دانلود و خرید کتاب نقشی در مه تان توان اِنگ ترجمه شادی امیرافشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقشی در مه اثر تان توان اِنگ

کتاب نقشی در مه

انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نقشی در مه

کتاب نقشی در مه نوشته تان توان انگ است که با ترجمه شادی امیرافشاری منتشر شده است. تان توان انگ نویسنده‌ی رمان نقشی در مه  اولین نویسنده‌ی مالزیایی تاریخ شناخته شده است.

درباره کتاب نقشی در مه

 این کتاب ماجرای زنی مالزیایی به‌نام یون لینگ است که به همراه خواهرش سال ها اسیر اردوگاه‌های کار اجباری ژاپنی‌ها بوده است تا بالاخره فرار می‌کند اما خواهرش می‌میرد. او یک روز در جنگل یک باغبان را پیدا می کند و کم‌کم به هم علاقه‌مند می‌شوند باغبان یک طرح پشت کمر او خالکوبی می‌کند و ناپدید می‌شود. یون لینگ می‌فهمد خالکوبی یک طرح ساده نیست بلکه نقشه‌ی گنج عظیم امپراطوری ژاپن است و آن مرد هم باغبان مخصوص امپراطور بوده است.

خواندن کتاب نقشی در مه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نقشی در مه

سخنرانی به پایان رسید. من افکارم را به دادگاه برگرداندم و امیدوار بودم کسی متوجه بی‌توجهی من نشده باشد چون اصلاً درست نبود که در مراسم بازنشستگی‌ام حواس‌پرت به نظر بیایم.

من هم سخنرانی کوتاهی برای حضار انجام دادم و سپس عبدالله مراسم را ختم کرد. خودم هم چند نفر از انجمن وکلا، همکاران و شرکای دفاتر وکالت شهر را برای مهمانی کوچکی به دفتر کارم دعوت کرده بودم. گزارشگری از من سؤالاتی کرد و چند عکس گرفت. پس از آنکه مهمانان رفتند عزیزه دور اتاق گشت و فنجان‌ها و بشقاب‌های کاغذی و ته‌مانده‌های خوراکی‌ها را جمع کرد. به او گفتم: «آن پفک‌های کاری‌زده و جعبه‌های کیک را با خود ببر. خوراکی‌ها را نباید حرام کرد.»

«می‌دانم. شما همیشه همین را می‌گویید.» او غذاها را جمع کرد و گفت: «چیز دیگری نیاز دارید؟»

«می‌توانی به منزل بروی. خودم درها را قفل می‌کنم.» همیشه آخر هر دورۀ دادگاه همین را به او می‌گفتم. «و متشکرم عزیزه برای همه‌چیز.»

او ردای مشکی‌ام را تکان داد تا چین‌هایش صاف شود و آن را روی رخت‌آویز آویزان کرد و به من نگاه کرد: «این‌همه سال کار کردن برای شما آسان نبود پوآن، ولی من خوشحالم که کارمند شما بودم.» اشک در چشمانش حلقه زد. «شما به وکلا هم سخت می‌گرفتید، اما آن‌ها همیشه برای شما احترام قائل بودند. شما به صحبت‌هایشان گوش می‌دادید.»

نظرات کاربران

Stephanie Böhme
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

خواهشاً از نشر خوب کتاب های بیشتری بیارین 🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

حجم

۴۳۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۵۰۰
تومان