دانلود و خرید کتاب خواهر اضافی کلر ژوبرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواهر اضافی اثر کلر ژوبرت

کتاب خواهر اضافی

معرفی کتاب خواهر اضافی

کتاب خواهر اضافی، داستانی جذاب و خواندنی از کلر ژوبرت برای کودکان است. ژوبرت در داستان خواهر اضافی به موضوع روابط بین خواهر و برادرها در یک خانواده پرداخته است.

درباره‌ی کتاب خواهر اضافی

کلر ژوبرت نویسنده‌ی تونای کتاب‌های کودکان در داستان خواهر اضافی به موضوع روابط خواهر و برادری پرداخته است. همیشه وجود یک فرزند دیگر در خانه یا تولد یک نوزاد جدید، می‌تواند احساسات ناخوشایندی را در کودکان به وجود آورد. والدین می‌توانند با استفاده از راهنمایی‌های مختلف و با خواندن داستان‌های متفاوت و جذابی که در این زمینه برای کودکان نوشته شده است، ذهن کودک را نسبت به موضوع روشن کنند و از به وجودآمدن احساسات ناخوشایند و عواقب آن جلوگیری کنند. 

کتاب خواهر اضافی، ماجرای کانگوروی کوچولو به نام پوپو است که از دست خواهر کوچکش کلافه شده و دوست دارد در کیسه‎ی مادرش به تنهایی زندگی کند. بنابراین یک روز که مادر خواب است، پوپو خواهر کوچولویش را بغل می‌کند و راه می‌افتد تا او را به یکی از حیوانات جنگل بدهد؛ اما حیوانات جنگل هیچ‌کدام خواهر کوچولوی پوپو را قبول نمی‌کنند. به زودی پوپو به کمک خواهر بزرگ‌ترش متوجه اشتباهش می‌شود.

کتاب خواهر اضافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب خواهر اضافی را به تمام بچه‌هایی که خواهر و برادر دارند هدیه بدهید. اگر چشم به راه فرزند دوم هستید و نگرانی‌هایی دارید، حتما داستان خواهر اضافی را برای کودکتان بخوانید.

درباره‌ی کلر ژوبرت

کلر ژوبرت در سال ۱۹۶۱میلادی (۱۳۴۰ خورشیدی) در پاریس به دنیا آمد. او در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. در نوزده سالگی مسلمان شد و با یک دانشجوی ایرانی ازدواج کرد. و مدتی بعد از ازدواج به ایران آمد و در حال حاضر نیز در ایران زندگی می‌کند.

کلر ژوبرت لیسانس علوم تربیتی و فوق لیسانس ادبیات کودکان است. او با مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد دنیا را به خوبی ترسیم می کند و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می کند. او هم‌چنین از معدود نویسندگانی است که آثارش را تصویرگری می کند.

بخشی از کتاب خواهر اضافی

پوپو از دست خواهر کوچولویش عصبانی بود. دلش می‌خواست توی کیسه‌ی مامان کانگورو تنها باشد، مثل قبل. دلش می‌خواست که مامانش فقط مال خودش باشد. پوپو به این طرف و آن طرف نگاه کرد. هیچ کس را ندید. از خودش پرسید: «حالا من این خواهر کوچولوی نق نقو را به کی بدهم؟»

پوپو توی دشت پرید و پرید تا به یک خرگوش رسید. از او پرسید: «یک خواهر کوچولوی اضافی دارم، تو او را می خواهی؟»

ِ خرگوش اخم کرد و گفت: «نه که نمی خواهم! بدو زود ببرش پیش مامان خودش!»

نظرات کاربران

مهربانو
۱۳۹۹/۰۹/۲۸

از اون کتاباست که بنظرم اگر این مشکل رو نداشته باشیم نباید برای بچه بخونیم چون نه تنها مفید نیست مضر میشه یه وقت

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۳/۰۷

کانگورو وسطی خواهر کوچیکه شو از مامانش جدا می کنه تا ببره پیش یه نفر که قبولش کنه. و توی مسیر خواهر بزرگه شو می بینه ولی نمی شناسه.خوب این مفهوم برای بچه ها حس نا امنی میاره. خشونت و

- بیشتر
دختر کفشدوزکی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵

😍😍😍

کاربر ۳۴۰۶۵۵۴
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

کتابهای خانم کلرژوبرت خیلی زیبا هستن ایشون مسلمان هستن و چقدر خوب نگاه بچه ها رو درک میکنن این کتاب برای کسایی که میخوان بچه ی دوم و سوم و... داشته باشن عالیه حتی برای مامان هایی که از بچه فراری هستن هم

- بیشتر
Bahara Shirazi
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خیلی نپسندیدم و یه قسمت از کتاب به نظرم منطق داستانی درستی نداشت.

she she
۱۴۰۰/۰۲/۳۰

عالی یه👌🏻🥰🥰🥰

𝓷𝓲𝓴𝓲 𝓫𝓻𝓸𝓾𝓶𝓪𝓷𝓭
۱۴۰۲/۰۵/۲۵

راستش انتظار چنین چیزی از کلرژوبرت نداشتم بعنی خواهر بزرگه کجا بوده که همو نمیشناختن؟

فاطمه سادات
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

توصیه می کنم حتما بخوانید خیلی قشنگ بود نظر من همه ی داستان های خانم کلر ژوبرت قشنگ است نظر من حتما داستان های خانم کلر ژوبرت را بخوانید.

عباس احمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

درباره بچه کانگروی که به نوزادی که تازه دنیا اومده حسودی‌ش می‌شه. متن و تصویرگری جذاب، روان و پرکشش.

دختر کتاب خوان
۱۴۰۰/۰۵/۰۱

من کتاب فارسی کلاس چهارم را می‌خواندم از داستان موشکا خوشم آمد و نوشته های خانم کلر را دنبال کردم و بنظرم این داستان خواهر اضافی خیلی قشنگ بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان