دانلود و خرید کتاب پشت پرده معاملات تریدر دیل ترجمه سعید محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پشت پرده معاملات اثر تریدر دیل

کتاب پشت پرده معاملات

معرفی کتاب پشت پرده معاملات

کتاب «پشت پرده معاملات» نوشتۀ تریدر دیل و ترجمۀ سعید محمدی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب اسرار نهفته در پروفایل حجمی را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از Volume Profile به استراتژی سودده رسید.

درباره کتاب پشت پرده معاملات

هیچ روشی نمی‌تواند یک راهنمای جادویی برای سریع پول‌دار شدن باشد. یادگیری و تسلط بر معامله و پروفایل حجمی نیاز به زمان و تلاش زیاد دارد و معامله‌گری در فارکس یکی از سخت‌ترین روش‌های کسب درآمد است. پشت پرده معاملات، یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند نگاه افراد را به بازار و نحوۀ معامله تغییر دهد و خوانندگان را مفاهیم جدید در بازارهای مالی آشنا می‌کند. مفهومی که به بهبود روند معاملات کمک می‌کند.

کتاب پشت پرده معاملات به مخاطبانش می‌آموزد که چگونه با پرایس‌اکشن کارکرده و از استراتژی آن استفاده کنند، نحوۀ کار پروفایل حجمی را آموزش می‌دهد و استراتژی‌هاي پروفایل حجمی را معرفی می‌کند. کتاب همچنین به خوانندگان کمک می کند تا بتوانند سبک ترید خود را پیدا کنند و بهترین ابزارهاي مالی برای ترید را بشناسند. کتاب پشت پرده معاملات همچنین نشان می‌دهد که چگونه باید ترید در زمان رسیدن اخبار اقتصاد کلان را مدیریت کرد و چطور تحلیل بازار از A تا Z را انجام دهند.

مدیریت پوزیشن‌ها، مدیریت صحیح پول، روان‌شناسی ترید، مرسوم‌ترین اشتباهات در ترید، چگونگی انجام بک تست مناسب از جمله مواردی است که کتاب پشت پرده معاملات به آن می‌پردازد. زبان کتاب روان است و تمامی موارد آموزشی به زبان ساده و دقیق همراه با مثال‌ها و تصاویر بیان شده تا تمامی افراد بتوانند از مطالب کتاب بهرۀ کافی ببرند.

 خواندن کتاب پشت پرده معاملات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار و فعالان اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پشت پرده معاملات

«قبل از اینکه بیشتر وارد جزئیات و اصول معامله شویم، اجازه دهید از شما سؤال مهمی بپرسم. چه چیزي قیمت را حرکت می‌دهد؟ به بیان دیگر، چرا قیمت حرکت می کند؟ در مورد آن فکر کنید. آیا پاسخ شما این است که به‌خاطر اینکه خریداران بیشتری نسبت به فروشندگان هست (بالعکس؟) غلط است. اما احساس بدی نکنید. این یک اشتباه مرسوم است که حتی کارشناسان تلویزیون یا روزنامه‌ها هم اغلب در اظهارات و مقاله‌هایشان مرتکب می‌شوند. آنچه واقعاً قیمت را ترغیب می کند، هیجان است. اگر قیمت بالا برود، آنگاه خریداران بیشتر هیجانی‌تر می‌شوند. اگر قیمت پایین برود، آنگاه فروشندگان هیجانی‌تر می‌شوند. اگر هیجانی شدید، می‌خواهید همین‌الان بخرید یا بفروشید. اگر چیزی را همین‌الان بخواهید و ۱۰۰ % مطمئن هستید که به آن می‌رسید، نیاز به استفاده از سفارش بازار یا سفارش فوری دارید.»

نظرات کاربران

کاربر 8540644
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

سلام دوستانی که می خوان این کتاب رو بخونن باید اشاره کنم که کتاب خوب و کاربردی ای هست و اینکه واقعن به درد بخور هست و اینکه می تونه چراغای زیادی توو ذهنتون روشن کنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۱۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان