دانلود و خرید کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس دومنیک اسمیت ترجمه آرزو امیررضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس اثر دومنیک اسمیت

کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس

کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس؛ آمیزه‌ای دل‌انگیز از عشق، فقدان و هنر نوشته دومنیک اسمیت است. داستانی درباره‌ی یک نقاشی که زندگی افرادی را در زمان‌ها و مکان‌های مختلف تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

 کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس را با ترجمه آرزو امیررضایی بخوانید و در یک داستان بی‌نظیر و پر از روح هنر، غرق شوید.

درباره‌ی کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس

کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس، داستان یک تابلوی نقاشی نایاب متعلق به سده‌ی هفدهم است که زندگی افرادی در سه قاره‌ی مختلف و سه زمان مختلف را بهم پیوند می‌زند. سارا دفس اولین زنی است که در انجمن نقاشان لوک مقدس پذیرفته می‌شود. او از یک قانون نانوشته سرپیچی می‌کند و در عوض کشیدن تصویری از فضای داخل خانه، تصویری از یک منظره‌ی برفی مسحورکننده را نقاشی می‌کند. این نقاشی سفرش را در طول سال‌ها ادامه می‌دهد و از خانه‌ی وکیل ثروتمندی به نام مارتی دگروت سر در می‌آورد. اما صاحب اصلی نقاشی، از یک دانشجوی هنر تقاضا می‌کند تا از این نقاشی، برایش جعل کند... آخرین نقاشی سارا دِفُس سفرش را ادامه می‌دهد تا به سیدنی در سال ۲۰۰۰ می‌رسد. این نقاشی قدرتی عجیب دارد و تاثیرش را بر زندگی تمام افرادی که با آن سر و کار داشته‌اند، می‌گذارد.

کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از طرفداران رمان‌های خارجی هستید، از خواندن کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس لذت می‌برید.

بخشی از کتاب آخرین نقاشی سارا دِفُس

چیزی که هنگام تعریف‌کردن داستان از قلم می‌اندازد این است که تابلوی برلبهٔ قاب، بیش از سه قرن در خانواده‌اش بوده است و پس از مرگ پدرش به او ارث رسیده است. او به آنها نخواهد گفت که این تنها نقاشیِ باقیمانده از سارا دِفُس است؛ اولین زنی که در سال ۱۶۳۱ به‌عنوان استاد در انجمن نقاشان لوک مقدس در هلند پذیرفته شد. به چه کسی می‌توانست بگوید که وقتی غرق در افکار، با همسر افسرده‌اش بعداز دومین سقطِ‌جنینش عشق‌بازی می‌کرده، دوست داشته که به چهرهٔ رنگ‌پریده و مرموز دختر توی تابلو خیره شود. نه، همهٔ اینها را پیش خود نگه می‌دارد، همچون ایمانی شخصی به خدا. بااینکه به وجود خدا شک دارد، باز درگیر خرافه‌های عجیب‌وغریب است، جلوه‌ای از شخصیتش که سعی در مخفی کردنش دارد. او به این مسئله شک خواهد کرد که آیا ناپدیدشدن نقاشی دلیل پایان‌یافتن افسردگی طولانی‌مدت ریچل بوده و یا موجب شده که سرانجام او را به‌عنوان یکی از شرکای شرکت بپذیرند؟ یا اینکه این نقاشیِ نفرین‌شده از سیصد سال سابقهٔ ابتلا به نقرس، روماتیسم، بیماری قلبی، نازایی پی‌درپی و سکتهٔ مغزی در اجدادش پرده برمی‌دارد. مارتی می‌فهمد هرجایی که این تابلو آویزان بوده، لندن، آمستردام یا نیویورک، صاحبان قبلی این نقاشی همگی حداکثر شصت سال عمر کرده‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۷۱۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان