دانلود و خرید کتاب آناتومی باطنی بروس برگر ترجمه فردیس فیض‌بخش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی باطنی اثر بروس برگر

کتاب آناتومی باطنی

معرفی کتاب آناتومی باطنی

کتاب آناتومی باطنی نوشته بروس برگر و ترجمه فردیس فیض بخش است. در این کتاب با بدن به مثابه آگاهی آشنا می‌شویم و با کمک انرژی‌درمانی، به سلامت روان و جسممان کمک می‌کنیم.

درباره کتاب آناتومی باطنی

آناتومی باطنی به بدن به ‌مثابه آگاهی نگاه می‌کند و سیستمی جامع برای مراقبت از سلامت روح و جسم ارائه می‌کند. این سیستم برپایه فهم بدن همانند یک میدان انرژی آگاه عمل می‌کند.

در کتاب آناتومی باطنی با منابعی آشنا می‌شویم که به ما کمک می‌کنند تا برای درمان و تندرسی خود اقدام کنیم و در مراحل بعد به خودشکوفایی برسیم. این سیستم به فردی که به دنبال درمان از طریق انرژی می‌گردد، به چشم موجودی روحی نگاه می‌کند و این توانایی را به او می‌بخشد تا مسئولیت درمان و رشد شخصی خودش را به عهده بگیرد. بروس برگر مدلی را ارائه کرده است که بر مبنای فهم‌های پیش‌الگویی از هنرهای شفابخش، عناصر پنج‌گانه، و نگریستن به بدن به ‌مثابه آگاهی، با کمک درمانگری، یوگا، طب و معنویت شرقی کار می‌کند.

کتاب آناتومی باطنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب آناتومی باطنی را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روان‌شناسی و فراروان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آناتومی باطنی

انرژی جوهر راستین در پشتِ نمود ماده و فرم است. دکتر استون 

پلاریته ‌درمانی، جست‌وجوی سلامت و درمان از طریق انرژی است. منظور ما از انرژی، نیروی حیات‌بخشِ طبیعت است؛ منبعِ حیات، رشد و درمان. (حائز اهمیت است که می‌توانیم واژه روح را با واژه انرژی جایگزین کنیم.) انرژی رازی بزرگ است، در همه‌جا هست و محیط بر کیهان است، ولی ما «نمی‌دانیم» از کجا می‌آید. انرژی خلق یا نابود نمی‌شود، تنها خود را دچار دگردیسی می‌کند. دانش ما درباره انرژی تنها توضیحی از این فرایندِ دگردیسی است. در آنچه در پی می‌آید، ما پارادایمی را برای تحقیق در فهمِ انرژی در هنرهای شفابخش بر مبنای کیهان‌شناسی ساناتانا دارما باز می‌کنیم.

در مقاله نخست، خطوط کلی چشم‌اندازِ فرافردی «حکمت خالده» را ترسیم کردیم. اصل هویت همه آگاهی‌ها را فهمیدیم و این درک را با ریشی‌های باستان سهیم شدیم که آگاهی فردی، فرافردی است و اینکه تمامی حیات و آگاهی یکی است. متون باطنی کهن‌ اوپانیشادها اذعان دارند که «برهمن» ــ الوهیت ــ درونی‌ترین «خود» هر چیز است. در ساناتانا دارما، خلقت صدورِ لحظه به لحظه «خود»، میدان واحدِ هوشیاری کیهانی است. تمامی خلقت جسم زنده این «روح» واحد است.

در ساناتانا دارما پروردگار، خودْ خلقت می‌شود. تمامی طبیعت از یک میدان واحد «هوشیاری غایی» صادر می‌شود. در خرد کهن، این هوشیاری انرژی خلقت است. نیرو/ فرگشت/ رشد/ گسترشِ خلاقه این آگاهی، کیهان است. مردمانِ باستان، کیهان را به‌مثابه یک هستی زنده آگاه ادراک می‌کردند. تمامی خلقت از حیاتِ یگانه صادر می‌شود. در خردِ کهن، کیهان یک هوشیاری خلاق پیوسته در حال گسترش است.

اصل خدادیسی در ساناتانا دارما و در پایه فهم ما از انرژی نقش محوری دارد. خدادیس (Theos) (Theomorphic در لاتین و یونانی به‌معنای «خداوند» و morphe در یونانی به‌معنای فرم است) به صورت پروردگار ترجمه می‌شود. دیدگاه خدادیس تأکید دارد که ما به تصویر خلقت ساخته شده‌ایم. در پارادایمِ خدادیس هر جنبه از خلقت، انعکاسی از فرایند خلقت است. در دیدگاه خدادیسی تصریح می‌کنیم که تمامی انرژی‌ها در طبیعت، مطابق قوانینی دینامیکی حرکت می‌کنند که فرایند خلقت را تجسم می‌بخشند.

نظرات کاربران

کاج مسافر
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

کتاب سخت و پر نکته ای هست ، مترجم هم برای خودش لغت سازی کرده و بنظرم خواسته به هرمنوتیک هایدگری وفادار بمونه که درک کتاب رو سخت تر کرده من از طریق یکی از دوستان نسخه کامل این کتاب

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان