دانلود و خرید کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو کریس گرابنستاین ترجمه مژگان ایمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو اثر کریس گرابنستاین

کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو

معرفی کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو

کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو نوشته کریس گرابنستاین است که با ترجمه مژگان ایمانی منتشر شده است. کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو یکی از کتاب‌های انتشارات پرتقال است. انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو

لوییجی لمونچلو، نابغه‌ ساخت بازی‌های فکری است او یک بازی بزرگ و هیجان انگیز طراحی می‌کند. کایل و دوستانش باید نشانه‌هایی را که در کتابخانه‌ گذاشته شده، کنار هم بگذارند و راه بیرون رفتن از کتابخانه را پیدا کنند. کایل و دوستانش به دو گروه تقسیم می‌شوند. اما این مسابقه فقط یک برنده خواهد داشت.

خواندن کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فرار از کتابخانه آقای لمونچلو

کایل خیلی زود فهمید که جواب این معما یک کوارتِر و یک نیکِل است، چون توی کارت نوشته شده بود که فقط یکی از آن‌ها نباید نیکل باشد؛ پس او به یک نیکِل و یک کوارتِرِ ۱۹۸۲ نیاز داشت.

این هم آسان بود!

پدرشان یک شیشهٔ قدیمی آب‌سیب را که پُر از سکه‌های مختلف بود، در اتاق کارش توی زیرزمین نگه می‌داشت. برای همین بود که کایل و مایک هر دو سعی داشتند که زودتر از دیگری به آنجا برسند.

مایک با سرعت از درِ جلو وارد خانه شد. لبخند گشادی روی لب‌های کایل نشست. او عاشق این‌جور مسابقه‌ها با مایک و کِرتیس بود؛ چون به‌عنوان برادر کوچک، این تنها زمانی بود که می‌توانست آن‌ها را در شرایط عادلانه شکست بدهد.

بازی‌های فکری این خوبی را داشتند که قوانینشان برای همه یکسان بود. موفقیت در این بازی، به درست‌انداختنِ تاس و به‌دست‌آوردن کارت راهنمای مناسب بستگی داشت. با کمی زرنگی و تلاش جانانه، هر کسی می‌توانست برندهٔ این بازی‌ها باشد.

به‌خصوص امروز که مایک با انتخاب راه داخل خانه به زیرزمین، امتیازِ جلوبودن از کایل را از دست داده بود. مسیری که او می‌رفت، دویدن از دَمِ درِ ورودی به انتهای خانه و پایین‌رفتن از پله‌ها تا اتاق کار بود.

اما کایل میان‌بُر می‌زد. او از روی چندتا درختچه پرید و با یک لگد، پنجرهٔ کوچک زیرزمین را باز کرد. وقتی تهِ کفشش به قاب پنجره خورد، صدای شکستن چیزی را شنید، اما اهمیتی نداد؛ مسئلهٔ مهم، بردن مسابقه از برادر بزرگش مایک بود.

نظرات کاربران

یک مشکل لاینحل، sky
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

🐉_ فرار از کتابخانه ی آقای لمونچلو... از خاص ترین کتاب هایی که در کودکی و نوجوانیتون می تونید بخونید! ساعت ها در داستان غرق می شید و خدا خدا می کنید که ای کاش شما هم می تونستید یکی از

- بیشتر
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

فوق العاااااااده اس😻🌼 انقدر غرق داستان میشی که گذر زمان رو متوجه نمیشی🤞🏳️‍🌈 بی شک این کتاب بی نقص رو هر کسی حداقل یه بار باید بخونه😂👐🏿

𝘙𝘖𝘡𝘈
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم و باید بگم عالیه و با خوندن هر صفحه اش دوست دارید ادامه ماجرا رو بخونید😍👌🏻 حتما بخونید و المپیک در کتابخانه اقای لمونچلو هم بخونید🤩🤩🌻

المپیان؟:)
۱۴۰۰/۰۳/۲۸

با سلام و درود این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی بود که خواندم کتابی که نمی توانی حتی یک لحظه آن را زمین بگذاری کتابی که هر چند از کتاب الکترونیکی متنفری ولی وقتی کتابش در دسترست نباشد به صورت

- بیشتر
Hana
۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خیلی جالب بود؛ البته بعضی از صفحات خیلی گنگ بود و من منظورش رو نمی‌فهمیدم. ولی در کل کتاب هیجان انگیزی بود و برای بچه های ۱۲ سال به بالا خوبه😊

シ︎دختر کتابخونシ︎
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

من عاااااشق این کتابم(: یکی از باحال ترین کتاب هایی بود که خوندم... حتما بخونین

booklove
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

کتاب عالی و خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم بخونید جدیدا ام جلد سوم اش چاپ شده🌟🌼📚👌🏻🥳

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

خیلی جذاب و جالب بود حتما پیشنهاد می کنم بخونید

دو روح در یک بدن (شیلا)
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

بسی لذت بردم از خوندنش 🤗 با خوندن این کتاب علاقه مند شدم کتاب های شرلوک هلمز رو هم بخونم. 64.

𝑽𝒊𝒐𝒍𝒆𝒕𝒕🌲🌫
۱۴۰۲/۰۶/۲۸

جذاب و معمایی!🪄💕 روند کتاب جوری بود که دلت نمیخواست تا آخر مسابقه ی لمونچلو دست از خوندن برداری🧁 اگه به کتاب هایی با موضوع کتاب و معما علاقه دارید، این کتاب رو از دست ندید!🧩 📚*در کتابخانه میتوانید برای تمام مراحل زندگی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹۶)
وقتی یه کتاب رو باز می‌کنیم، درحقیقت فکر خودمون رو باز کردیم
vania
«در کتابخانه می‌توانید برای تمام مراحل زندگی خود، یک دوست پیدا کنید.»
melik
«قدرت در دانش است! این یکی از اعتقادات اصلی خانوادهٔ ماست!»
melik
افکار ما وقتی توی یه کتابخونه هستیم، از هر خطری در امانه. حتی سرقت از بانک هم نمی‌تونه مزاحمشون بشه.
♡عاشق کتاب♡
«یه کتابخونه نیازی به پنجره نداره اَندرو! ما اینجا کتابا رو داریم که مثل پنجره‌های ما به دنیاهایی هستن که حتی توی رویاهامون اونا رو ممکن نمی‌بینیم.»
♡عاشق کتاب♡
«دانشی که به دیگران منتقل نشود، ناشناخته خواهد ماند؛ لوییجی لمونچِلو.»
♡عاشق کتاب♡
در همین زمان بود که سیرا راسِل به داخل اتاق دوید. «آهای بچه‌ها! تا شما از اتاق رفتین بیرون، عروسک آقای لمونچِلو یه کارت سرنخ تُف کرد بیرون!»
Romina
«یک کتابِ باز، مثل یک ذهنِ بازه!»
seyed
وقتی یه نفر کارت اُرتُدنسی رو می‌کشه
المپیان؟:)
«در کتابخانه می‌توانید برای تمام مراحل زندگی خود، یک دوست پیدا کنید.»
♡عاشق کتاب♡

حجم

۳۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۳۲۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان