دانلود و خرید کتاب پاک سازی آگاهی دبی فورد ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پاک سازی آگاهی اثر دبی فورد

کتاب پاک سازی آگاهی

معرفی کتاب پاک سازی آگاهی

کتاب پاک سازی آگاهی نوشته دبی فورد است که با ترجمه فرناز فرنود منتشر شده است. گتاب پاک سازی آگاهی برنامه‌ای است در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان.

درباره کتاب پاک سازی آگاهی

دبی فورد از نیروهای پیشگام در گنجاندن بررسی و یکپارچه‌سازی سایه در تمرین‌های روان‌شناختی نوین است. دبی، به عنوان نویسندهٔ هفت کتاب پرفروش، طراح نوآور در برنامهٔ پرآوازهٔ «کارگاه فرایند سایه» و تهیه‌کنندهٔ اجرایی در فیلم مستند «بازتاب سایه» شهرت دارد.

اکنون دبی فورد، نویسنده‌ای مشهور و پرفروش در کاربردی‌ترین و رهنمودی‌ترین کتاب خود تا به امروز، فرایندی سه‌بخشی را ارایه می‌دارد که ما را توانمند می‌سازد تا افکار مسموم و رفتارهای ویرانگرانه را رها کنیم و به آرامشی ژرف که در درون نهفته است، دست یابیم. هفت روز نخست رهاسازی، زیر و رو کنندهٔ همهٔ مسایل مربوط به گذشته است که از نیروی زندگی ما می‌کاهند و مانع رشدمان می‌شوند. پس از پالایش این عواطف کهنه، مانند غم‌های قدیمی، رنجش‌های تلخ، افسوس‌های ژرف و باورهای منسوخ، اندک‌اندک شور و شوقی تازه برای زندگی می‌یابیم. طی هفت روز بعد، دبی، ما را وامی‌دارد تا نگاهی صادقانه به موقعیتی که امروز داریم و کسی که امروز هستیم بیندازیم، همه چیز را مشاهده کنیم و ببینیم کدام یک از آن‌ها مفید هستند و کدام مفید نیستند. سرانجام به قدرت خود و توان پاسخ دادن به فراخوان جانمان پی می‌بریم. هفتهٔ پایانی، شورانگیزترین تحول را همراه دارد. آنگاه به آینده می‌نگریم و کشف می‌کنیم که می‌خواهیم از امروز به بعد چه کسی باشیم.

پاک‌سازی آگاهی در بیست و یک روز، ما را به سفری شخصی و شگفت‌آور می‌برد که چشمانمان را به روی همهٔ آن کسی که هستیم و همهٔ آن کسی که می‌خواهیم بشویم، می‌گشاید. این سفر، آگاهی ما را دگرگون می‌کند و مقصود، معنا و شور و شوق زندگی‌مان را شکوفا می‌سازد.

خواندن کتاب پاک‌سازی آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پاک‌سازی آگاهی

گر برای پس گرفتن طلای نهفته در زیر سطح آن خودی که می‌شناسید، آماده هستید، جای شما همین جاست. با بیان حکایتی می‌توانم این سفر را بهتر شرح دهم. در سال ۱۹۵۷ معبدی را در تایلند جا به جا می‌کردند و چند راهب، مسؤول انتقال یک مجسمهٔ سفالی بزرگ بودند. در میان راه، یکی از راهبان متوجه تَرکی روی مجسمه شد. راهبان، نگران شدند که مبادا آسیبی به مجسمه برسد و تصمیم به توقف گرفتند. یکی از آن‌ها با نور چراغ قوه به بررسی دقیق‌تر آن مجسمهٔ بسیار بزرگ پرداخت. همین که نور به شکاف روی مجسمه تابید، راهب با شگفتی، درخششی را زیر آن دید. کنجکاوی او برانگیخته شد و مجسمهٔ سفالی را با قلم و چکش تراشید. هر چه گِل‌ها بیش‌تر فرومی‌ریختند، مجسمه درخشان‌تر می‌شد تا سرانجام پس از ساعت‌ها کار، راهب با مجسمه‌ای از طلا رو به رو شد؛ گنجی بسیار باارزش که پیش‌تر دیده نمی‌شد. مورخین بر این عقیده هستند که چندصد سال پیش از آن، راهبان تایلندی این مجسمه را با گِل پوشانده بودند تا از آسیب لشکر برمه در امان بماند. راهب‌ها به منظور محافظت، آن مجسمه را گِل‌اندود کرده بودند تا توسط دشمنان ربوده نشود. همهٔ آن راهبان در جنگ کشته شدند و تا آن روز ارزش بی‌مانند این مجسمه کشف نشده بود. 

پوستهٔ خارجی شما هم مانند پوشش سفالی آن مجسمه، برای محافظت از جهان بیرون در نظر گرفته شده؛ در حالی که گوهر ارزندهٔ واقعی، یعنی مقصود جانتان در درون پنهان است. شما ندانسته طلای درونی‌تان را زیر لایه‌ای از گِلِ آدم پنهان کرده‌اید. برای کشف ارزش واقعی و طلای جان خود فقط کافی‌ست شجاعت تراشیدن پوستهٔ بیرونی‌تان را داشته باشید. پوستهٔ بیرونی یا پرسونا۸ مانع از آن می‌شود که نور واقعی نهفته در درون را ببینید که ناب‌ترین گوهر، قدرت و ارزش واقعی شماست. تا وقتی نتوانید ببینید در اصل کیستید و چیستید، به آن کسی که به عنوان خودتان می‌شناسید، بسنده می‌کنید و شاید بی‌هوده رنج فراوانی ببرید.

زندگی، فرصت‌های بی‌شماری در اختیار شما می‌گذارد تا سرشت الهی‌تان را آشکار کنید. معمولاً این فرصت‌ها در ناملایمات و دشواری‌های زندگی پیدا می‌شوند. در این اوقات است که فرصت می‌یابید جهان درونتان را بکاوید و فرایند مقدس صمیمی شدن با کل وجودتان را آغاز کنید؛ صمیمیت با نقاط روشن و همچنین تاریک، با بردها و نیز باخت‌ها و با سربلندی‌ها و همچنین سرافکندگی‌هایتان. هنگامی که رنجتان را بررسی می‌کنید و با آغوش باز می‌پذیرید، آن رنج، راهنمای شما می‌شود، راه‌هایی نو را نشانتان می‌دهد و سرانجام شما را به سوی آزادی عاطفی هدایت می‌کند و جانتان را آزاد می‌سازد. با این همه، لزومی ندارد برای رسیدن به چنین دستاوردی در انتظار بحران یا درد و رنج فراوان بنشینید. راه دیگری هم برای رخنه در این دیوارِ معمولاً نفوذناپذیر وجود دارد. پاک‌سازی آگاهی، به شما کمک می‌کند تا احساسات و تجاربی را که شاید سال‌هاست از آن‌ها گریزان هستید، درک کنید. 

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

Shakiba
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

این یک کتاب خودشناسی است که در مدت ۲۱ روز با تمریناتی شما را در این راه هدایت میکند تا خود را از گذشته و هرچه مانع شما می شود که در لحظه حال باشید دور کند. ترجمه ی روانی

- بیشتر
Majid
۱۴۰۰/۰۱/۰۳

این کتابیه که ظرفیت پذیرش آگاهی جدید رو ایجاد می‌کنه. توصیه می‌کنم حتماً بخونید و تمریناتش رو انجام بدید تا تأثیرش چند برابر بشه.

کاربر 1452938
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

کتاب بسیار خوبیست بهتر است قبل از این کتاب کتاب اسمان پرستاره وجود دبی فورد بخوانید

کاربر ۳۵۴۱۴۷۰
۱۴۰۲/۰۲/۰۵

درود بر شرف دبی فورد که چنین کتاب کاربردی را نوشت.

Mohamad Meshkat
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

بد نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
خدایا! به من آرامشی بده تا آنچه را نمی‌توانم تغییر دهم، بپذیرم و شجاعتی، تا آنچه را می‌توانم، تغییر دهم و خردی، که تفاوت این دو را تشخیص دهم
Mahdie
زندگی، فرصت‌های بی‌شماری در اختیار شما می‌گذارد تا سرشت الهی‌تان را آشکار کنید. معمولاً این فرصت‌ها در ناملایمات و دشواری‌های زندگی پیدا می‌شوند. در این اوقات است که فرصت می‌یابید جهان درونتان را بکاوید و فرایند مقدس صمیمی شدن با کل وجودتان را آغاز کنید؛ صمیمیت با نقاط روشن و همچنین تاریک، با بردها و نیز باخت‌ها و با سربلندی‌ها و همچنین سرافکندگی‌هایتان. هنگامی که رنجتان را بررسی می‌کنید و با آغوش باز می‌پذیرید، آن رنج، راهنمای شما می‌شود، راه‌هایی نو را نشانتان می‌دهد و سرانجام شما را به سوی آزادی عاطفی هدایت می‌کند و جانتان را آزاد می‌سازد.
موفنری
برای ذوب کردن دیوارهای بتونی که آیندهٔ ما را در «آن بیرون»، جایی شناور در زمان نگه می‌دارند، باید درک کنیم آن چیزهایی که مانع ما هستند، حتی مال ما نیستند. آن‌ها باورهای سایهٔ جمعی هستند. این باورها در کودکی و نوجوانی فعال می‌شوند. این‌ها میراثی هستند که دست به دست گشته و از خانواده و جامعه به ما رسیده‌اند. تا هنگامی که این اَشکال فکری مستحکم را تشخیص ندهیم و نور هشیاری‌مان را بر آن‌ها نتابانیم، تا زمانی که همچنان آن‌ها را شخصی بدانیم، موانعی بر سر راهمان خواهند بود که جلوی پیشرفتمان را می‌گیرند و از قدرت پیشروی ما می‌کاهند؛ حتی اگر نیتی بسیار مثبت داشته باشیم. این افکار به جای آن که ما را جان‌محور کنند، بازیچهٔ دست ایگو نگه می‌دارند. برای ورود به جهان والاترین تجلی‌مان و اتصال دوباره با سرچشمهٔ الهی که منتظر فراخواندن ما به جهان آرمانی‌ست، باید از دیدگاه ایگو بیرون بیاییم و زیر نور درک الهی قرار بگیریم.
esrafil aslani
«مهم‌ترین نکته این است که بتوانیم هر لحظه آن کسی را که هستیم، فدای آن کسی کنیم که می‌توانیم بشویم.»
زینب
گذشتهٔ شما گذشتهٔ شماست و هرگز چیز دیگری نخواهد شد. شما نمی‌توانید کاری برای تغییر گذشتهٔ خود انجام دهید.
Shakiba
«خدایا! کاری را که نمی‌توانم برای خودم انجام دهم، تو برایم انجام بده
Shakiba
اگر تنها هدف شما از دعا ارتباط ژرف‌تر با سرچشمهٔ الهی‌تان باشد، همهٔ آنچه که با سطوح بالاتر آگاهی هماهنگ و هم‌ارتعاش است، از جمله فراوانی، رضایت و آرامش ذهن به سراغتان می‌آید
mary.sa
امروز آگاهانه توجهتان را بر همهٔ کارهایی که تا کنون به خوبی انجام داده‌اید، متمرکز کنید: تمامی آنچه در بارهٔ خودتان باارزش می‌دانید و تحسین می‌کنید، کارهای شجاعانه‌ای که انجام داده‌اید، موفقیت‌هایی که به دست آورده‌اید و نقش مثبتی که برای اطرافیان داشته‌اید. امروز صد در صد توجهتان را بر چیزهایی متمرکز کنید که در خود و زندگی‌تان دوست دارید. سپاس‌گزاری از خود به راستی، عملی مقدس است!
Mehrbanoo
نخستین هفتهٔ پاک‌سازی آگاهی به شما کمک می‌کند تا از باورهای محدودکننده و ویرانگرانه‌ای که پذیرفته‌اید، بیرون بیایید تا بتوانید با گذشتۀ‌تان به صلح برسید و الوهیت خود را پس بگیرید. برنامهٔ هر روز طوری تنظیم شده است که بتوانید آنچه را محدودتان می‌سازد، رها کنید و ریسمان‌هایی را ببُرید که شما را به زخم‌های قدیمی، رویدادهای دردناک و از دست دادن‌ها و دلشکستگی‌های هضم‌نشده می‌بندند.
سارا
فقط یک فکر خوب داشتن - یعنی فکری که «از نظر معنوی درست باشد» - کافی نیست. معمولاً آدم‌ها به این علت به نتیجه نمی‌رسند که فکر می‌کنند تغییر یا حتی تحول، فقط به معنای سخت‌کوشی و تلاش برای تغییر افکار و باورهای نهفته در ذهن ناخودآگاه است. این تلاش معمولاً حاصلی ندارد. برخی از این افکار و باورها از نسل‌های پیش منتقل شده‌اند. زحمتی که باید برای از جا کندن آن‌ها بکشیم، قابل مقایسه با تلاشی‌ست که باید برای از زیر خاک درآوردن اشیای موجود در یک مقبرهٔ هزارساله به کار ببریم که زیر دویست متر گدازهٔ آتش‌فشانی مدفون شده است. این، کاری دشوار و جانکاه است؛ مگر این که دستمزد خوبی برای آن بگیرید و بخواهید با حفاری و گردگیری از این اشیا و گذاشتن آن‌ها در موزهٔ ملیِ باورهای منسوخ و جانکاه، خدمت مفیدی به تاریخ جهان انجام دهید.
سارا

حجم

۱۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۱۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان