دانلود و خرید کتاب چکیده رمان غرور و تعصب جین آستن ترجمه مریم قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکیده رمان غرور و تعصب اثر جین آستن

کتاب چکیده رمان غرور و تعصب

معرفی کتاب چکیده رمان غرور و تعصب

کتاب چکیده رمان غرور و تعصب مشهورترین اثر داستانی جین آستن، نویسنده مشهور انگلیسی است که با ترجمه مریم قنبری در اختیار دارید. این داستان به زندگی، دغدغه‌ها و ازدواج دختران خانواده بنت می‌پردازد.

درباره کتاب چکیده رمان غرور و تعصب

داستان غرور و تعصب مشهورترین اثر جین آستن است. داستان درباره خانواده بنت است که پنج دختر دارند. خانم بنت، مادر دخترها، هیچ فکری بجز ازدواج کردن دخترانش در سر ندارد و همیشه در تلاش است تا آن‌ها را شوهر دهد. چیزی نمی‌گذرد که مرد ثروتمندی به نام آقای بینگلی به همراه دوستش، آقای دارسی به همسایگی آن‌ها می‌آیند. با ورود آن‌ها، امیدها و آرزوهای خانم بنت دوباره پررنگ می‌شوند...

کتاب چکیده رمان غرور و تعصب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران ادبیات کلاسیک از خواندن این اثر لذت می‌برند. اگر دوست دارید یکی از مشهورترین آثار ادبیات کلاسیک دنیا را بخوانید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی در ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ در همپشر انگلستان متولد شد. شناخت او از زندگی زنان باعث شد آثاری را خلق کند که ادبیات غرب را به شدت تحت تاثیر قرار بدهد. از جین آستن شش رمان باقی مانده است که همگی به زندگی زنان و دغدغه‌های آنان می‌پردازد. هرچند خودش هیچگاه ازدواج نکرد. غرور و تعصب، عقل و احساس، اِما، منسفیلد پارک، ترغیب و نورثنگر ابی از آثار او هستند. او به شدت روی آثارش حساس بود و هرکدام از کتاب‌هایش را پیش از انتشار، بارها بازخوانی و اصلاح می‌کرد. او در میان آثارش غرور و تعصب را از همه بیشتر دوست داشت. جین آستن در ۱۸ ژوئیه ۱۸۱۷ درگذشت.

معرفی نویسنده
عکس جین آستن
جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که برای اولین بار از طریق رفتارش با مردم عادی در زندگی روزمره‌ی آن‌ها، شخصیت کاملا مدرن خود را در رمان‌هایش بازتاب داد. او در طول زندگی خود چهار رمان منتشر کرد: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما. در این رمان‌ها و همچنین رمان‌های ترغیب و نورثنگر ابی (که پس از مرگ او در سال ۱۸۱۷ منتشر شدند)، آستن زندگی طبقه‌ی متوسط​​ انگلیسی را در اوایل قرن نوزدهم به تصویر کشید. رمان‌های او به آثار کلاسیک جاودانی تبدیل شدند که بیش از دو قرن پس از مرگ او، همچنان موفقیت‌های مختلفی کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

~زِبی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳

برای 25 صحفه گرون نیس😑🙄

H.E
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

به هیچکس پیشنهادش نمیکنم. وقتم رو صرف کرد درحالیکه میتونستم همون وقت رو روی کتابهای مفیدتری بزارم نه به فهمم اضافه کرد نه به بینشم. حیف پولی که بابتش دادم. توصیه میکنم کتاب درجستجوی اصالت رو بخونید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان