دانلود و خرید کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید اثر برایان تریسی

کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

معرفی کتاب زیرک شوید و به ثروت برسید

«زیرک شوید و به ثروت برسید (چگونه مانند موفق‌ترین و پردرآمدترین اشخاص فکر و عمل کنیم)» اثر برایان تریسی، نویسنده و مشاور حوزه کسب و کار و مدیریت است. در این کتاب با روشهای مطمئنی آشنا می‌شوید که به شما امکان می‌دهد از قوای ذهنی خود بیشتر و بیشتر بهره‌برداری کنید و به زندگی خود سروسامان بیشتری بدهید. اندیشه بلند‌مدت داشته‌باشید، هدف‌دار باشید و با خلاقیت و پشت‌کار در عین انعطاف‌پذیری عمل کنید. هرچه بهتر فکر کنید، نتایج بهتری می‌گیرید و به موفقیت‌های سطح بالاتری می‌رسید. مهمترین معیار برای موفقیت شما طرز فکر و اندیشه شماست که می‌تواند به نتایج مطلوب برسد. نتایجی که شما به دست می‌آورید با تصمیماتی که می‌گیرید رابطه دارد. میلتون فریدمن، اقتصاددان زمانی نوشت: «بهترین معیار اندیشه کیفی توانایی شما در پیش‌بینی نتایج ایده‌ها و اقدامات بعدی شماست.» پیامدها و نتایج در حکم همه‌چیزند. تنها سؤالی که باقی می‌ماند این است: «آیا ایده و نظرتان به نتیجه مطلوب رسید یا نرسید؟» بعضیها با مفهوم اهمیت نتایج بلندمدت مشکل دارند. آنها معتقدند که مهم قصد و نیت آنهاست و نتایج اهمیت ندارند. این برداشت یکی از تصورات ابهام‌برانگیز در جامعه ماست.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mohsen7080
۱۳۹۶/۰۸/۲۰

کتاب خوبی بود. فصل های ابتدایی به نحوه برنامه ریزی و ثروت پرداخته بود و در فصل های بعد نحوه هدف گذاری ودر اخر طرز تفکر افراد ثروتمند و فقیر رو مقایسه کرده بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۰)
خلاصه موفقیت یک حادثه نیست. شکست یک حادثه نیست. شما خودتان خواسته‌اید در جایی باشید که هم‌اکنون در آن قرار دارید. اگر می‌خواهید آینده بهتری داشته باشید، باید فکرتان را تغییر دهید و به توصیه‌های این کتاب بها بدهید. خوشبختانه آنچه امروز هستید حاصل آموزشهایی است که در کودکی به شما داده‌اند. در هر زمانی می‌توانید با نوآموختگی مطالبی جدید فرابگیرید، رفتارهای جدیدی انتخاب کنید و به نتایج متفاوت برسید.
Mohsen7080
ثروتمندان پیوسته شبکه‌سازی می‌کنند. آنها پیوسته برآنند تا بر میزان رابطه‌های خود بیفزایند.
Mohsen7080
ثروتمندان برای افزایش ثروت خود دست به ریسک می‌زنند. اما هرگز قمار نمی‌کنند. آنها برای اینکه ریسک را به حداقل برسانند، تا حد امکان اطلاعات جمع‌آوری می‌کنند. ثروتمندان آماده‌اند که از حیطه امن و راحت خود خارج شوند، کمی به خود فشار بیاورند و چیزهای جدید و متفاوت را امتحان کنند. ثروتمندان همیشه حاضرند از هوش و منابع دیگر خود برای افزودن بر ثروتشان استفاده کنند.
Mohsen7080
خودتان را عادت بدهید که صبح اول وقت به سراغ ایمیل‌های خود نروید. می‌توانید با شکست عادت مراجعه به ابزار الکترونیک و به خصوص ایمیل بهره‌وری خود را دو یا سه برابر کنید. سعی کنید ایمیل‌های دریافتی را دو بار در روز، ساعت ۱۱ صبح و ساعت ۳ بعدازظهر ببینید. صدای کامپیوتر خود را خاموش کنید تا متوجه رسیدن ایمیل‌ها نشوید. خودتان را برده دیگران نکنید که هر وقت می‌خواهند برای شما ایمیل می‌فرستند. اغلب این ایمیل‌ها نیازی به جواب دادن فوری ندارند و می‌توانند برای دریافت جواب صبر کنند.
Mohsen7080
اگر نتوانستید در پایان روز فهرستی برای انجام کارهای روز بعد خود تهیه کنید، اولین کاری که باید صبح اول وقت روز بعد انجام دهید این است که قبل از شروع کار برنامه آن روزتان را مشخص سازید. توجه داشته باشید وقتی از روی یک فهرست کار می‌کنید، کارآیی‌تان ۲۵ تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
Mohsen7080
توجه داشته باشید که تنها ۳ درصد مردم هدفهای نوشته شده و مشخص دارند. تنها ۳ درصد مردم برنامه‌هایی دارند که همه روزه روی آن کار می‌کنند. ۹۷ درصد بقیه تنها امیدوارند. در رؤیا و آرزو به سر می‌برند، در خیالات سیر می‌کنند. اما هدف ندارند. و تراژدی بزرگ این است که آنها تفاوت میان این دو را نمی‌دانند.
Mohsen7080
بعد قدم اول را بردارید. خبر خوش این است که همیشه می‌توانید قدم اول را تمیز دهید. مجبور نیستید همه پله‌های نرده‌بام را ببینید تا شروع به بالا رفتن کنید. کافیست قدم اول را بردارید. و وقتی قدم اول را برمی‌دارید، قدم دوم در برابر چشمانتان قرار می‌گیرد. قدم اول از همه دشوارتر است. به عزم و اراده فوق‌العاده نیاز دارد زیرا باید کاری سخت‌تر از گذشته انجام دهید. اما وقتی قدم اول را برمی‌دارید، برداشتن قدم دوم راحت‌تر می‌شود. و بعد قدم سوم. دیری نمی‌گذرد که می‌بینید قدمهای بعدی را پشت‌سرهم برمی‌دارید، می‌بینید که در عرض چند ماه به اندازه چند سال گذشته کار کرده‌اید.
Mohsen7080
اگر کسی شما را برای تصمیم‌گیری در یک زمینه مهم زیر فشار می‌گذارد، به او بگویید: «اگر اصرار داری که بلافاصله جواب بدهم جوابم منفی است، اما اگر به من فرصت فکر کردن بدهی جوابم ممکن است متفاوت باشد.»
Mohsen7080
تمرینات عملی ۱. از امروز مصمم شوید که مانند ثروتمندان بیندیشید و عمل کنید. ایده‌های مطرح شده در این فصل را اجرایی کنید. ۲. یک عادت را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌تواند به شما کمک کند تا ذهنیت و خودانگاره ثروتمندان را پیدا کنید. ۳. یکی از فعالیتهای اشخاص موفق را انتخاب کنید و آن را در زندگی خود لحاظ نمایید.
Mohsen7080
تمرینات عملی ۱. تصمیم بگیرید که در یک زمینه از زندگی خود چه می‌خواهید. کدام هدف است که تحقق آن بیشترین تأثیر را بر زندگی شما می‌گذارد. ۲. این هدف را یادداشت نمایید. این عبارت باید شخصی، مثبت و به زبان حال نوشته شود. ۳. برنامه‌ای برای دستیابی به این هدف بریزید. و بعد همه روزه برای نزدیکتر شدن به آن تلاش کنید.
Mohsen7080

حجم

۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۹۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان