دانلود کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی با صدای حامد زحمتکش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی اثر کلر ژوبرت

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

نویسنده:کلر ژوبرت
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۳.۷از ۳۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

کتاب صوتی داستان‌ های غصه و شادی مجموعه داستان‌های کوتاهی از کلر ژوبرت، برای کودکان است که با صدای حامد زحمتکش می‌شنوید. این داستان‌ها به کودکان یاد می‌دهد چطور احساسات خود را بشناسند و با آن‌ها روبه‌رو شوند. 

درباره کتاب صوتی داستان‌ های غصه و شادی

حتما تا حالا برایتان پیش آمده است که غصه دار باشید، دلتان گرفته باشد یا غمگین و ناراحت شده باشید. خب چه کار کردید؟ گریه کردید؟ داد و بیداد راه انداختید؟ نشستید گوشه‌ای و غصه خوردید؟ یا رفتید پیش کسی و با او درددل کردید تا آرام شوید؟ اصلا هیچ می‌دانید وقتی چنین حالتی برای آدم پیش می‌آید، باید چه کار کرد؟ 

کلر ژوبرت جواب شما را در کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی می‌دهد. او ما را با شخصیت اصلی هر کدام از داستان‌ هایش آشنا می‌کند. آن‌ها، هرکدم یک غصه‌ را تجربه می‌کند و با فکر یا تلاش خودشان، آن را تبدیل به شادی می‌کند...

کتاب صوتی داستان‌ های غصه و شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی داستان‌ های غصه و شادی را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ کلر ژوبرت

کلر ژوبرت، نویسنده و تصویرگر مشهور در زمینه ادبیات کودکان در سال ۱۹۶۱میلادی (۱۳۴۰ خورشیدی) در پاریس، در یک خانواده مسیحی بمتولد و بزرگ شد. در نوزده سالگی به دیانت اسلام گروید، با یک دانشجوی ایرانی ازدواج کرد و مدتی بعد از ازدواج به ایران آمد و در حال حاضر نیز در ایران زندگی می‌کند.

کلر ژوبرت در رشته‌ علوم تربیتی در مقطع لیسانس و ادبیات کودکان در مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده است. او با مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد دنیا را به خوبی ترسیم می کند و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می کند. او هم‌چنین از معدود نویسندگانی است که آثارش را خودش تصویرگری می‌کند. اعتقادات مذهبی و باورهای دینی او هم در آثارش به خوبی پیدا است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۳۸۰۹۴۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۵

خیلی خوب بود

maria
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

زیاد جالب نبود

حمید جعفری
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

کودک ۴ ساله بنده حداقل چهارمرتبه کتاب شازده کوچولو رو شنیده و باز هم راغب به شنیدن هست اما بیشتر از دو دقیقه تحمل گوش دادن به این کتاب را نداشت.

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان