۰%
تومان