دانلود و خرید کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار اثر ابوالفضل  طاهریان ریزی

کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار

معرفی کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار

کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار نوشته ابوالفضل طاهریان است. کتابی که در دست دارید در واقع سئوالاتی است که نویسنده در مسیر کسب و کار و سرمایه‌گذاری از خود پرسیده‌ است و توانسته‌ است با تکیه بر درس‌هایی که از شکست‌ها، مطالعات و آموزش مهارت‌های مالی که از رابرت کیوساکی گرفته است پاسخ‌های خوبی برای آنها پیدا کند. پاسخ‌هایی که مسیر زندگی در سخت‌ترین مراحل او را تحت تأثیر خود قرار داده است.

این کتاب پاسخ‌هایی کمتر شنیده شده به سئوالاتی حیاتی است که می‌تواند در مسیر رشد اقتصادی راهنمای خواننده باشد و به او کمک کند با انتخاب درست به پیشواز موفقیت برود.

خواندن کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت و ثروت‌مند شدن هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۱۱۶ سئوال پول‌ساز از پدر پولدار

سئوال ۴: چگونه به این شور، علاقه و عشق در سرمایه‌گذاری و کارآفرینی دست پیدا کنیم؟

ـ کارآفرینی یک دوی ۱۰۰ متر نیست، بلکه یک ماراتن نفس‌گیر با هزاران رقیب است. مشکلات و دست‌اندازهای این مسیر را نمی‌توان فقط سخت دانست بلکه آنها را باید کمرشکن دانست. پس بدون داشتن علاقه در این راه پای نگذارید چون در اولین سربالایی سریع پرچم سفید را بالا می‌دهید. 

ـ چرایی‌های زیاد و پرقدرتی را برای انجام سرمایه‌گذاری دست و پا کنید. به عبارتی، دلایلی محکم برای خود بتراشید که حتماً باید به موفقیت برسید؛ با این کار شما برای خود مأموریتی فوق‌العاده تعریف می‌کنید.

ـ کارهایی که در خلال سرمایه‌گذاری انجام می‌دهید را سرسری نگیرید. مهم نیست که چه کاری را انجام می‌دهید، مهم آن است که آن کار را به دقت و عاشقانه به ثمر برسانید. با پی‌گیری این رویه فرصت‌ها یکی‌یکی شما را پیدا می‌کنند.

ـ به کسانی که از محصول شما سود خواهند برد فکر کنید و آنها را دوست داشته باشید. به قول مارتین لوترکینگ: «اگر موضوع یا هدفی ندارید که برای آن جان خود را بدهید، پس بهتر آن است که بمیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۴۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان