دانلود و خرید کتاب زندان ذهن (جلد ۱۰) کمال هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زندان ذهن (جلد ۱۰)

کتاب زندان ذهن اثر کمال هادی، جلد دهم از مجموعه حلقه‌های‌گمشده در نظام خانواده است که به بررسی علل و چگونگی درگیری‌ها و نشخوارهای ذهنی انسان پرداخته و راهکارهایی علمی و عملی برای رها شدن از افکار منفی و کشنده‌ای که سال‌هاست او را زمین‌گیر کرده ارائه می‌دهد.

درباره کتاب زندان ذهن

می دانید که چنگال ذهن معیوب مانند یک عروسک خیمه‌شب‌بازی شما را از حال واقعی که زندگی درآن مصداق پیدا می‌کند کَنده و در گذشته و آینده موهوم و خیالی که هیچ واقعیتی ندارند سرگردان می‌کند؛ لذا شما با مطالعه کتاب زندان ذهن از پیله اعتقادات خرافی مانند سرنوشت، خشم و ناتوانی چندین ساله‌ ذهن که روح و جسم شما را به بند کشیده رها شده و خواهید توانست با شناخت صحیح کارکردهای ذهن نافرمان بدون سرزنش خود یا متهم کردن دیگران در بدبختی شما، سرنوشت خود را بازتعریف نموده و افسار آن را در دست بگیرید.

کمال هادی در این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا بتواند با شناخت، تمرکز و تلقین، افکار منفی خود را به مثبت تغییر دهد. با جنس اندیشه‌های خود آشنا شده، افکار و نگرش‌های خودرا مدیریت نماید. از تسلط و نشخوارهای ذهن نافرمان آزاد شده و کنترل آن‌‌را در دست گیرد. شناخت و کنترل لازم را روی کارکردهای ذهنی و تأثیر آن‌ها بر رفتارهای خود داشته باشد و با تو‌لدی نو دنیای زیبایی را تجربه نمایید.

خواندن کتاب زندان ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب زندان ذهن را به کسانی توصیه می‌کنیم که سال‌هاست از افکار منفی، نشخوارهای ذهنی، مشکلات ارتباطی، شکست‌های عاطفی، اضطراب و افسردگی رنج برده و دنبال راهکاری عملی برای رها شدن از منگنه ذهنی خود هستند؛ همچنین به مشاوران خانواده که دنبال منبعی ساده و غنی برای استفاده و معرفی به مراجعان خود هستند.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره، همکار صدا و سیما در برنامه های آموزش خانواده، مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده و دوره‌های تامین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان است که دوره های تخصصی (workshop) انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب زندان ذهن

تحولات علمی و صنعتی آن‌چنان سریع در حال پیشرفت و دگرگونی هستند که اغلب ما مسافران جامانده از قطار تمدن دیگر نمی‌توانیم خود را با نیازها و مسائل جدید آن سازگار نماییم؛ لذا این فاصله و تعارض حاصله آن‌چنان انسان امروزی را دچار تنش و استرس نموده است که افسار زندگی از دستش خارج‌شده و در گرداب مشکلات روحی و روانی گرفتار مانده است. حاصل قرن‌ها تلاش،مبارزه وپیشرفت انسان جهت‌‌‌دستیابی به مدرنیته و رفاه بیشتر منجر به ظهور پدیده‌های جدیدی مانند فشار روانی، اضطراب، افسردگی و بیماری‌های روان‌تنی شده که همه این تلاش‌ها را به تحلیل می‌برد و اگر چاره‌ای ‌جدی در این زمینه صورت نگیرد، سیر قهقرایی این پدیده می‌رود که انسان را در خود حل و نابود نماید. گرچه امروزه به کمک علم پزشکی بیماری‌های همه‌گیر جسمی به نحو چشمگیری مهار شده و آمار مرگ‌ومیر را پایین آورده است؛ ولی اپیدمی جدیدی بنام فشار روانی، استرس و افسردگی، انسان را وارد فاز جدیدی از بیماری‌ها بنام بیماری‌های روان‌تنی نموده که متأسفانه به‌صورتی ناشناخته و نامحسوس نسل‌بشری را مبتلا ساخته و زندگی مرفه وی را به نحو بسیار خطرناکی تهدید می‌کند. بنابراین وضعیت کنونی ایجاب می‌کند که انسان امروزی را جهت سازگاری و مقابله با این پدیده مخرب آماده نموده و از عواقب شومی که در انتظار اوست و عملاً از آن رنج می‌برد نجات دهیم. این امر نیاز به آگاهی و شناخت هر چه بیشتر مردم دارد که ضمن مجهز شدن به سازوکارهای شناخت و مقابله با این پدیده شوم بتواند خود را از قربانی شدن در این مرداب نجات دهد.

فهرست

  • حلقه اول: سخنی با خواننده
  • حلقه دوم: ذهن نافرمان من
  • حلقه سوم: خطاها یا تحریفهای شناختی ذهن
  • حلقه چهارم: نقش تلقین در ذهن
  • حلقه پنجم: جنس اندیشه های ما
  • حلقه ششم: نجات از زندان ذهن
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان