دانلود و خرید کتاب شفای کوانتومی دیپاک چوپرا ترجمه هایده قلعه‌ بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شفای کوانتومی اثر دیپاک چوپرا

کتاب شفای کوانتومی

معرفی کتاب شفای کوانتومی

کتاب شفای کوانتومی نوشتهٔ دیپاک چوپرا و ترجمهٔ هایده قلعه‌ بیگی است. انتشارات بهجت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر در مرزهای پزشکی ذهن و بدن کاوش کرده است.

درباره کتاب شفای کوانتومی

کتاب شفای کوانتومی، اصول کلی پزشکیِ ابداعی نویسنده‌اش را که مبتنی‌ بر مفاهیمی چون شعور و آگاهی است، توضیح داده است. دیپاک چوپرا یکی از برجسته‌ترین پزشکان معاصر شمرده شده است. این پزشک در پزشکیِ ابداعی خود، هم عناصری از طبابت کهن شرقی را دارد و هم مؤلفه‌هایی از علوم پزشکیِ مدرن. چوپرا آثار فراوانی را به رشتهٔ تحریر درآورده؛ کتاب‌هایی که اغلب جزو پرفروش‌ترین‌های حوزهٔ خود به شمار می‌روند. چکیدهٔ دیدگاه‌های گوناگون چوپرا در کتاب حاضر ارائه شده است. شفای کوانتومی در سال ۱۹۸۹ میلادی به انتشار رسید. چوپرا در این کتاب به ارائهٔ برداشتی متفاوت درمورد مفاهیمی چون بیماری و سلامتی پرداخته است. در همین راستا، او دست به ارائهٔ تحلیلی نو دربارهٔ رابطهٔ جسم و روح زده است. مطابق دیدگاه این نویسنده، پزشکی مدرن به‌علت توجه افراطی به عیوب و عللِ جسمانی، فاقد قدرتِ شفابخشیِ حقیقی است. شفای واقعی نه از مجرای دارودرمانی، بلکه پیش از هر چیز، به‌واسطهٔ ذهن‌‌درمانی حاصل می‌شود. آنچه در این کتاب خواهید خواند، شرح مفصلِ ویژگی‌های ذهن‌درمانیِ موردبحث است. گفته شده است که مطالب کتاب «شفای کوانتومی» در عین برانگیختن تحسین مخاطبان بسیار، مخالفت‌هایی را نیز به‌ویژه از جانب پزشکان مدرن در پی داشته است؛ بااین‌حال آنچه واضح و نزد موافق و مخالف، غیرقابل‌انکار به نظر می‌رسد، همانا اصالت و تازگی دیدگاه‌های بیان‌شده از سوی دیپاک چوپرا در این کتاب است.

خواندن کتاب شفای کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مرزهای پزشکی ذهن و بدن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا نویسنده و پزشکی هندی - آمریکایی است. او به‌عنوان مجسمۀ معنویت برای بسیاری از مردم هند و جهان شناخته شده است. چوپرا به‌دلیل دفاع و ترویج طب جایگزین (طب مکمل)، در میان مردم کشورهای جهان به شهرت رسیده است. او طی سال‌ها فعالیت توانست در رشتۀ پزشکی به موفقیت‌های بسیاری برسد؛ سپس این رشته را رها کرد و با تأسیس مرکزی به نام «چوپرا» که در زمینۀ طب بدن و روان است، فعالیت خود را ادامه داد. تأکید دیپاک چوپرا، بیشتر بر باورهای انسانی است. از نظر او این باورها، موفقیت‌ها و شکست‌های انسان را خلق می‌کنند. او بیش از ۴۰ کتاب در زمینه‌های مختلف نوشته است؛ کتاب‌هایی با موضوع معنویت، سلامت، رمان و اشعاری معنوی از هندوستان و ایران.

بخشی از کتاب شفای کوانتومی

«علم پزشکی هنوز راهی را نیافته است که به موقع به سلول‌های سرطانی پیامی را ارسال کند و مانع وقوع سرنوشت عجیبی که آفریده‌اند بشود. مواد شیمیایی که پزشک علیه سرطان به کار می‌گیرد، در سطح شعور، اصلاً مؤثر نیستند. سرطان از نبوغی دیوانه‌وار برخوردار است و در مقابل، داروها ساده‌لوح هستند. بنابراین، پزشک متخصص غده‌شناس، به یک تهاجم بسیار خشن‌تر یا شکلی از مسمومیت مبتلا می‌شود.

داروی ضدسرطانی تجویزشده، به طور کلی سبب مسمومیت در کل بدن می‌شود. اما با توجه به این‌که سلول‌های سرطانی بسیار سریع‌تر از سلول‌های عادی رشد می‌کنند، بنابراین مقدار بیشتری از ماده‌ی سمی را بلعیده و اول می‌میمرند. کل این استراتژی یک ریسک حساب‌شده است.»

نظرات کاربران

چگف
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

مزخرف در مرخرف!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان