دانلود و خرید کتاب پول سخنگو مونیکا هالان ترجمه نرگس خیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول سخنگو اثر مونیکا هالان

کتاب پول سخنگو

امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پول سخنگو

کتاب پول سخنگو نوشتهٔ مونیکا هالان با ترجمهٔ نرگس خیری در انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است. این کتاب راه و رسم رفتار با پول را به مخاطب می‌آموزد. مونیکا هالان بانویی از تبار هندوستان با نگارش این اثر توانست قدمی روشن و مثبت در راستای راهنمایی مردم قشر متوسط و حتی ضعیف کشور مادری خود بردارد و نگاه و نگرش آن‌ها را نسبت به کار کردن و پول درآوردن تغییر دهد. این کتاب گفتگویی درباره پول است. پس از اتمام مطالعهٔ کتاب می‌توانید امور مالی خود را به‌گونه‌ای سازماندهی کنید که به شما امکان ادامه زندگی را بدهد. ادامه، حتی با وجود تمام پیچیدگی‌ها و سختی‌هایش.

درباره کتاب پول سخنگو

نتایج تحقیقات جامعه شناسان نشان می‌دهد که خرج کردن پول، زمانی شادی‌آور و لذت‌بخش خواهد بود که از راه عقل و منطق صورت پذیرد و از آن مهم‌تر پشتوانهٔ مادی خوبی داشته باشیم و نگران فردای خود و خانواده نباشیم. اما چطور می‌توانیم این‌چنین پشتوانه‌ای را فراهم کنیم؟ جواب آسان است. با سرمایه‌گذاری. سرمایه‌گذاری به معنای اختصاص دادن پول برای چیزی با انتظار سود و منافع از آن در آینده است. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید که نیازی نیست تا پایان عمر از سرمایه‌گذاری درست و مناسب نگران باشید. ما سیستمی خواهیم ساخت که کاربردی‌تر از راه‌حل تک جانبه است.

کتابی که پیش‌روی شماست از زبان مونیکا هالان، روایتگر اسلوب و چهارچوب‌هایی است با کمک گرفتن از آن‌ها می‌توان آینده را روشن‌تر و زیباتر ترسیم کرد. هالان تصورش را هم نمی‌کرد که کتابی که در هندوستان عنوان پرفروش‌ترین کتاب در حوزه مدیریت مالی را به خود اختصاص داده است، مرزهای جغرافیایی کشور مادری‌اش را درنوردد و در معتبرترین انتشارات آمریکا، به زبان انگلیسی ترجمه و آنجا هم عنوان پرفروش‌ترین ژانر کتاب را به خود اختصاص دهد.

کتاب پول سخنگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که می‌خواهند روش‌های بهتر سرمایه‌گذاری و کسب درامد را بیاموزند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پول سخنگو

بیایید به امور مالی زندگی خود به‌عنوان یک جعبه پول فکر کنید. این جعبهٔ پول، با سال‌های متمادی کار کردن و دریافت حقوق ماهانه شما پر می‌شود. شما از پول این جعبه برای پرداخت هزینه‌های زندگی، شهریه‌ها، اجاره خانه و اقساط ماهانه، مالیات‌ها، حق بیمه‌ها، مرخصی‌ها و یک لیست بلندبالا از آنچه برای زندگی در شرایط مرفه و متمول شهری لازم است، استفاده می‌کنید. معمولاً جعبه، میزان و پول باقی‌مانده در هر ماه را که در کمترین حد خود قرارگرفته را نشان می‌دهد.

از این حداقل باقیمانده هم می‌شود برای سرمایه‌گذاری در آینده استفاده کرد. در طول مسیر زندگی، ایام و احوالاتی وجود دارند یا بهتر است این‌طور بگویم که درها و دریچه‌هایی پیش‌روی شما گشوده خواهد شد که شما را مجبور به دست‌درازی به جعبهٔ پولتان می‌کند، مواردی مثل هزینهٔ تحصیل فرزندانتان، مراسم ازدواج آن‌ها و سرانجام برای ایام پیری که دیگر برای کسب درآمد خیلی پیر و ناتوان شده‌اید.

حرف‌های من شما را نگران کرد؟! جای نگرانی نیست، این‌ها مثال‌هایی بس کوچک از اتفاقات ریزودرشت و گاه تلخ و شیرین زندگانی است که همهٔ ما دیر یا زود آن‌ها را تجربه می‌کنیم و برای درک بیشتر این حرف من، نگاهی به والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود بیندازید. این جعبه با حقوق بازنشستگی و سایر درآمدهای سرمایه‌گذاری مثل سود سهام، حقوق ماهانه و غیره پر می‌شود.

اشتباهی که اکثر مردم مرتکب آن می‌شوند و چه بسا که جای هیچ‌گونه سرزنش و شماتتی بر آن‌ها وارد نیست، این است که جعبه پول را صرفاً یک ظرف حاوی محصولات سرمایه‌گذاری می‌پندارند؛ اما ما باید به این فکر کنیم که در این جعبه چه چیزهایی را می‌توانیم و باید سرمایه‌گذاری کنیم.

شاید باید یک زمین بخرم؟ شاید هم باید سهامی را بخرم و یا شاید هم باید در طرح بازنشستگی سرمایه‌گذاری کنم تا نگرانی‌های مالی‌ام برطرف شود.

اما موضوع اصلی این نیست که ما باید در چه چیزی سرمایه‌گذاری کنیم و این اولین و مهم‌ترین تصمیمی نیست که حتماً باید اتخاذ کرد. خطایی که همهٔ ما مرتکب آن می‌شویم، درست مثل کمیسیون آن محصولی است که ما را تحت‌فشار قرار می‌دهد، یا صنعت اغواکنندهٔ بیمه و یا حتی گزینه‌ای جدید و تحریک‌کننده در صنعت صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یک طرح۲.

خوب حالا باید چه فکری در مورد جعبه پول خود کنیم؟

جعبهٔ پول ایده‌آل، جعبه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا جریان‌های نقدی خود را ساده و مثمر ثمر کنید. این جعبه در یک چهارچوب امن ساخته می‌شود تا از پس‌انداز شما در رویارویی با شرایط غیرمنتظره و اضطراری مثل فوریت‌های پزشکی، بیکاری یا مرگ یکی از اعضای حقوق‌بگیر خانواده، حفاظت کند.

نظرات کاربران

mahdi
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

همین اول کار بگویم که گمان نکنید این کتاب هم یکی از همان کتاب‌های انگیزشی مشابه، در بازار است و می‌خواهد به شما با یک مشت جمله‌های عجیب و غریب، امید واهی بدهد و مدام بگوید زندگی شیرین است! نه،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۶۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۶۰۰
تومان