دانلود و خرید کتاب از آسمان طلا می‌بارد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از آسمان طلا می‌بارد اثر مسعود لعلی

کتاب از آسمان طلا می‌بارد

معرفی کتاب از آسمان طلا می‌بارد

کتاب از آسمان طلا می‌بارد اثر مسعود لعلی داستان‌های واقعی و فوق‌العاده جذاب از جذب آرزها و ثروت است.

درباره‌ی کتاب از آسمان طلا می‌بارد

مسعود لعلی در کتاب از آسمان طلا می‌بارد داستان‌های واقعی از جذب آرزوها و ثروت را نوشته است. داستان‌هایی که به ما انسان‌ها یادآوری می‌کند با قدرت فکر خودمان و با توانایی عظیمی که در اختیار داریم، می‌توانیم زندگی‌مان را دگرگون کنیم. کتاب از آسمان طلا می‌بارد با مثالی ساده آغاز می‌شود که نشان می‌دهد چگونه به راحتی می‌توانیم با انجام حتی یک عمل کوچک، دنیای خود و دیگران را متحول کنیم. بنابراین چقدر خوب است اگر یاد بگیریم که با استفاده از قدرت فکرمان نیز چنین کنیم و تغییراتی باورنکردنی در زندگی‌مان ایجاد کنیم.

کتاب از آسمان طلا می‌بارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید داستان‌های واقعی و الهام‌بخشی بخوانید که به شما انگیزه‌ای برای ادامه مسیر بدهد، کتاب از آسمان طلا می‌بارد یک گزینه‌ی عالی برای شما است. 

بخشی از کتاب از آسمان طلا می‌بارد

آنتونی رابینز

در سال ۱۹۸۳، تمرینی را انجام دادم و این تمرین چنان تأثیر قطعی در آینده‌ام گذاشت که در اثر آن تمام زندگی‌ام تغییر کرد. در آن هنگام تصمیم گرفتم که معیارهای بالاتری برای زندگی خود در نظر بگیرم و بخشی از این کار وابسته به این بود که هدف‌های تازه‌ای برای خود قرار دهم و تغییراتی را که باید به وجود آورم و چیزهایی را که باید حتمآ داشته باشم، به روی کاغذ بیاورم. این بود که همهٔ افکار مخرب را کنار گذاشتم و در ساحل دریا نشستم و دفتری را در دست گرفتم.

آن روز، به مدت سه ساعت پشت سر هم مشغول نوشتن بودم. در مغز خود به کندوکاو پرداختم و هر چه به نظرم رسید، از اینکه چه باید بکنم، چگونه باید باشم، چه چیزهایی باید داشته باشم، چه چیزهایی را به وجود آورم، چه چیزهایی را ترجمه کنم و چه خدماتی را باید انجام دهم، همه را روی کاغذ آوردم. مهلتی که برای خود در نظر گرفتم تا به همهٔ این هدف‌ها دست یابم، بیست سال بود. در آن موقع اصلا فکر نکردم که آیا همهٔ این کارها از عهده‌ام ساخته است یا نه، بلکه هر چیزی را که به ذهنم می‌رسید، می‌نوشتم.

این نقطهٔ شروع کار بود، ولی شش ماه بعد دوباره فرصتی پیش آمد تا به شکلی بهتر آن کار را تکرار کنم. در آن هنگام مرا همراه با گروهی از «پاراپیسکولوژیست» ها به روسیه دعوت کرده بودند تا با کارهای متخصصان دانشگاه‌های سراسر روسیه در زمینهٔ پدیده‌های روانی آشنا شویم.

سفر من از مسکو به سیبری و سپس لنین‌گراد مدت زیادی طول کشید و من که هیچ نوع کاغذی غیر از نقشهٔ روسیه همراه نداشتم، همهٔ هدف‌های درازمدت زندگی خود را در زمینه‌های معنوی، فکری، جسمی، عاطفی و مالی در پشت همان نقشه نوشتم و برای هر یک مهلت زمانی معینی در نظر گرفتم.

به عنوان مثال، برای رسیدن به عالی‌ترین اهداف معنوی، ده سال، و برای اینکه انسانی باشم که باید باشم و همین‌طور کارهایی را که باید انجام دهم، نه سال، هشت سال، هفت سال و نظایر آن در نظر گرفتم تا اینکه رسیدم به زمان حال و اینکه امروز چه کنم تا در راه موفقیت بیفتم و سرنوشت آیندهٔ خود را به دست گیرم.

در آن روز اهدافی را برای خود قرار دادم که زندگی مرا دگرگون ساخت. برای خودم همسر رؤیایی ساختم و وضعیت فکری، احساسی، جسمی و معنوی او را مشخص کردم. در مورد فرزندان خود تصمیم گرفتم و درآمد زیادی را برای خودم معین کردم و خانه‌ای را که در آن زندگی خواهم کرد و شامل سه طبقه ساختمان اداری گرد که مشرف به دریا باشد، در ذهن مجسم ساختم و همه را در پشت همان نقشه نوشتم.

یک سال و نیم بعد، در همان خانهٔ رؤیایی نشسته بودم و مجلهٔ لایف را در دست داشتم.

نظرات کاربران

mostafa . kazemi
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

این کتاب عالی و بی نظیر

Yasan Nasimi
۱۴۰۱/۰۵/۲۳

نور خواهی؟!مستعد نور شو... (حضرت مولانا) بسیار عالی؛توصیه میکنم حتما بخونید

کاربر ۵۱۴۸۲۸۱
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

نسبت به تمام کتابایی که در این زمینه خوندم بسیار پربارتر و بهتر بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۴۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان