دانلود و خرید کتاب بازاریابی برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی

کتاب بازاریابی

امتیاز:
۲.۳از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری در کتاب بازاریابی ۲۱ قانون و ایده برای داشتن فروش خوب و بازاریابی موفق عرضه کرده است.

در این کتاب نکات و ایده‌های مهم بازاریابی را از زبان موفق‌ترین فرد در این زمینه می‌شنویم. با خواندن این کتاب در مرحله اول باور می‌کنیم امکان تحقق رویاهامان وجود دارد؛ سپس با آموختن راه‌های تلاش در این مسیر، شاهد تغییر بزرگی در کسب‌و کار و سرعت در رشد فروش خود خواهیم شد.

بازاریابی مهارتی است که باید آن را بیاموزید. برای آموختن این مهارت باید پیوسته برخی از ایده‌ها و نظرات را مورد توجه قرار دهید و به‌طور منظم سؤالات حیاتی چندی را مطرح سازید. اگر وقت صرف کنید و به سؤالات مطرح شده در این کتاب جواب بدهید، به مقدار زیاد بر مهارتهای بازاریابی خود می‌افزایید.

خواندن کتاب بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه مدیرت و کسب وکار را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم

درباره برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی از دوران جوانی اعتقاد داشت انسان به چیزی تبدیل می‌شود که به آن فکر می‌کند و به این نکته تأکید می‌کرد که میلیونرها افراد عادی هستند با این تفاوت که فقط بر روی «استقلال مالی» تمرکز دارند. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک شکتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند.

بخشی از کتاب بازاریابی

کیفیت چیست؟ سالهاست که دراین‌باره بحث شده است. فیلیپ کرازبی، بنیانگذار کالج کیفیت می‌گوید: «کیفیت یعنی اینکه آنچه را می‌گویید کالایتان دارد، داشته باشد و این کیفیت همچنان ادامه‌دار باشد.»

شاید بهترین تعریف یک «برند» که همان اشتهار شما در بازار است «قولی است که می‌دهید و پایبند آن باقی می‌مانید.» میزان کیفیت شما از آنجا معلوم می‌شود که با چه درصدی از زمان کالا یا خدمت شما قولی را که به هنگام فروش به خریدار می‌دهید رعایت می‌کند.

دومین راهکار اصولی بازاریابی موفق کیفیت خدمت یا سرویس است. باتوجه به بررسیهای سالیان دراز دانشگاه هاروارد، کیفیت یک کالا به دو عامل بستگی دارد: یکی خود کالا و بعد نحوه فروش کالا و سرویس پس از فروش آن می‌باشد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

مهیار
۱۴۰۲/۰۷/۰۱

عالی و پر محتوا

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
سؤالی دیگر در ارتباط با مشتریان این است که اگر آنها از کالایی که مصرف می‌کنند راضی هستند چرا باید تغییر موضع بدهند؟ چرا باید آنها از شخصی دیگر خرید کنند؟ باید بتوانید در ۲۵ کلمه یا کمتر به این سؤال جواب بدهید. اگر نتوانید به سرعت به این سؤال جواب بدهید، احتمالا جواب به این سؤال را نمی‌دانید.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
ناپلئون می‌گفت: «هیچ جنگی را با دفاع کردن برنده نمی‌شوید.» شما اگر می‌خواهید در بازاریابی برنده بشوید باید از اصل حملات پیوسته استفاده کنید. باید پیوسته چیزهای جدیدی را امتحان کنید. باید ایده‌های قدیمی و منسوخ شده را که دیگر موفق نمی‌شوند کنار بگذارید. به‌نظر می‌رسد میان تعداد ایده‌های جدید در بازاریابی و میزان فروش و درآمد رابطه‌ای مستقیم وجود داشته باشد.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
پنجمین رکن ترکیب بازاریابی بسته‌بندی است. معنایش این است که وضع ظاهر کالای شما چه تأثیری بر خریدار برجای می‌گذارد. اشخاص به شدت دیداری هستند. ۹۵ درصد تأثیر اولیه‌ای که یک شخص از تجارت کالا، یا خدمت شما می‌گیرد باتوجه به آن چیزی است که با چشمانش می‌بیند. بعد در مدت حدود ۴ ثانیه تصمیم می‌گیرد که آیا کالا یا خدمت شما خوب، مطلوب و ارزشمند است، یا ارزش قیمتش را دارد، یا فکر می‌کند از کالاها یا خدمات رقبای شما بهتر است. در ۳۰ ثانیه بعدی آنها نظری را که به دست آورده‌اند تأیید یا رد می‌نمایند.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
شما امتیاز رقابتی خود را تعریف و تعیین می‌کنید و باتوجه به منافع، نتایج آن به مشتری ثابت می‌کنید که او نمی‌تواند در بازار کالایی هم‌عرض با کالای شما خریداری کند.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
برای رسیدن به چیزی که قبلا به آن نرسیده‌اید باید کاری را که قبلا نکرده‌اید بکنید. باید به شخصی متفاوت از کسی که قبلا بوده‌اید تبدیل شوید.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
تغییر دادن مکان فروش شما می‌تواند به مقدار زیاد روی حجم فروش شما و نیز روی سود شما تأثیر بگذارد.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
اگر امتیاز رقابتی نداشته باشید، اگر کالاها یا خدمات شما مانند کالاها و خدمات دیگران باشد، تنها در صورتی می‌توانید فروش کنید که قیمت شما از قیمت کالای رقیب کمتر باشد.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
جک ولش مدیرعامل جنرال الکتریک مشهور بود که می‌گفت: «اگر امتیاز رقابتی ندارید، رقابت نکنید.»
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
یکی از ارزشمندترین کارهایی که می‌توانید بکنید این است که مشتریان خود را درگیر کارتان بکنید. از مشتریان خود پیوسته نظرخواهی بکنید. از آنها درباره کالایتان سؤال کنید. از آنها بپرسید درباره کالای شما چه نظری دارند. من این حرف را بارها و بارها زده‌ام. مشتریان شما هستند که شما را ثروتمند می‌کنند. اگر به اندازه کافی از آنها سؤال کنید و بعد به جوابهایشان گوش بدهید، موفق می‌شوید.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
آلفرد اسلون، مدیر ارشدی که جنرال موتورز را تبدیل به بزرگترین شرکت جهان کرد هر ماه یک هفته از دفتر کارش می‌رفت و وقتی بازمی‌گشت هیچ‌کس نمی‌دانست او کجا رفته است. خودش هم دراین‌باره حرفی نمی‌زد. بعدها معلوم شد که اسلون چند صد مایل رانندگی می‌کرد و از دیترویت دور می‌شد تا در یکی از دفاتر نمایندگی جنرال موتورز با مشتریانی که برای خرید اتومبیل مراجعه می‌کردند حرف بزند. او می‌خواست با نظرخواهی از خریداران و مشتریان، نظر آنها را درباره نقاط‌قوت و ضعف اتومبیلهای جنرال موتورز جویا شود. آنگاه اسلون با اطلاعات ارزنده‌ای که به دست آورده بود به دفتر کارش بازمی‌گشت. اسلون در دوران خود توانست تصمیمات بسیار ارزشمندی درباره طراحی و بازاریابی اتومبیلهای جنرال موتورز بگیرد.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۶۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان