دانلود و خرید کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز کاوه حقوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز اثر کاوه حقوقی

کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز

معرفی کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز

در کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز به قلم کاوه حقوقی با تمریناتس کاربردی برای افزایش تمرکز آشنا خواهید شد. تمریناتی که به شما کمک می‌کنند تمرکز حواس خود را تقویت کنید و دیگر با کوچکترین مزاحمی آن را از دست ندهید.

آیا احساس حواس‌پرتی دارید؟

آیا بیش از ده یا پانزده دقیقه نمی‌توانید بر مطالعه یک کتاب متمرکز باشید؟

آیا از بازی‌های تک نفری مثل شطرنج که نیاز به تمرکز بالا دارند فراری هستید؟

آیا وقت زیادی را به تماشای تلویزیون می‌گذرانید ولی دائماً به موضوعات مختلف فکر می‌کنید؟

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که در هنگام تفکر به موضوعی، ذهن شما به موضوعات دیگر منحرف شود؟

آیا در وجود شما نیرویی نهفته است که هر زمان که می‌خواهید در مورد برنامه‌ریزی کاری فکر کنید به شما می‌گوید تفکر لازم نیست عمل کن و شما را از فکر کردن در مورد آن کار بازدارد؟

اگر جواب تعدادی از سوال‌های فوق را مثبت داده باشید یعنی شما به خواندن این کتاب نیاز دارید تا با انجام تمرینات بسیار کاربردی آن، تمرکز ذهن خود را بالا ببرید.

 خواندن کتاب قدرت تمرکز شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم از دسته‌ی افرادی هستید که تمرکزتان با کوچکترین تغییر محیطی ازبین می‌رود این کتاب را بخوانید و تمرینات آن را انجام دهید.

 بخشی از کتاب قدرت تمرکز

مغز انسان در مورد مصرف انرژی برای کارهای جدید و خلق عادت‌های جدید بسیار سخت‌گیر است و بدون تسلیم کردن مغز، ایجاد عادت جدید غیرممکن است. به خاطر همین است که شما زمانی که شروع به انجام تمرینات تقویت مغز می‌کنید خیلی زود خسته می‌شوید چرا که فرمانده بدن شما مغز است و ا گر نخواهد کاری را انجام دهد متقاعد کردن او به انجام آن کار بسیار دشواری است. مغز ما همیشه در مقابل انجام هر کار جدید مقاومت می‌کند و نمی‌خواهد عادت‌های جدید در ما شکل بگیرد چون ایجاد عادت جدید همیشه انرژی بر است و برای مغز قابل قبول نیست. مغز وظیفه دارد انرژی را برای تداوم حیات و بقای ما حفظ کند و بیهوده آن را از دست ندهد. 

زمانی که شما تصمیم به ایجاد عادت جدید می‌گیرید مغز مقاومت می‌کند تا از صرف انرژی برای خلق عادت جدید جلوگیری کند. او شروع می‌کند به منفی بافی تا شما را از ادامۀ کار منصرف کند. نجواهای مغز، گفتگوهای ذهنی‌ای هستند که خودتان با خودتان دارید و نمی گذارند که شما مسیر رشد و پیشرفت و ایجاد عادت های خوب را ادامه دهید و ا گر نجواهای مغز را نادیده نگیرید و به آنها نمی توانید توجه کنید تمرکزتان را نسبت به تمرینات از دست می دهید و نهایتا به حرف‌های من اعتماد کنید؛ چرا که بر خالف آن چیزی است که تا کنون باور داشته‌اید و عمل می‌کردید. این در حالی است که کلید موفقیت شما دقیقا اعتماد به گفته‌های مربی، ایجاد عادت‌های جدید و رها کردن عادت‌های قبلی است. پس هر گاه احساس کردید دلسرد شده اید، خسته شده اید، یا به نظرتان رسید که کار بیهوده‌ای انجام می‌دهید، به هیچ وجه تمرینات را کنار نگذارید و به خودتان بگویید: من به آموزش های این کتاب و مربی‌ام اعتماد دارم و تمرینات را با قدرت ادامه دهید. 






نظرات کاربران

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

تقریبا به تمام نکات اشاره کرده مختصر و مفید بقیه ‌ش همت خواننده رو می طلبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان