دانلود و خرید کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد مسعود لعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد اثر مسعود لعلی

کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

معرفی کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد اثر مسعود لعلی ۱۲۹ اصل برای قورت دادن قورباغه موفقیت است. این کتاب بر اساس تمام آثار برایان تریسی از جمله کتاب مشهور قورباغه‌ات را قورت بده، نوشته شده است. 

درباره کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

تا به حال تعداد بسیار زیادی از آثار برایان تریسی به زبان فارسی ترجمه شده است. تقریبا تمام آثار او در زمینه رشد و پیشرفت شخصی و یا موفقیت در زمینه کاری و ... است. مسعود لعلی در کتاب حکایت آن که قورباغه‌ اش را قورت داد، چکیده‌ای از کلیه اصول و راهکارهای ارائه شده برایان تریسی را جمع آوری کرده است که در بیش از چهل کتاب او منتشر شده است. 

اما چرا نویسنده به سراغ برایان تریسی رفته است؟ در بخشی از مقدمه کتاب درباره دلیل این انتخاب اینطور می‌خوانیم: «کاملاً با این گفته جک کانفیلد، نویسنده مجموعه معروف «سوپ جوجه برای روح» موافقم که: «دانش برایان تریسی در به حداکثر رساندن کارآیی فردی، بیش از همه کسانی است که می‌شناسم». مسعود لعلی خودش نزدیک به یک دهه است که در زمینه ارتقای قدرت شخصی و مهارت‌های زندگی مشغول مطالعه و تالیف است و در میان آثار تمام نویسندگان در این زمینه، برایان تریسی تاثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین است. 

کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید در کتابی جامع با دیدگاه و آثار برایان تریسی آشنا شوید، خواندن کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد را حتما در لیست کارهایی که باید انجام دهید، بگذارید. 

بخشی از کتاب حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

«اگر طول عمر انسان با موفقیت‌هایش سنجیده می‌شد، بسیاری از ما در همان کودکی می‌مردیم».

می‌گویند مردی تصمیم گرفت که خودش را از طبقه سی‌ام یک ساختمان پرتاب کند. در حال سقوط یک نفر سرش را از یکی از پنجره‌های طبقه پانزدهم بیرون آورد؛ و از او پرسید: « اوضاع چه طور است؟ » مرد در حالِ سقوط با صدای بلند جواب داد: «تا حالا که خوب بوده!» 

بسیاری از مردان زندگی کاری‌شان را بر مبنای همین فلسفه اداره می‌کنند: تا به حال که خوب بوده! آنها اصول و قواعد طبیعی کسب و کار را گاهی به عمد و گاهی اشتباهاً زیر پا می‌گذارند. ولی این حقایق قابل نقض نیستند، و زیر پا گذاشتن آنها به قیمت سنگینی تمام می‌شود. حتی اگر فکر کنید در کوتاه‌مدت از عواقب آن در امان هستید، نهایتاً باید هزینه کامل آن را پرداخت کنید.

هدف از نگارش این کتاب سهیم کردن شما در یک مجموعه اصول به اثبات رسیده است که توسط موفق‌ترین افراد کشف و یا کشف مجددشده و در طول تاریخ فعالیت‌های اقتصادی در انواع سازمان‌های بزرگ و کوچک آزمایش و به کار گرفته شده است. این اصول، خشک و بی‌طرف هستند. یعنی نه مثبتند و نه منفی. آنها نسبت به باورها، تمایلات و آرزوهای شما بی‌تفاوت هستند. این قوانین همیشه در کسب و کار وجود داشته‌اند و همیشه هم باقی خواهند ماند.

فیلسوف آلمانی ولفگانگ گوته می‌گوید: « طبیعت با کسی شوخی ندارد و همیشه صادق، جدی و درست است. اشتباهات همواره از طرف انسان است. کسی که طبیعت را درک نکند، مورد انزجار است و او فقط برای افراد شایسته، خالص و صادق اسرارش را فاش می‌کند ». اگر بخواهید آشپزی کنید، در مورد آن مطالعه می‌کنید و قواعد و اصول مربوط به ترکیب مواد اولیه و آماده کردن غذاهایی را که موفقیت‌شان به اثبات رسیده است دنبال می‌کنید. اگر مواد اصلی را کم یا زیاد کنید، نباید انتظار داشته باشید همان طعمی را که غذای اصلی دارد به دست بیاورید.

به همین ترتیب نمی‌توانید با نقض اصول و قواعد اساسی و مهمی که افراد موفق مرتب دنبال می‌کنند، انتظار دستیابی به همان نتایج را داشته باشید.

اصول و قواعد جهانی موفقیت مثل شماره تلفن هستند. با گرفتن شماره صحیح، تماس با طرف مورد نظر برقرار می‌شود. ولی اگر کسی شماره را اشتباه بگیرد، هر چه قدر هم که باهوش، تحصیل کرده، صادق، مصمم و با ذکاوت باشد، باز راه به جایی نخواهد برد.

نظرات کاربران

Marziye Hamidi
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

این کتاب عااالیه ! اگر هر کس فقط همین یه کتاب رو بخونه و به توصیه‌هاش عمل کنه به آرامش و موفقیت میرسه . اصلأ از دستش ندین .

محسن
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

کتاب خوبیه که درزمینه موفقیت شخصی،شغلی،روابط،ثروت،کسب وکار نوشته شده واگرکسی به گفته هاش عمل کنه نتایج خوبی میگیره

وحید
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

با اینکه برایان تریسی رو خیلی‌ها در رده‌ نویسندگان زرد موفقیت طبقه‌بندی می‌کنند اما به نظر من نکاتی که می‌‌گه خیلی ساده و کاربردی و درست و پایه‌ای‌ه، درسته که خیلی‌هاشو خیلی‌های دیگه هم می‌گن، درسته که شاید خیلی‌هاشو قبلا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
نقطه شروع بلوغ فکری درک عمیق این نکته است: « هیچ کس به نجات شما نخواهد آمد ».
احسان رضاپور
واقعیت این است: شما آنچه را که می‌بینید باور نمی‌کنید، به جای آن، آنچه را که باور دارید می‌بینید.
احسان رضاپور
ارزش زندگی هر انسانی نسبت مستقیم با تعمد او برای بهترین شدن دارد، بی آن که به محیط اطراف خویش توجه کند.
احسان رضاپور
افراد برجسته عذر و بهانه نمی‌آورند. وقتی اشتباه می‌کنند، بلافاصله آن را اذعان می‌دارند. در مقام اصلاح آن برمی‌آیند و بعد به راه خود ادامه می‌دهند. انتظار ندارند که دیگران برای آنها کاری صورت دهند. دیگران را سرزنش نمی‌کنند و بر آنها خشم نمی‌گیرند. انتقاد نمی‌کنند و محکوم نمی‌سازند. آنها همیشه خود را بازیگران اصلی نمایشنامه در صحنه زندگی خود ارزیابی می‌کنند.
احسان رضاپور
کاری را که از آن می‌ترسید انجام دهید، آن وقت نابودی ترس حتمی است. وقتی با ترس مواجه شوید و به طرف آن حرکت کنید، قدرت آن کم می‌شود و کنترلش را روی شما از دست می‌دهد. برعکس، هر بار که از یک وضعیت ترسناک رو می‌گردانید، ترس‌تان از آن وضعیت بیشتر و قدرتمندتر می‌شود.
محسن

حجم

۵۱۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۵۱۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان