دانلود و خرید کتاب قانون جذب مایکل لوسیر ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب اثر مایکل لوسیر

کتاب قانون جذب

معرفی کتاب قانون جذب

کتاب قانون جذب نوشته مایکل لوسیر به شما کمک می‌کند تا زندگی‌تان را تغییر دهید و به خواسته‌هایتان برسید. این کتاب الهام‌بخش را با ترجمه نفیسه معتکف در اختیار دارید.

قانون جذب را می‌توان این گونه توصیف کرد: در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می‌کنم که انرژی، حواس و توجهم را به آن معطوف می‌کنم؛ خواه آن چیز مثبت باشد و خواه منفی. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد قانون جذب چرا و چگونه اتفاق می‌افتد؟ اگر شما هم همیشه به این موضوع فکر می‌کنید که چرا برخی از افراد همیشه موفق می‌شود و شانس در خانه آن‌ها را می‌زند و برخی دیگر مدام بدبیاری می‌آورد این کتاب را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه با کمک افکار و انرژی مثبت می‌توانید خواسته‌هایتان را به سمت خودتان جذب کنید.

کتاب قانون جذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتب حوزه موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مایکل لوسیر

مایکل لوسیر ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا متولد شد. او نویسنده مربی و سخنران در حوزه موفقیت و خودیاری است. لوسیر را به دلیل نوشتن کتاب قانون جذب می‌شناسند. او کتاب قانون جذب را با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشت که سبب شهرت او شد. مایکل لوسیر حالا از اعضای هیئت علمی مرکز آموشی قانون جذب است که به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید.

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۳۴۲۳۷
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

خوب

fateme
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

با سلام، اگر در زمینه‌ی قانون جذب کنجکاو هستید و یا به تازگی با این موضوع آشنا شده اید کتاب‌های مایکل لوسیر تنها کسی هست که در این زمینه میتواند به شما کمک می‌کند مایکل لوسیر چندین کتاب در رابطه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان