دانلود کتاب صوتی از جناب غول چه خبر؟ با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از جناب غول چه خبر؟ اثر لئو تولستوی

دانلود و خرید کتاب صوتی از جناب غول چه خبر؟

نویسنده:لئو تولستوی
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از جناب غول چه خبر؟

کتاب صوتی از جناب غول چه خبر؟ نوشته لئو تولستوی نویسنده مشهور روسیه است که با ترجمه لیدا طرزی و صدای احسان چریکی منتشر شده است. تولستوی را با رمان‌های جنگ و صلح و آناکارنینا می‌شناسند.

درباره کتاب از جناب غول چه خبر؟

این کتاب چندین داستان دارد. داستان‌های این کتاب عبارت است از  «خدا صبر می‌کند و می‌بیند»، «یک آدم چقدر زمین لازم دارد»، «سه پرسش»، «شمع»، «دخترکانی عاقل‌تر از مردان بزرگ»، «دانه‌ای به بزرگی تخم مرغ»، «عزیز بی‌جهت»، «آشور شاه»، «آنجا که عشق هست خدا هست» و «مرگ ایوان ایلیچ».

این کتاب تصویر متفاوتی از تولستوی می‌سازد، او که تا پیش از این با داستان‌های بلند شناخته می‌شده حالا تغییر کرده است در داستان‌هایی کوتاه طرز فکرش را نشان می‌دهد. داستان‌هایی که ریشه در تفکری دارد که او را مورد خشم کلیسای ارتودوکس قرار داده است.

شنیدن کتاب از جناب غول چه خبر؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی روسیه پیشنهاد می‌کنیم

درباره لئو تولستوی

ئو نیکلایِ ویچ تولستوی ۹ سپتامبر ۱۸۲۸ در یاسنایا پالیانا متولد شد.او فعال سیاسی-اجتماعی و نویسنده روسی بود. لئو تولستوی از نویسندگان نامی تاریخ معاصر روسیه به‌شمار می‌آید. رمان‌های جنگ و صلح و آنا کارنینا تولستوی از بهترین‌های ادبیات داستانی جهان هستند که بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته‌اند. تولستوی در روسیه بسیار محبوب است و سکه طلای یادبود به احترام وی ضرب شده‌است. او در زمان زنده بودنش شهرت و محبوبیتی جهانی داشت اما به سادگی زندگی می‌کرد. یکی از فعالیت‌های مهم تولستوی اهمیت بسیار زیاد او به تعلیم و تربیت کودکان و ساختن مدارس در روستاها است.

لئو تولستوی در روز ۲۰ نوامبر ۱۹۱۰ درگذشت و در زادگاه خویش به خاک سپرده شد.


معرفی نویسنده
عکس لئو تولستوی
لئو تولستوی
روس | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۱۰

لئو تولستوی نویسنده و فعال اجتماعی-سیاسی روسی است که از طلایه‌داران ادبیات جهان نیز به شمار می‌رود. بسیاری از مورخان ادبی معتقدند تولستوی را می‌توان در کنار «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته»، ستون‌های ادبیات غرب دانست و به جرأت می‌توان گفت که آثار هیچ نویسنده‌ای در جهان به اندازه‌ی او، در فهرست «کتاب‌هایی که باید پیش از مرگ خواند» قرار نگرفته است.

نظرات کاربران

danial
۱۳۹۹/۰۸/۰۷

صدای گوینده یکنواخت بود انتظار بیشتری از آقای چریکی داشتم

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان