دانلود و خرید کتاب عذاب وجدان آلبا دِ سِس‌ پِدِس ترجمه بهمن فرزانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عذاب وجدان

«عذاب وجدان»، نوشته آلبا دِسس پِدِس ( ۱۹۹۷– ۱۹۱۱)، نویسنده ایتالیایی کوبایی‌تبار است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «چند دقیقه پیش، همان صدای همیشگی. هر بار با شنیدن آن صدا، قلبم فرو می‌ریزد، درست مثل شبی که از جزیره برگشته بودیم و من داشتم از ترس می‌مردم که مبادا متوجه شوند که ماتئو، جلوی در ساختمان، در انتظار من است. با این حال وقتی تاکسی حرکت کرد، هراسان شده بودم. همان‌طور که ماتئو رفته‌رفته از من دور می‌شد، من نیز حس می‌کردم که در صحبت کردن با گولیلمو نباید شتابی نشان دهم (و با وجود این‌که داشتم از آنچه تو آن را «تقصیر من» می‌نامی، رنج می‌بردم) حس می‌کردم که بار دیگر آن عذاب وجدان نامعلوم و همیشگی دارد در قلبم جای می‌گیرد... . من داشتم فکر می‌کردم که دیگر هرگز سعادتمند نخواهم شد. و یک روز، مرگ من نیز فرا خواهد رسید. به نظرم سانتا ترزا هم همین را می‌گفته است: تا دو ساعت دیگر، نه؟ بگذریم. به هر حال ماجرای ما دارد به انتها می‌رسد. ماتئو اغلب، با نگرانی خاطر به من خیره می‌ماند. دستش را به پیشانی من می‌کشد و زمزمه‌کنان می‌گوید: «حتی عشق من نیز موفق نخواهد شد از تو دفاع بکند، نه، هیچ کس قادر نیست که آن لحظه، لحظه مرگ را به عقب بیندازد».

نظرات کاربران

زیبا!
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

قبل از خواندن "عذاب وجدان" فکرش را هم نمی‌کردم که بشود پانصد صفحه درباره‌ی تصمیمِ فرار کردن یا نکردنِ یک زن متاهل با معشوقش نوشت. این جمله هم می‌تواند در مدح این کتاب باشد و هم مذمت آن! مدح توانایی نویسنده در

- بیشتر
نغمه میلانی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷

لطفا در طاقچه بی نهایت قرار داده شود🙏

کاربر ۲۴۴۸۴۹۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتابی که با ان گریستم و زندگی کردم

کافه کتاب
۱۴۰۱/۰۳/۰۳

بسیار عالی بود این کتاب عاشقانه کامل

کاربر ۳۷۴۱۹۰۹
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

متن روانی دارد. در قالب نامه است. تعلیق و کشش داستانی فوق العاده است. پایانش حدس زدنی نیست.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در این جهان، جایی برای عشاق وجود ندارد. عشاق همیشه تنها هستند. عشق، مسئله‌ای است که پی در پی تجدید می‌شود. باعث مجادله و مباحثه می‌شود. انسان را عوض می‌کند.
sadafi
اغلب به من خاطرنشان می‌کنی که سعادت وجود ندارد. ولی آیا واقعا به جستجوی سعادت رفته‌ای؟ آیا هرگز بهای آن را پرداخته‌ای؟ هیچ کس دلش نمی‌خواهد که برای به دست آوردن سعادت بهایی بپردازد. تنها کالایی است که قیمتش نامعلوم است. در پیرامون خود، در بین افرادی ثروتمند که سرمایه‌گذاری می‌کنند، هیچ کس را نمی‌بینم که واقعا سعادت را خواهان باشد، همگی یک مشت خریدار با احتیاط سعادتی قاچاقی هستند و بس.
sadafi

حجم

۴۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۳ صفحه

حجم

۴۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۳ صفحه

قیمت:
۱۱۵,۰۰۰
تومان