دانلود و خرید کتاب رازهای روانشناسی تاریک ویلیام کوپر ترجمه زهرا صابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر

کتاب رازهای روانشناسی تاریک

نویسنده:ویلیام کوپر
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازهای روانشناسی تاریک

کتاب الکترونیکی رازهای روانشناسی تاریک نوشتۀ ویلیام کوپر و ترجمۀ زهرا صابری و پرستو عوض زاده است و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است. کتاب رازهای روانشناسی تاریک، راهنمایی کاربردی برای یادگیری مطالبی همچون دستکاری عاطفی پنهان، کنترل ذهن، فریب و شستشوی مغزی است.

درباره کتاب رازهای روانشناسی تاریک

روان‌شناسی تاریک، یکی از ابعاد علم روان‌شناسی محسوب می‌شود که برای عموم افراد، کمتر شناخته شده است. بااین‌وجود در زندگی امروز، آشنایی با این حوزه، امری حیاتی به نظر می‌آید. ورود به فضای این شاخه از روان‌شناسی و کسب اطلاع و شناخت از آن، بدون درک مفاهیم آن ممکن نیست. به همین دلیل ویلیام کوپر در کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک به معرفی این مفاهیم می‌پردازد. علاوه بر این‌ها، کتاب رازهای روان‌شناسی تاریک را‌ می‌توان اولین دریچهٔ آشنایی مخاطب ایرانی با مفاهیم روان‌شناسی تاریک در نظر گرفت. طی مطالعهٔ این کتاب در خواهید یافت که چگونه ممکن است سایر افراد از شما سوءاستفاده کنند و چطور‌ می‌توانید خود را در چنین موقعیت‌هایی ایمن نگه دارید.

خواندن کتاب رازهای روانشناسی تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحثی چون  اسرار تسلط بر ذهن انسان‌ها و کنترل رفتار مناسب است.

بخشی از کتاب رازهای روانشناسی تاریک

«مردم به طور ناخودآگاه اعمال و عقایدشان را با اطرافیان خود هماهنگ کرده و نحوه‌ی رفتار و تفکرشان را نیز به آن‌ها شبیه‌ می‌کنند. برای مثال وقتی فردی در شهر بزرگ‌ می‌شود، احتمالاً خصیصه‌های اخلاقی افرادی که در همان منطقه زدگی‌ می‌کنند را در بزرگسالی خواهد داشت و همچنین فردی که در یک خانواده‌ی مذهبی بزرگ‌ می‌شود نیز احتمالاً عقاید و تفکرات مذهبی مشابهی به خانواده و اطرافیان خود پیدا کرده و احتمالاً مدت زمان زیادی را صرف نیایش، آموزش و کمک به دیگران خواهد کرد.

مردم دوست دارند از تمام کارهایی که اطرافیانشان به آن مشغولند آگاه باشند. در دنیای امروزی، برخلاف حرف‌هایی همچون «من نمی‌خواهم پیرو دیگران باشم و من با دیگران فرق دارم»، افراد تمایل به تقلید و مشابهت با دیگران دارند و این امر دیگر به یک وسواس فکری بدل شده است.

اصل اثبات اجتماعی وقتی بیشترین بهره را داراست که سوژه نسبت به انجام کاری که در حال انجام آن است اطمینان ندارد و یا گزینه‌های متفاوتی که در یک شرایط خاص در دسترس اوست بسیار شبیه به یکدیگرند. در این حالت فرد عموماً تمایل دارد که همان کاری را انجام دهد که افراد دیگر وقتی در چنین شرایطی قرار‌ می‌گیرند انجام می‌دهند. علت آن این طرز تفکر است که اگر افراد مختلفی، موضوع گزینه‌ی خاصی را انتخاب کرده‌اند، پس آن گزینه حتماً صحیح است...»

نظرات کاربران

کاربر 8662811
۱۴۰۳/۰۳/۰۷

یک کتاب فوق العاده برای شناخت ابعاد ناشناخته...و جلوگیری از سواستفاده روانی دیگران از ما...

کاربر 8474541
۱۴۰۳/۰۳/۰۷

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۸۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۳۰۰
تومان