دانلود کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن با صدای الهه پرسون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن اثر رابرت شمین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

معرفی کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن نوشتهٔ رابرت شمین و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است. گویندگی این کتاب صوتی را الهه پرسون انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما پاسخ می‌دهد که «چرا آن دیوانه این‌قدر پولداره، ولی من نه؟!».

درباره کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن (?How Come That Idiot's Rich and I'm Not) سه بخش دارد. اولین بخش شما را به‌سرعت وارد فضای دیوانه‌های پولدار می‌کند. مطالب بخش دوم مانند نقشهٔ گنج، راهنمای شما به‌سمت ثروت است. هنگامی که برای پول‌سازی خود برنامه‌ریزی کردید، مستقیماً به ثروت خواهید رسید. بخش سوم جایی است که ماشه را می‌کشید، شلیک می‌کنید و درست به هدف می‌زنید. گفته شده است که کتاب «قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدارشدن» کاربردی و متفاوت است و هفت راز موفقیت در این کتاب صوتی، زندگی شما را از این رو به آن رو می‌کند. رابرت شمین در کتاب صوتی حاضر به شما نشان می‌دهد که چطور باهوش‌تر باشید، اهداف بزرگی برای خود در نظر بگیرید، برنامه‌ریزی کنید و به ثروت برسید. این اثر که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز قرار گرفته، رازهای مهم ثروتمندشدن را در اختیارتان می‌گذارد و کمک می‌کند در زمانی کوتاه به دیوانه‌ای پولدار تبدیل شوید. آیا مایلید؟ کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن، جوایز و افتخاراتی مانند قرارگرفتن در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز و پرفروش‌ترین آثار وال‌استریت ژورنال و پرفروش‌های یو‌اِس‌اِی تودِی و آمازون را کسب کرده است. گفته شده است که کتاب صوتی نه‌تنها نشان می‌دهد که یک آدم معمولی چطور می‌تواند پولدار شود، بلکه این را هم یاد می‌دهد چطور با دیگران ارتباط برقرار کند و مشارکت داشته باشد.

شنیدن کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران پول پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت شمین

رابرت شمین (متولد ۱۹۶۳)، سرمایه‌گذار و نویسنده‌ای آمریکایی است که در رشتهٔ MBA فارغ‌التحصیل شده و بیشتر در حوزهٔ مسکن و املاک فعالیت داشته است. او پیش از ۳۰سالگی خرید املاک را آغاز کرد و ظرف شش سال تعداد ملک‌هایش را به بیشتر از ۱۲۰ عدد رساند. کتاب‌های زیادی نوشته که چند مورد از آن‌ها در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌ تایمز قرار گرفته است. کتاب‌های او عموماً درمورد ثروتمندشدن و یا موفقیت در کسب‌وکار املاک بوده است. کتاب‌های «۷۵ اشتباه سرمایه‌گذاران در املاک و مستغلات»، «پول‌سازی در املاک و مستغلات» و «هفت راز اساتید پول‌سازی» و «قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن» از جمله آثار رابرت شمین محسوب می‌شوند.

بخشی از کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن

«به یاد دارم که روزی مصاحبه اپرا را با جیم کری را در تلویزیون تماشا کردم که داستان شگفت‌انگیزی را مطرح کرد. او گفت که چگونه بیکار بود و در ماشینش زندگی می‌کرد و سپس یک روز برای خود چکی به مبلغ ده میلیون دلار برای بازیگری نوشت و آن را برای روز شکرگزاری یک سال بعد تاریخ گذاشت و آن را در کیف پولش گذاشت. وقتی او گفت که پیشنهادی برای بازی در فیلم «احمق و احمق‌تر» به او داده شده است، مانند همه تماشاگران، هیجان‌زده شدم. این پیشنهاد دقیقاً یک سال بعد در روز شکرگزاری ارائه شد!

چیزهای بسیار قدرتمند اگر برای جیم کری کار کرد، می‌تواند برای شما هم کار کند؛ بنابراین شما هم یک چک ثروت آماده بنویسید.

- تاریخی که می‌خواهید یک دیوانهٔ پولدار شوید را مشخص کنید. تاریخ مهم است زیرا شما را مجبور می‌کند به یک افق زمانی متعهد شوید. بدون تاریخ بودن، چک بی‌معنی است - بیشتر یک آرزوی مبهم است تا بخشی از هدف قدرتمند شما.

- مبلغ دقیقی را که فکر می‌کنید از شما یک دیوانهٔ پولدار می‌کند، درج کنید. همانطور که دونالد ترامپ می‌گوید: "اگر می‌خواهید رؤیاپردازی کنید، رؤیاهای بزرگ داشته باشید." به یاد داشته باشید، این مبلغ دلار برای کل رؤیای شما برای دیوانهٔ پولدار شدن است. باید تمام اسباب‌بازی‌هایی را که می‌خواهید و خانواده‌تان را تأمین کند، سبک زندگی‌ای را که می‌خواهید به شما بدهد و کمک به دیگران را برای شما ممکن سازد. این اولین جا برای سخاوتمند بودن است. با خود سخاوتمند باشید.

- خدماتی را که می‌خواهید بعد از دیوانهٔ پولدار شدن ارائه دهید دقیقاً بنویسید، این مهم است. نوشتن "من یک دیوانهٔ پولدار می‌شوم" کافی نیست. باید برای انجام کاری آماده باشید، برای پول و زندگی یک آدم دیوانهٔ پولدار خدماتی را ارایه بدهید. جیم کری نوشت که در ازای ثروتش «خدمات بازیگری» ارائه می‌کند. چه خدماتی ارائه خواهید داد؟ اگر مطمئن نیستید، نگران نباشید. زمانی که این کتاب را تمام کردید، می‌توانید آن قسمت خدمات را با اشتیاق، اشتیاق و اعتمادبه‌نفس پُر کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۵۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان