دانلود و خرید کتاب میر و علمدار نرجس شکوریان فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میر و علمدار اثر نرجس شکوریان فرد

کتاب میر و علمدار

انتشارات:عهد مانا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میر و علمدار

کتاب میر و علمدار نوشته نرجس شکوریان فرد است. این کتاب در رابطه با زندگی و مجاهدت حضرت ابالفضل العباس سلام ‌الله علیه از زبان مادر بزرگوارشان است.

انتشارات عهد مانا در تلاش است تا با همکاری نویسندگان حرفه‌ای و توانا کتاب‌هایی در معیار و استاندارد ملی و بین‌المللی تولید کند. این انتشارات قصد دارد برای گروه‌های مختلف سنی و خانواده‌های فرهیخته ایرانی آثاری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی منتشر کند تا خوانندگان با خیال راحت به سراغ ادبیات داستانی بروند.

کتاب‌های عهد مانا زیرنظر متخصصان باتجربه منتشر می‌شود و علاوه‌بر سرگرمی و لذت مطالعه آموزش و تربیت را هم به همراه دارد. خواننده‌ی ایرانی بعد از مطالعه کتاب می‌تواند با نگاهی بازتر نسبت به مسائل در جامعه زندگی کند.

خواندن کتاب میر و علمدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با زندگی حضرت ابالفضل آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب میر و علمدار

می‌دانی مادر، علی (ع) را خدا در شب بعثت، همراه پیامبرش کرده بود تا آنچه جبرئیل امین آورد و خواند را بشنود؛ تنها محمدمصطفی و علی‌مرتضی (ع)! در شب معراج، خدا با محمدمصطفی (ص) با صدای علی (ع) سخن گفته بود، در هجرت، پیامبراکرم (ص)، فاطمه‌اش را به علی (ع) سپرده بود تا به مدینه بیاورد، ضرب شمشیر علی (ع) در خندق کاری کرده بود که خداوند جبرئیل را برای تقدیس علی به زمین فرستاده بود که: ضربت شمشیر علی در خندق، افضل از عبادت تمام امتم تا روز قیامت است! لافتی الّا علی... هیچ جوانمردی نیست جز علی را، خدا در وصف او بر زبان پیامبرش جاری کرد. خطبهٔ برادری با پیامبر (ص) را، خداوند تنها با علی (ع) جاری کرد. در خانه‌هایی که به مسجد باز بود، باید می‌بستند مگر در خانهٔ علی چون خداوند فرمود. خداوند پیامبر را ایستاند تا روز غدیر به همه علی را معرفی کند برای جانشینی و قبولی اعمال را به پذیرش ولایت علی منوط کرد...

حالا این علی (ع) که امیرمؤمنان بود، می‌آمد برای خواستن منی که دختر قبیله‌ای بودم هرچند معروف، اما نه ذره‌ای در شأن ملکوتی علی بن‌ابی‌طالب!

من که اصلا جوابی نداشتم. سیمرغ خبر آورده بود برایم انگار.

بعضی خبرها را نه برای تکذیب می‌گویند نه برای تایید. تو هم نمی‌شنوی که رد یا جذبش کنی، چون هیچ‌وقت حتی در آرزوهایت هم قابل نبودی که خواهانش باشی؛ لطف است لطف!

نظرات کاربران

MAHDI
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

از خانم سکوریان‌فرد هرکتابی که به دستون رسید بخونید. بدون استثنا همهٔ کتاباش عاااالین😍

کاربر ۱۴۸۶۵۱۲
۱۳۹۹/۰۸/۰۶

بی نظیر با قلمی روان

zahra ag
۱۴۰۱/۰۱/۰۷

داستان از زبان ام البنین (س) هست. و چقدر قشنگ.. و چقدر دردناک.. کتاب بسیار عالی ای هست حتما مطالعه کنید.

mahsa.gh
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

مگه قشنگتر از این کتابم هست؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

setayeshmadah
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

این کتاب محشرههههه از زبان بانو ام البنین خطاب به حضرت عباس است که بعد شهادت حضرت عباس هرروز میرن بالای یه سنگی به عنوان سنگ قبر دردونه اشون و براشون از غدیر و خواستگاریشون و عشق شدیدشون به حضرت

- بیشتر
کاربر ۶۰۹۷۴۳۱
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

میر و علمدار ای جانمم این کتاب فوق العاست. سرتاسرش پر از حس شیرین مادریِ خانم ام البنینه. توصیه میکنم حتماا حتما مطالعه کنین

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۷)
از مال دنیا نه علی (ع) چیزی داشت نه فاطمه (ع) چیزی می‌خواست!
s.latifi
به قول پیامبر: - هیچ آیه‌ای در قرآن نیست که خدا در آن گروهی را ستوده باشد، مگر آنکه دربارهٔ علی است!
s.latifi
رابطه‌ات را با خدا اصلاح کن، رابطهٔ تو را با خلق اصلاح می‌کند.
حُسنیه'
من تو را برای خدا می‌خواستم...
s.latifi
رابطه‌ات را با خدا اصلاح کن، رابطهٔ تو را با خلق اصلاح می‌کند.
s.latifi
نام فاطمه (ع) تمام زیبایی خلقت را در خودش دارد.
Rezvan
خواستگارهایم اگر مردان کم‌توانِ لذت زدهِ بَردهٔ پول و زر و شهرت بودند اصلا درب خانه برایشان گشوده نمی‌شد
کاربر ۱۹۳۷۲۴۸
ای مردم! فقط چیزی را معتقد باشید و به زبان بیاورید، که خدا به خاطر آن از شما راضی می‌شود. زیرا اگر شما و مردم روی زمین، همگی کافر شوید، هرگز ضرری به خدا نخواهد رسید.
s.latifi
مردم اگر می‌دانستند که غدیر در آسمان و زمین چه جایگاهی دارد و چه برکاتی را خدا در این روز نازل می‌کند، حاجات زندگیشان را از غدیر می‌گرفتند و گناهانشان را در این روز به آب توبه می‌شستند که همان فهم ولایت مولایم علی (ع) است!
حُسنیه'
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم بسم‌الله‌النور بسم‌الله‌النورالنور بسم‌الله‌النورعلی‌کل‌نور... روزی چندبار این دعای نور را می‌خوانم، همان دعای نوری است که بانویم فاطمه (س) به سلمان آموخت تا هنگام تب بخواند و تب از بدنش بیرون برود.
Rezvan

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان