دانلود و خرید کتاب سه اثر : حکایت دولت و فرزانگی، راه و رسم میلیونرها، معبد میلیونرها مارک فیشر ترجمه نگار ساسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه اثر : حکایت دولت و فرزانگی، راه و رسم میلیونرها، معبد میلیونرها اثر مارک  فیشر

کتاب سه اثر : حکایت دولت و فرزانگی، راه و رسم میلیونرها، معبد میلیونرها

نویسنده:مارک فیشر
انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سه اثر : حکایت دولت و فرزانگی، راه و رسم میلیونرها، معبد میلیونرها

«سه اثر» دربردارنده سه اثر معروف و پرفروش مارک فیشر، نویسنده و سخنران انگیزشی در حوزه کسب و کار، یعنی «حکایت دولت و فرزانگی»، «راه و رسم میلیونرها» و «معبد میلیونرها» است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «جادوی تعیین هدف. بیا از زاویه‌ای دیگر به این مسأله نگاه کنیم. فرض کن دنبال کار می‌گردی و تمام مراحل مورد نیاز را طی می‌کنی تا به مصاحبه می‌رسی. چندی نمی‌گذرد که به تو می‌گویند که پذیرفته شده‌ای. و تو می‌فهمی شغلی پیدا کرده‌ای و می‌توانی پولدار شوی. چگونه واکنش نشان می‌دهی؟ در آغاز به خودت غره می‌شوی، در بین ده‌ها و یا حتا صدها نامزد تو انتخاب شده‌ای. عجب شاهکاری! و چون سه ماه بیکار بوده‌ای قطعاً فکر می‌کنی عجب بیکاری خوش‌یمنی، و وقتی شادی اولیه از بین می‌رود واکنش بعدی‌ات چه خواهد بود؟ خب می‌خواهم بدانم کارم کی شروع می‌شود و بعد می‌خواهم معنای دقیق پول فراوان را بدانم. سعی می‌کنم میزان دقیق حقوقم و مزایای کاری‌ام را دریابم چون همه چیز نسبی است. خوبه، به طور مثال اگر از رییس جدیدت «معنای» پول فراوان را بپرسی و او به تو اطمینان دهد که به طور حتم پول زیادی به دست می‌آوری، تو باز هم راضی نخواهی شد مگر نه؟ حالا بدتر از این، شاید فکرهای بعدی‌ات درباره صداقت او باشد. در حقیقت او به این دلیل از گفتن عددی دقیق طفره می‌رود چون کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. و شاید حقوقت به آن اندازه که گفته است نیست و اگر او نپذیرد که زمان دقیق شروع کار را بگوید تو قطعاً باید به رفتار او شک کنی. مگر نه؟ باید او را وادار به گفتن کنی».
معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۲۱

این مجموعه کامل است یا خلاصه ای از هر کتاب ؟

رضا اصلانی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بخونید و به قدرت فکر و روح پی ببرید، هر که خود را شناخت، خدا را شناخته است

Reza Shirazi
۱۳۹۵/۰۹/۱۲

چرا اینقدر گرون

sardarkhan
۱۳۹۹/۰۵/۲۳

خیلی عالیه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید

کاربر 2000998
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

عالی هست

09369392877
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

بی نظیر بود و باید چندین بار خوانده شود.

سید امین
۱۳۹۵/۰۲/۲۵

واقعا فوق‌العاده است کتاب های فیشر... راه و رسم ثروتمند شدن برای خوشبختی در زندگی رو یاد میده...

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
بعضی‌ها معتقدند که کتابها بی‌ارزشند. آنها فکر می‌کنند خودشان می‌توانند به جهان حیاتی دوباره ببخشند و از دانش کتابها بهره‌ای نمی‌برند و بدبختانه اشتباهات نیاکانشان را دوباره تکرار می‌کنند و به همین علت پول و زمان زیادی را به هدر می‌دهند. از سوی دیگر، در دام اعتماد به آنچه کتابها می‌گویند نیفت و اجازه نده آنانی که پیشتر از تو آمده‌اند به جای تو بیندیشند.
کاربر ۱۶۱۶۰۱۱
مثل کسانی نباش که وقتی دست به کاری می‌زنند عمیقاً فکر می‌کنند موفق نمی‌شوند.
کاربر ۱۶۱۶۰۱۱
اگر ایمان داشته باشی که می‌توانی در کاری خبره شوی، پس حتماً می‌توانی.
کاربر ۱۶۱۶۰۱۱
هنگامی که ذهنت با تمرین تمرکز قویتر شد و اعتماد به نفس پیدا کردی درخواهی یافت که مشکلات زندگی دیگر تو را اسیر نخواهند کرد و خواهی دانست اتفاقات اطرافت تنها به آن اندازه که ذهنت به آنها اهمیت می‌دهند مهم هستند.
کاربر ۱۶۱۶۰۱۱
پیدا می‌کنم، پیدا می‌کنم، پیدا می‌کنم. نه فقط به آن باور دارم، بلکه مطمئنم و می‌دانم. »
کاربر ۱۱۷۶۷۷۹
آدم آرامش فردایش را با به جان خریدن داوطلبانه‌ی دغدغه‌های امروز به دست می‌آورد.
کاربر ۱۱۷۶۷۷۹
همیشه باید پیش از نابود کردن دشمن، او را شناخت.
امین میاحی
«عشق، خدمتگزار است، حریص نیست، خودپسندی نمی‌کند، فخر نمی‌فروشد، ناراستی را در آن راهی نیست، از منفعت طلبی به دور است، خشمگین نمی‌شود، بدی نمی‌شناسد. از بی‌عدالتی خشنود نمی‌شود، اما شادی خویش را در» حقیقت می‌یابد. همه چیز را می‌بخشاید و باور دارد، همه چیز را خواهان است و همه چیز را برمی‌تابد. » عشق تحمل همه چیز را دارد...
امین میاحی
هیچوقت پیش نیامده که وقتی راجع به کسی بد فکر کرده‌اید یا در غیابش به بدگویی از او پرداخته‌اید، بعد که به او برخورده‌اید، هر چند که حفظ ظاهر کرده و از خود دوستی نشان داده باشید، باز هم معذب بوده باشید؟ یا اینکه همان شخص بدون تعارف شروع به انتقاد و سرزنش شما کرده باشد؟ درست مثل اینکه تمام فکرهای بد و بدگویی‌های شما را پنهانی و در سکوت شنیده است؟ و اگر به خود دروغ بگویید، او را بی‌انصاف و ظالم می‌خوانید. اما حقیقت این است که او فقط بازتاب افکاری است که خود شما نسبت به او داشته‌اید. این همان قانون قدیمی هر چه بکاری همان درو می‌کنی » است. فکر بد به همان شدت و نسبت به خود ما باز می‌گردد. حتی اگر در خفا به آن فکر کرده باشید.
امین میاحی
باید طوری رفتار کنید، گویی دیگران می‌توانند افکار شما را بخوانند. چون در واقع هم این کار را می‌کنند. آنها به صورت درونی و شهودی از احساسات شما نسبت به خودشان آگاهند، حتی اگر حرفتان سربسته و حساب شده باشد؛ آنها خلوص افکارتان را درک می‌کنند. حتی یک ریاکارِ بسیار ماهر هم با گذر زمان پته‌اش روی آب می‌افتد، چون افکارش او را لو می‌دهند.
امین میاحی

حجم

۲۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۲۷۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان