دانلود و خرید کتاب معلم ژاپنی به مثابه رهبر یوشی تاکا ایشی کاوا ترجمه علیرضا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معلم ژاپنی به مثابه رهبر اثر یوشی تاکا ایشی کاوا

کتاب معلم ژاپنی به مثابه رهبر

معرفی کتاب معلم ژاپنی به مثابه رهبر

معلم ژاپنی به‌مثابه رهبر نوشته یوشی تاگا ایشی کاوا است. این اثر تجربه زیسته یکی از معلمان ژاپن است که هدف از تألیف آن را معرفی سیستم آموزش و پرورش ژاپن، آشنا ساختن خواننده با فرهنگ و جوّ حاکم در کلاس‌های درس ژاپن از طریق تجربیات شخص مؤلف در طول سه دهه معلمی و فعالیت در مدرسه می‌داند، این انتقال در این کتاب با عبارت انتقال «دی‌اِن‌ای» معلمی تعبیر شده است.

 درباره کتاب معلم ژاپنی به‌مثابه رهبر

 این کتاب را می‌توان «درس‌پژوهی در میدان عمل» نامید. درس‌پژوهی به مثابه الگویی اثربخش برای بهسازی آموزش، نظریه‌ای برای بهسازی عمل و به عبارتی دیگر ساختن نظریه در متن عمل است. این کتاب می‌کوشد به خوانندگان نشان دهد که چگونه در میدان عمل؛ یعنی مدرسه و کلاس درس، تئوری تربیتی ساخته می‌شود، شکل می‌گیرد، بازسازی می‌شود و توسعه می‌یابد. 

این کتاب حاصل زحمات آقای ایشی‌کاوا، دکتر رضائی و دکتر سرکارآرانی است که در شکل‌گیری این اثر سهم به‌سزایی داشته‌اند. به عبارت دیگر، این اثر یک اثر ژاپنی- ایرانی است که هدف آن انتقال تجربه، الگوی بهسازی آموزشی و توانمندسازی معلمان ژاپنی به معلمان ایران است.

 لازم به ذکر است این اثر به طور هم‌زمان توسط انتشارات می‌ای‌توشو در ژاپن و انتشارات مرآت در ایران در اختیار خوانندگان ژاپنی و ایرانی قرار گرفته است.

 خواندن کتاب معلم ژاپنی به‌مثابه رهبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران، معلمان و فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۶۲۹۰۳
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

کتابی بسیار خوب در معرفی و آشنایی سیستم آموزشی و فعالیت و زحمت های یک معلم ژاپنی از زبان یک معلم ژاپنی و به سبک ژاپنی جلد دوم این کتاب"مدیر ژاپنی به مثابه رهبر" خاطرات در سمت مدیرت مدرسه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان