دانلود و خرید کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن مارک منسون ترجمه فاطمه بلدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن اثر مارک منسون

کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن

معرفی کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن

کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن دومین اثر مارک منسن است. نخستین اثر منسون الگوها نام دارد که برای مردان نوشته شده است و در آن به شیوه‌های جذب زنان پرداخته است. منسون از نویسندگان خوب حوزه موفقیت و خودیاری است و کار اصلی‌اش وبلاگ‌نویسی است. مطالبی که او در کتاب‌هایش می‌نویسد، خیلی‌هایشان به صورت جسته و گریخته در وبلاگش منتشر شده‌اند.

درباره هنر ظریف اهمیت ندادن

در این اثر مارک منسون، شما با هنری ظریف به اسم اهمیت ندادن آشنا می‌شوید. منظور از بی‌خیالی در این کتاب، اهمیت ندادن به هیچ‌چیز و هیچ‌کس نیست. شما با یادگرفتن هنر اهمیت ندادن درواقع یادمی‌گیرد که چطور فقط به کارها و امورات ضروری اهمیت بدهید و وقت خود را صرف چیزهای بیهوده نکنید. ما آن‌قدر فرصت و قدرت و انرژی نداریم که به همه چیز اهمیت بدهیم. باید بی‌خیال خیلی چیزها بشویم تا بتوانیم تمام فکر و ذهن و انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود را، روی گزینه‌ی محدود و مشخص، متمرکز کنیم.

بنابراین کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن درباره‌ی بی‌خیالی نیست؛ بلکه اتفاقاً درباره‌ی توجهِ بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است.

خواندن کتاب هنر ظریف اهمیت ندادن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر بیش از حد نسبت به اطرافیان و کارهای خود حساس هستید و نمی توانید توجه خود را تنها به امور ضروری زندگی معطوف کنید و به حاشیه‌ها می‌پردازید. این کتاب را بخوانید.

درباره مارک منسن

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Dexter
۱۳۹۹/۱۱/۱۶

هنر ظریف اهمیت ندادن یکی از بهترین کتاب های خودشناسی و زندگی شناسی هست که تا حالا خوندم. به معنای واقعی کلمه لذت بردم و استفاده کردم . حرف های این کتاب مطلقا تکراری نبود برام و چون مارک منسون ، یک

- بیشتر
عباص
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

این همون کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه هاست که حالا توسط یه انتشارات دیگه چاپ شده،من اشتباهی فکر کردم یه کتاب دیگه است! ترجمه اون کتاب اول روون تر هم بود

aryan
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

اسم اصلی کتاب میدونین چیه؟!😂

نفیسه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

این یکی از بهترین کتابهایی بود که خواندم. و کاملا کاربردی.این کتاب من را از بعضی دغدغه های بیخودی که داشتم راحت کرد.بار دوم است که آن را می خوانم و به جز این کتاب و کتاب پنج زبان عشق به

- بیشتر
selena
۱۴۰۲/۰۶/۲۳

پیشنهاد میکنم.

روشنک
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

نمیتونم بگم این کتاب ۱۰۰درصدش درسته ولی میتونم بگم اگر حتی ۳۰درصدش صحیح باشه به طور قطع ۳۰درصدش درسته و حقیقت

Mohadese
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

اگه شک دارین که این کتاب خوبه یا نه حتما فقط یک با دو بخش ازش بخونین اینجوری متوجه میشین که با یه کتاب انگیزشی معمولی یا یه کتاب زرد مواجه نیستین کتابی که واقعیت میگه راجب عزت نفس و

- بیشتر
آسمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

اگر می خواهید حرف های دیگری غیر از آنچه در تمام کتاب های دیگر خوانده اید بخوانید این کتاب را بخوانید

کاربر ۱۱۵۱۴۵۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

ترجمه ی خیلی خوبی بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۷۶)
مشکل مردمی که به هر چیز پیش‌پاافتاده‌ای اهمیت می‌دهند این است که چیزی ندارند که ارزش اهمیت دادن داشته باشد تا بخواهند به آن اهمیت بدهند.
Dexter
دنبال چیزی بودن، تنها باعث تأیید این حقیقت می‌شود که شما اکنون آن چیز را ندارید.
Fatemeh
اهمیت ندادن یعنی باوجود خیره شدن به ترسناک‌ترین و دشوارترین چالش‌های زندگی، دست‌به‌کار شوید.
Fatemeh
خواستن تجربهٔ مثبت، تجربه‌ای منفی است. و به‌طور متناقض، پذیرش تجربهٔ منفی، تجربه‌ای مثبت است.
Fatemeh
همهٔ ما نقاط کور احساسی داریم. بیشتر این نقاط کور مرتبط با احساساتی هستند که موقع بزرگ شدنمان به ما آموخته‌اند که آنها احساسات نامناسبی هستند. سال‌ها تمرین و تلاش لازم است تا در شناسایی نقاط کور خودمان مهارت پیدا کنیم و سپس بتوانیم احساسات تحت‌تأثیر آنها را به‌طور مناسب بروز دهیم اما این کار بسیار مهم است و به زحمتش می‌ارزد.
Dexter
احساسات منفی محرکی برای اقدام به عمل هستند. وقتی چنین احساسی دارید، یعنی باید کاری انجام بدهید. از سوی دیگر، احساسات مثبت پاداش‌هایی برای اقدام به عمل مناسب هستند.
Dexter
پاندا گفت: «به زندگی عاری از مشکلات امید نداشته باش، چنین چیزی وجود ندارد. در عوض، به زندگی‌ای سرشار از مشکلات خوب امید داشته باش.»
Dexter
باور اینکه برای همهٔ ما مقدر شده است که کاری واقعاً خارق العاده انجام بدهیم، به بخش قابل‌قبولی از فرهنگ امروزی ما تبدیل شده است. افراد مشهور این را می‌گویند. بزرگان تجارت همین را می‌گویند. سیاست‌مداران همین را می‌گویند. حتی اُپرا وینفری هم همین را می‌گوید.
Dexter
فرقی نمی‌کند کجا بروید، به‌هرحال مانعی دویست کیلوگرمی سر راهتان قرار خواهد داشت و این اصلاً ایرادی ندارد. هدف این نیست که از مانع دور شوید. هدف این است که مانعی را بیابید که از دست‌وپنجه نرم کردن با آن لذت می‌برید.
Dexter
۱. من فوق‌العاده‌ام و شما همگی مزخرف هستید، پس من سزاوار رفتار ویژه‌ای هستم. ۲. من مزخرف هستم و شما همگی فوق‌العاده‌اید، پس من سزاوار رفتار ویژه‌ای هستم. ذهنیت‌هایی که به‌ظاهر متضاد هستند، ولی باطن خودخواه یکسانی دارند. در واقع، شما اغلب می‌بینید که آدم‌های حق‌به‌جانب دائماً میان این‌دو حالت پرش می‌کنند.
Dexter

حجم

۱۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان