دانلود و خرید کتاب تکنیک های رهبری ۱ سعید سهیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های رهبری ۱ اثر سعید سهیلی

کتاب تکنیک های رهبری ۱

معرفی کتاب تکنیک های رهبری ۱

مجموعه کتاب تکنیک‌ های رهبری نوشته سعید سهیلی است. این مجموعه به شما یاد می‌دهد چطور بتوانید در موقعیت‌های مختلف زندگی همه‌چیز را عاقلانه و هوشمندانه هدایت کنید و به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید.

درباره مجموعه کتاب تکنیک های رهبری

هر انسانی برای پیشرفت و موفقیت در زندگی باید در چهار زمینه مهارت کافی داشته باشد: ارتباطات، برنامه‌ریزی، خلاقیت و رهبری. این کتاب مختصر و مفید است چون زندگی همه ما پرمشغله شده است و دیگر وقت خواندن کتاب‌هایی با حجم زیاد را نداریم، ضمن این که مقدار اطلاعاتی که همه‌روزه به ما عرضه می‌شوند، به قدری زیاد است که فرصت ورق زدن همه آنها را هم نخواهیم داشت، چه رسد به خواندن آنها. کتاب‌های تکنیک های رهبری ۱ و تکنیک های رهبری ۲ به صورت خلاصه بهترین اطلاعات را برای شما بازگو می‌کند. 

این کتاب میزان اطلاعاتی که در ۳۰ سال گذشته تولید شده است، بیشتر از مقداری است که از ۵۰۰۰ هزار سال پیش تا ۳۰ سال پیش تولید شده است. کتابی که به طور فشرده، اطلاعات لازم برای تبدیل شدن به یک رهبر موفق را در اختیار خواننده قرار می‌دهد و عصاره بیش از سی سال تجربه و تحقیق در کار رهبری است. در این کتاب مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات مربوط به رهبری و مدیریت را در اختیار خوانندگان گذاشته‌ است. 

ابتدا رهبری را در این کتاب تعریف می‌کنیم و صفاتی که لازمه یک رهبر شایسته است، عنوان می‌شوند. در نهایت اثرات رهبری بر زندگی‌مان و افرادی که رهبری آنها با ماست مورد بررسی قرار می‌گیرند. یکی از اهداف اصلی این کتاب این است که به خواننده کمک کند توان رهبری خود را بالا برده و موفقیت‌های بیشتری در امور شخصی و سازمانی به دست بیاورد. اگر قصد دارید، کار جدیدی را شروع کنید، اگر مصمم هستید فرزندان خود را توانمند و با اعتماد به نفس تربیت کنید و خلاصه این که اگر می‌خواهید در این دنیا موفق شوید، یکی از نخستین گام‌ها آن است که سطح رهبری خود را بالا ببرید.

خواندن کتاب تکنیک های رهبری ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تکنیک های رهبری ۱

هر چه توانایی رهبری فردی بیشتر باشد، این درجه عدد بیشتری را نشان می‌دهد و هر چه توانایی رهبری کم‌تر باشد، این درجه در محل پایین‌تری قرار می‌گیرد.

هر چه رهبری بهتر باشد، کارآیی و اثربخشی بیشتری حاصل خواهد شد.

چگونگی رشد و تشکیل شرکت عظیمی به نام مک دونالدز کاملاً گویای این درجه تعیین سطح قدرت رهبری است.

حدود هشتاد سال پیش دو برادر که در راه‌اندازی یک تئاتر شکست خورده بودند، تصمیم گرفتند با توجه به افزایش تعداد ماشین‌های سواری و وابستگی هر چه بیشتر مردم به آنها، رستورانی تأسیس کنند که مراجعین با ماشین به داخل پارکینگ بیایند و سفارش و غذای خود را بدون نیاز به خروج از ماشین بگیرند.

کار آنها رشد کرد و آنها تصمیم گرفتند با تغییراتی بر سوددهی خود بیافزایند، به طور مثال بزرگ‌تر کردن رستوران، متنوع‌تر کردن غذاها و ...

با این تغییرات فروش سود سالانه به بیش از پنجاه هزار دلار رسید، رقمی که آنها را جزو ثروتمندترین افراد شهر قرار می‌داد.

پس از چند سال تغییرات دیگری در رستوران خود ایجاد کردند، استفاده از ظروف یک بار مصرف، خط تولید بسیار سریع، سعی در ارائه سرویس بهتر به مشتری و کم کردن هزینه‌ها از جمله کارهایی بود که فروش آنها را به مرز نیم میلیون در سال نزدیک کرد.

برادران مک دونالدز به نهایت هدف خود رسیده بودند و از این پس دیگر جلو نرفتند، درجه رهبری آنها، کارآیی پیشرفت تا همین مقدار را داشت، نه بیشتر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۵۰۰
تومان