دانلود کتاب صوتی کلئوپاترا با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلئوپاترا اثر کارلو ماریا فرانزرو

دانلود و خرید کتاب صوتی کلئوپاترا

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلئوپاترا

کتاب صوتی کلئوپاترا نوشته کارلو ماریا فرانزرو نویسنده ایتالیایی است. در این کتاب، با داستان زندگی کلئوپاترا، یکی از مهم‌ترین فراعنه مصر آشنا می‌شوید. این کتاب صوتی پنج فصل دارد، که به‌ترتیب وقایع تاریخی، به بررسی زندگی بزرگ‌ترین زن تاریخ مصر، می‌پردازد. در این کتاب نویسنده با امانت‌داری سعی کرده است، تمام وقایع مهم زندگی کلئوپاترا، توطئه‌ها و دسیسه‌ها، نوع سلطنت، لشکرکشی‌ها و روابط عاشقانه‌ی او را، برای خواننده روایت کند.

درباره کتاب کلئوپاترا

کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر و یکی از بزرگترین پادشاهان زن در تاریخ جهان است. او نقش زیادی در قدرت گرفتن حکومت مرکزی مصر داشت. زیبایی خیره‌کننده‌ی کلئوپاترا، چیزی است که مورخان، درباره‌ی آن بسیار سخن گفته‌اند اما پلوتارک معتقد است که زیبایی کلئوپاترا نه بی‌همتاست، و نه بیننده را میخ‌کوب می‌کند. به‌نظر پلوتارک، جادوی کلئوپاترا در لطافت طبع و لحن صدایش بود. او با زیرکی و دلربایی، بسیاری از بزرگ‌مردان را به‌زانو درآورد و به این ترتیب، سلطنتش را بیش از پیش استوار کند. کلئوپاترا در ۴۰ سالگی با خودکشی یه زندگی‌اش پایان داد. این کتاب سعی دارد با نگاهی تاریخی به سراغ این زن تاثیرگذار برود.

شنیدن کتاب کلئوپاترا را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Mary
۱۴۰۲/۰۲/۰۵

ای کاش طاقچه این امکان رو فراهم کنه که وقتی یه کتابی رو خوندیم بتونیم اونو به یه نفر دیگه هدیه بدیم. یعنی هر کتابی رو بشه یکبار خوند و یکبار هم هدیه داد.

salehpour behrooz
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

کتاب جالبی البته من کتاب متنی را خواندم

کاربر ۶۵۱۱۵۹۵
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

این اثر را به خوبی مورد مطالعه قرار دهید و به نهایت تاملات خود این نکته و حقیقت را جزئی از افکار خود کنید که اگر بزرگترین و با شکوه تربن ها در این دنیای مادی از آن شما باشند

- بیشتر
شاد
۱۴۰۱/۰۴/۰۵

کتاب جالبی بود و تاثیرگذار

zahraparhoun
۱۳۹۹/۱۲/۰۲

برای من مثل یک رمان بود تا یک کتاب تاریخی( در واقع من انتظار بیشتری داشتم از کتاب) متنش روون و خوبه. واسه من بعضی وقتا کشش نداشت.

کاربر 7518973
۱۴۰۲/۰۸/۲۰

خوبه ولی قیمتش زیاده

maryam dawodi
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

ترجمه ضعیف است.. حیف

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۶۱۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان