دانلود کتاب صوتی کاتالیزگر با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاتالیزگر اثر جونا  برگر

دانلود و خرید کتاب صوتی کاتالیزگر

معرفی کتاب صوتی کاتالیزگر

کتاب صوتی کاتالیزگر نوشتهٔ جونا برگر و ترجمهٔ نازلی نصرالهی است. گویندگی این کتاب صوتی را هوتن شاطری پور انجام داده و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است. چگونه سد‌های فکری دیگران را بشکنیم تا نظرشان را تغییر دهیم؟

درباره کتاب صوتی کاتالیزگر

کتاب صوتی کاتالیزگر دربارهٔ هنر متقاعدکردن دیگران و تغییر نظر آن‌ها برای بهترشدن شرایط صحبت کرده است. همراه و هم‌نظرکردن دیگران با خودمان کاری ارزشمند و دشوار است و در مواقع حساس اهمیتی حیاتی دارد، اما این کار تنها از طریق استفادهٔ درست از علم روان‌شناسی و نه اعمال فشار بیشتر، میسر می‌شود. روش انجام این کار به‌شکل درست، در این کتاب صوتی توضیح داده شده است. جونا برگر در کتاب صوتی «کاتالیزگر» گفته است که برای اینکه مقدمات تغییر را فراهم کنیم، ابتدا باید از خودمان بپرسیم که چرا این تغییر پیش از این رخ نداده و چه چیزی مانعش شده است؟ با این پرسش است که ذهنیتی را در خود به وجود می‌آوریم که به‌دنبال حل مسئله و از بین بردن موانع و مشکلات بر سر راه این تحول باشد. این روحیه، نقش کاتالیزور را در تسریعِ انجامِ واکنشِ شیمیاییِ «تغییر» بازی می‌کند و حتی سخت‌ترین و محال‌ترین دگرگونی‌ها را هم ممکن می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی کاتالیزگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که به‌دنبال ایجاد تغییرات بزرگ و مهم در زندگی هستند و نیاز به یادگیری هنر متقاعدسازی دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کاتالیزگر

«وظیفه‌ای‌ به چاک ولف محول شده بود که انجامش غیرممکن به ‌نظر می‌رسید. فرماندار فلوریدا از او خواسته بود برنامه‌ی جدیدی را مدیریت کند. این کار به‌خودی‌خود برایش جدید نبود. چاک حدود یک دهه در نقش‌های مختلف به فرماندار خدمت کرده بود: «مدیر عملیات، مدیر امور خارجی و مدیر اجرایی نظارت مالی.» او برنامه‌هایی را طرح‌ریزی و اجرا کرده بود که کمک‌رسانی‌های پس از طوفان اندرو را تسهیل کرده و به شهر میامی یاری رسانده بود تا خودش را از بحران مالی خلاص کند.

اما این بار چالشی بسیار بزرگ‌تر مقابلش بود. وظیفه‌ی چاک این بود که تیمی بسازد تا با صنعتی مبارزه کند که بیش از یک تریلیون محصول را به بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در سرتاسر جهان فروخته بود. صنعتی که هرسال حدود ده میلیارد دلار صرف بازاریابی محصولاتش می‌کرد و هرکدام از شرکت‌های پیشرو در آن صنعت به‌تنهایی بیش از مجموع سود کوکاکولا، مایکروسافت و مک‌دونالد سود می‌کردند.

هدف چاک چه بود؟ کاری را انجام دهد که سازمان‌های زیادی دهه‌ها در انجامش شکست‌خورده بودند: جلوی سیگار کشیدن نوجوانان را بگیرد.

اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰، استعمال دخانیات بزرگ‌ترین بحران بهداشت عمومی آمریکا بود. سیگار بزرگ‌ترین دلیل بیماری‌ها و مرگ‌های قابل‌اجتنابی بود که ده‌ها میلیون انسان را در سرتاسر جهان از بین می‌برد. فقط در آمریکا، عامل بیست درصد مرگ‌ومیرها بود و هزینه‌ی اقتصادی حدود ۱۵۰ میلیارد دلار در سال داشت.

این مشکل به‌ویژه در میان نوجوانان حادتر بود. شرکت‌های تنباکو می‌دانستند بازار نوجوانان برای موفقیتشان حیاتی است؛ در ظاهر ادعا می‌کردند از بازاریابی برای نوجوانان و کودکان اجتناب می‌کنند، اما در باطن می‌دانستند این‌ یکی از گزینه‌هایشان نیست. دریکی از یادداشت‌های فیلیپ موریس نوشته‌شده است: «نوجوان امروز، مشتری بالقوه‌ی دائمی فرداست و اکثریت غالب سیگاری‌ها، سیگار کشیدن را وقتی هنوز نوجوان بودند شروع کرده‌اند.»»

فهرست مطالب کتاب صوتی کاتالیزگر

مقدمه

۱: مقاومت

۲: وابستگی

۳: فاصله

۴: تردید

۵: شواهد تأییدکننده

سخن آخر

پیوست: گوش‌دادن فعال

پیوست: اعمال فریمیوم

پیوست: تحلیل میدان نیرو

قدردانی

دربارهٔ نویسنده

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان