دانلود و خرید کتاب سرباز خوب فورد مادوکس فورد ترجمه ابراهیم یونسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرباز خوب اثر فورد مادوکس فورد

کتاب سرباز خوب

انتشارات:انتشارات معین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرباز خوب

کتاب سرباز خوب، داستانی جذاب و شنیدنی نوشته فورد مادوکس فورد است. او در کتاب سرباز خوب در قالب داستانی جذاب به موضوعات فریب، خیانت، دروغ و ... پرداخته است. کتاب سرباز خوب با ترجمه‌ی ابراهیم یونسی منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب سرباز خوب

سرباز خوب، رمانی جذاب و شنیدنی است. فورد مادوکس فورد در سرباز خوب، فریب، دروغ و خیانت را به شکلی اعجاب‌آور ساخته و پرداخته است. اما این، اصلا باعث نشده تا با رمانی کلیشه‌ای روبه‌رو باشید. اما ماجرا از چه قرار است؟ سروان «ادوارد شبرهام» مردی خوش‌تیپ و ثروتمند است که دوره‌ی آموزشی خدمت را در هند گذرانده و در زیر پوست ظاهر جذاب و اتو کشیده‌اش، ذهن و روحی مزدور، فریبکار و خیانت‌پیشه جای دارد. او طی ۹ سال دوستی با مردی آمریکایی به‌نام «جان داول»، با زن او «فلورانس» رابطه داشته و برخلاف داول، همسر شبرهام از این ماجرا اطلاع دارد.

فورد مادوکس فورد برای نوشتن سرباز خوب از سبک جریان سیال ذهن استفاده کرده است. وقتی داستان آغاز می‌شود ادوارد و فلورانس از دنیا رفته‌اند و راوی گیج از اتفاقات و روابط نامشروعی که اخیراً از آن مطلع شده، داستان خود را روایت می‌کند. او شخصیت‌های جذابی آفریده است و با بررسی هرکدام داستانی ساخته که فکر آن تا مدت‌ها رهایتان نمی‌کند. جالب است بدانید که فورد مادوکس فورد ابتدا نام دلگیرترین داستان را برای کتابش انتخاب کرده بود، اما بعدا به توصیه‌ی ناشرش، نام آن را به سرباز خوب تغییر داد.

کتاب صوتی سرباز خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست‌داران ادبیات داستانی و علاقه‌مندان به رمان‌های اجتماعی از خواندن کتاب سرباز خوب لذت می‌برند. اگر از طرفداران رمان‌های روان‌شناسی هستید، حتما سرباز خوب را بخوانید.

درباره‌ فورد مادوکس فورد

فورد مادوکس فورد ۱۷ دسامبر ۱۸۷۳ در انگلستان از مادری انگلیسی و پدری آلمانی به دنیا آمد. مشهورترین اثر او، سرباز خوب بر بسیاری از نویسندگان جنبش هنری نوگرایی و ادبیات نوگرا مؤثر بوده‌است. فورد مادوکس فورد یا مادوکس هیوفر علت تغییر فامیلی خود را این‌گونه اظهار داشت؛ که در جنگ جهانی اول به دلیل اینکه هیوفر یک فامیلی آلمانی تبار بود او بدون اجبار و به‌طور خود‌خواسته آن را به هیوفر تغییر داد. او در ۲۶ ژوئن ۱۹۳۹ در سن ۶۵ سالگی در دوویل، فرانسه از دنیا رفت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۴ صفحه

قیمت:
۱۰۳,۰۰۰
تومان