دانلود و خرید کتاب ثروت درون جول اوستین ترجمه ویدا کرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروت درون اثر جول اوستین

کتاب ثروت درون

نویسنده:جول اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ثروت درون

کتاب ثروت درون؛ نقطه شروع کامیابی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ ویدا کرمی است و انتشارات ذهن آویز آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ثروت درون

همه ما دیدگاهی منحصربه‌فرد داریم. هر کدام تصویری از خودمان، خانواده‌مان یا آینده‌مان در ذهنمان داریم. حال سؤال این است: تصویری که شما از خود دارید چیست؟ آیا خود را در حال صعود از قله‌های ترقی، غلبه بر موانع و زندگی در فراوانی می‌بینید؟ یا خود را گرفتار سختی‌ها، شکست‌خورده، گرفتار اعتیاد، یا اضافه وزن و بدشانس می‌دانید؟ تصویری که از خود در ذهنتان دارید، کیفیت زندگی‌تان را تعیین می‌کند. اگر دید محدودی داشته باشید، زندگی محدودی را هم تجربه خواهید کرد. کتاب مقدس می‌گوید: «انسان همانی است که می‌اندیشد.»

قبل از اینکه رؤیاهایتان به تحقق بپیوندد، باید خود را در حال تجربه کردن آن‌ها ببینید. باید تصویری از زندگی کردن با رؤیاهایتان را در ذهن خود بسازید. قبل از اینکه ترفیع بگیرید یا از اعتیاد رها شوید، باید تصور کنید که این اتفاق افتاده است. تصور و تخیل شما به ضمیر ناخودآگاهتان نفوذ می‌کند و وقتی چیزی به ضمیر ناخودآگاهتان وارد می‌شود، نیروی جاذبه‌ای شما را به سوی آن می‌کشد، بی‌آنکه حتی به آن فکر کنید.

بسیاری از افراد، در ضمیر ناخودآگاه خود، تصوراتی منفی دارند. آن‌ها خود را ضعیف، شکست‌خورده، نالایق، ناکافی و بدشانس می‌دانند. آن‌ها هرگز حس خوبی به خودشان ندارند، چون تصوراتی اشتباه دارند. اگر آن تصورات را تغییر دهند و خود را همان‌طور ببینند که خداوند آن‌ها را می‌بیند (سرشار از لطف خداوند، ثروتمند، سلامت، قوی، باهوش، موفق)، همه‌چیز برایشان خوب پیش خواهد رفت و غرق در نعمت، برکت، لطف، سعادت و فراوانی خواهند بود.

کتاب مقدس می‌گوید: «جایی‌که رؤیا و خیال نباشد، بشر نابود می‌شود.» کتاب مقدس نمی‌گوید اگر پول نباشد، اگر فرصت یا استعداد نباشد بشر نابود می‌شود، بلکه می‌گوید اگر رؤیا و خیال نباشد. نداشتن رؤیا و خیال ما را محدود می‌کند. جسارت داشته باشید و دوباره رؤیاپردازی کنید. جرئت کنید و خیالی بزرگ از یک زندگی پر از فراوانی را در سر بپرورانید. به خدا اعتماد کنید و منتظر تحقق رؤیاهایتان باشید. نیازی نیست به چگونگی تحقق آن‌ها فکر کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که ایمان داشته باشید. گوشه‌ای از لطف خداوند می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند؛ اما قبل از اینکه رؤیاهای خود را در دنیای بیرون تجربه کنید باید تحقق آن‌ها را در تصور خود ببینید.

مطالب کتاب ثروت درون به شما کمک می‌کند تا به نگاهی برسید که فقط فراوانی‌ها را می‌بیند، تفکر فراوانی؛ و خیلی زود، به‌جای اینکه فقط رؤیای چیزی را داشته باشید، آن را در زندگی خود تجربه خواهید کرد و تصور شما به حقیقت بدل خواهد شد.

خواندن کتاب ثروت درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ثروت درون

«در کتاب مقدس آمده است که بنی‌اسرائیل سال‌ها در بردگی به‌سر می‌برد. آن‌ها کمتر از نیاز خود داشتند و به‌سختی روزگار می‌گذراندند. روزی خداوند آن‌ها را از بردگی نجات داد و به بیابانی برد. در آن بیابان، در حد نیاز خود داشتند و به اندازه نیاز، از هرچیزی بهره‌مند بودند. درنهایت، خداوند آن‌ها را به سرزمین موعود رساند، جایی که فراتر از حد نیاز خود داشتند و غذا و امکاناتی بسیار و پایان‌ناپذیر در اختیارشان بود. خداوند آن‌ها را به جایی سرشار از برکت و نعمت ناتمام رسانده بود.

شاید شما همین‌حالا در شرایطی باشید که کمتر از حد نیاز خود دارید. شاید نگران این هستید که هفته آینده را چطور خواهید گذراند؛ اما نگران نباشید. خداوند شما را از یاد نبرده است. او مراقب شماست.

شاید هم در شرایطی باشید که در حد نیاز خود دارید. نان بخور و نمیری دارید و نیازهای ضروری‌تان تأمین می‌شود. شکرگزار هستید اما چیز اضافی ندارید و امکاناتی هم برای رسیدن به رؤیاهای بزرگتان در اختیارتان نیست. خداوند می‌گوید: «من تو را خلق نکرده‌ام که در سختی باشی!» همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها موقتی و آزمایشی هستند. ناامید نباشید. همه سختی‌ها خواهد گذشت. خداوند سرزمین موعودی برایتان درنظر دارد، جایی پر از فراوانی‌ها، با امکاناتی بیش از حد نیازتان که پیوسته رو به افزایش است.

اگر در شرایطی هستید که کمتر از حد نیاز در اختیار دارید، برای آنجا ماندن جا خوش نکنید. آنجا فقط محلی است که در آن قرار دارید، اما هویت شما نیست، مکان همیشگی شما نیست. مهم نیست اکنون در چه شرایطی هستید. شما بنده خداوند بلندمرتبه هستید؛ پس تفکر فراوانی داشته باشید. همواره به خود یادآوری کنید که خداوند می‌خواهد من کامیاب باشم. من همیشه پیروز هستم.

خداوند بر اساس بخشندگی و سخاوت خود به ما می‌بخشد. خیلی وقت‌ها به شرایط خود نگاه می‌کنیم و می‌اندیشیم: «من هرگز پیشرفت نخواهم کرد و اوضاع هرگز عوض نخواهد شد.» خبر خوب این است که گوشه‌ای از لطف الهی، شما را از فرش به عرش می‌رساند. خداوند راه‌هایی دارد که شما را از فقر یا شرایطی معمولی به ثروتی ورای تصور می‌رساند. دست از گلایه کردن و نالیدن از نداری و مشکلات بردارید. ذهن خود را از این افکار خالی کنید و ذهنیت فراوانی داشته باشید. «شرایط کنونی، تقدیر من نیست. من مورد لطف خداوند هستم. من ثروتمند و کامیاب هستم. من در فراوانی نعمت‌ها هستم و از امکاناتی فراتر از نیازم بهره‌مند هستم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان