دانلود و خرید کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری پاتریک لنچیونی ترجمه مریم شبیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری اثر پاتریک لنچیونی

کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری

انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری

کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری، نوشته پاتریک لنچیونی، به یک سوال بسیار مهم پاسخ می‌دهد: چرا بسیاری از رهبران مهم‌ترین مسئولیت‌هایشان را تفویض می‌کنند؟

کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری را با ترجمه‌ی مریم شبیری بخوانید.

درباره‌ی کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری

پاتریک لنچیونی، نویسنده مطرح و پرفروش حوزه رهبری و مدیریت، این بار برخلاف تمام کارهای قبلی اش، از چگونگی رهبری کردن، عبور کرده و به «چرایی رهبر شدن» پرداخته است. در تمام کتاب‌های انگیزشی، به شما می‌گویند باید یک رهبر خوب باشید. آن‌ها مزایایی را برای رهبر خوب بودن برمی‌شمارند و شما را دعوت می‌کنند تا بعضی از مهارت‌هایتان را پرورش دهید تا بتوانید به استانداردهای اصلی یک رهبر و مدیر خوب بودن نزدیک شوید و هدایت تیم خودتان را بر عهده بگیرید. اما واقعیت این است که شما باید با خودتان صادق باشید و انگیزه‌هایتان را برای رهبر شدن پیدا کنید. خب این کار بسیار سخت است. بنابراین پاتریک لنچیونی در کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری به شما توضیح می‌دهد که ماهیت سخت رهبری یک تیم یا یک سازمان چیست؟ خواندن کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد چون ممکن است بعد از خواندن این کتاب به این نتیجه برسید که دلتان نخواهید رهبر باشید!

کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر روحیه‌ی رهبری یک تیم را دارید، یا قرار است در محل کارتان، مدیریت و رهبری تیمی را به عهده بگیرید، کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری را حتما بخوانید. 

درباره‌ی پاتریک لنچیونی

پاتریک لنچیونی (Patrick Lencioni)، رئیس شرکت مشاوره مدیریت «تیبل گروپ» است. کتاب‌های پرفروش او شامل «۵ مشکل یک تیم»، «مرگ از طریق جلسه» و «سیاست و جنگ‌های سرزمینی» می‌شوند. در سال ۲۰۰۸، سی‌ان‌ان در فهرستی، پاتریک لنچیونی را به‌ عنوان یکی از «ده معلمی که باید بشناسید»، مطرح کرد.

بخشی از کتاب انگیزه؛ حکایتی در باب رهبری

بررسی دو انگیزه برای رهبری

رهبری پاداش‌محور: اعتقاد به اینکه رهبر و مدیر شدن پاداش سختکوشی است؛ بنابراین، تجربه رئیس بودن بایستی خوشایند و لذتبخش باشد و به‌راحتی هر کاری را که می‌خواهند، انجام دهند یا از انجام هر کار بی‌اهمیت، ناخوشایند، یا دشواری پرهیز کنند.

رهبری مسئولیت‌محور: اعتقاد بر اینکه رهبر یا مدیر بودن یک مسئولیت است؛ بنابراین، تجربه رئیس بودن بایستی سخت و چالش‌برانگیز باشد (گرچه قطعا بدون عناصر رضایت شخصی هم نخواهد بود).

هیچ رئیسی صرفا پاداش‌محور یا مسئولیت‌محور نیست. اما یکی از این دو انگیزه غالب و برجسته است، و تاثیر چشمگیری بر موفقیت آن مدیر و سازمان تحت مدیریت او دارد. برای درک بهتر این موضوع، مثال دیگری می‌آورم.

نظرات کاربران

P N
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

کتاب خیلی خوبی است. اصولا کتابهای لنچونی خیلی خوب و ساده تالیف میشوند.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
وقتی پاداش شخصی به مدیران انگیزه می‌دهد، آنها از شرایط و فعالیت‌های سختی که لازمه مدیریت است فرار می‌کنند. آنها صَرفه شخصی مسئولیت‌های خسته‌کننده و ناخوشایند را برای خودشان محاسبه می‌کنند -مسئولیت‌هایی که فقط به عهده یک مدیر یا رئیس است- و سعی می‌کنند از انجامش شانه خالی کنند.
Saeedeh
مدیران مسئولیت‌محور -و حتی آنها که این‌گونه نیستند- باید با این واقعیت روبه‌رو شوند که شاید افرادی که با آنها کار می‌کنند، صادقانه همه چیز را در مورد رفتار مدیرانشان به زبان نیاورند. به ازای کوچک‌ترین بازخورد سازنده که یک مدیر دریافت می‌کند، دوجین تعریف‌وتمجید می‌شنود که بسیاری از آنها نادرست و بی‌جاست. و حتی اگر این موضوع را قبول کنند، خیلی خیلی بعید به نظر می‌رسد که مدیران، حتی متواضع‌ترین‌شان، از تمامی تایید و تحسین‌های دائمی که باعث ایجاد تصویری نادرست و مبهم از خودشان می‌شود، اجتناب کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که مدیران انسان‌های صادق را در اطراف خود داشته باشند.
RoYega
شای نگرشش را تغییر داد: «اشتباه برداشت نکن لیام. من واقعا بابت اومدنت به اینجا و همه چیز قدردانی می‌کنم اما نمی‌تونم اینجا بنشینم و همه چیز رو بدون ذره‌ای تردید قبول کنم.» لیام مهربانانه لبخند زد: «اگه هر چیزی رو به راحتی قبول می‌کردی، احمق بودی.»
Khaled Beg

حجم

۱۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱۱۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان