دانلود و خرید کتاب کار، کار انگلیسی‌هاست! جک استراو ترجمه رضا اسکندری‌آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار، کار انگلیسی‌هاست! اثر جک استراو

کتاب کار، کار انگلیسی‌هاست!

نویسنده:جک استراو
انتشارات:انتشارات خوب
امتیاز:
۲.۵از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کار، کار انگلیسی‌هاست!

کتاب کار کار انگلیسی‌هاست، کتابی است که به به مسائل و چالش‌ها و ارتباطات دو کشور ایران و بریتانیا پرداخته است. جک استراو وزیر امور خارجه‌ی بریتانیا این کتاب را نوشته و رضا اسکندری آذر آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب را نشر خوب منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب کار کار انگلیسی‌هاست

جک استراو کتابش، کار کار انگلیسی‌هاست را با خاطره‌ی سفرش به ایران آغاز می‌کند. سفری که در آن از او و همسر و همراهانش استقبال گرمی به عمل نیامد و بعد از پرداختن به ریز جزئیات سفر، درباره‌ی روابط بین الملل و روابط کشور ایران و بریتانیا در طی سال‌های اخیر سخن می‌گوید. جک استراو که طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ وزارت امور خارجه بریتانیا را عهده‌دار بوده است، در هنگام نوشتن کتاب کار کار انگلیسی‌هاست پی روشن کردن همین مشکلات و پیچیدگی‌های ارتباط با ایران است.

کتاب کار کار انگلیسی‌هاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به روابط بین‌الملل و علوم سیاسی علاقه‌مند هستید، کتاب کار کار انگلیسی‌هاست برایتان کتاب جذابی خواهد بود. این کتاب همچنین راهنمایی عالی برای کسانی است که به روابط و مسائل ایران علاقه‌مندند.

درباره‌ی جک استراو

جک استراو با نام کامل جان ویتاکر جک استراو متولد ۳ اوت ۱۹۴۶ یک سیاست‌مدار انگلیسی است. او در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶، سمت وزارت امورخارجه بریتانیا را برعهده داشت. وی همچنین ریاست هیئت اروپایی را در کنار دومینیک دو ویلپن و یوشکا فیشر، در جریان نشست مشترک وزیران خارجه اروپایی و هیئت ایرانی که در تهران، سعدآباد برگزار شد، را بر عهده داشت.

جملاتی از کتاب کار کار انگلیسی‌هاست

چند سال پیش‌تر که هنوز محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور ایران بود، یکی از وابسته‌های فرهنگی سفارت در تهران، از فرودگاه تاکسی گرفت و نشست و راننده در دم سر صحبت را با او باز کرد. راننده می‌گفت: «ما که می‌دونیم مارگارت تاچر از دست شاه خسته شده و اون رو برده. می‌شه به آقای براون بگید دیگه بسه؟»

این تصور از بریتانیایی‌ها (که همیشه ما را به اسم انگلیسی‌ها می‌خوانند) و قدرت ماورایی آن‌ها، به‌زیبایی در رمان دایی‌جان ناپلئون نوشتهٔ ایرج پزشکزاد آمده است. (از این رمان بعدها سریال بسیار موفقی هم ساختند) داستان دربارهٔ پیرمردی پریشان حواس و رنجور است که سرش از شکست‌های روزگار کوفته شده و در خیال خود را در هیئت ناپلئون می‌بیند و ایمان دارد که بریتانیایی‌ها برای کشتن‌اش دسیسه می‌کنند. در کتاب هم آمده که اصلاً چنان دسیسه‌ای وجود خارجی نداشته... 

نظرات کاربران

ahmad
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

چه خبره ؟ نه چه خبره ؟!؟؟ ۳۰ ت برای نسخه الکترونیک ، چاپیش این قیمت بابا

A.M.Gh
۱۴۰۰/۰۱/۳۱

نویسنده موقعی که شروع میکنه به روایت تاریخ ایران و انگلیس ، کاملا جانب دارانه روایت میکنه . مثلا رویتر که باعث قحطی در ایران شد رو یک انسان زیرک معرفی میکنه و مضرات قرار دادش با ایران رو نه

- بیشتر
majid.niknafs
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

چرا یه کتاب باید در فاصله‌ی کوتاهی دوبار ترجمه بشه ؟

محمد
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

30 تومن؟؟؟؟

طباطبایی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱

من نه این کتاب رو خوندم نه میخونم چون از انگلیس متنفرم و باعث تمام بدبختی ها و مشکلات ما همین انگلیس کثافت هست ولی کسی نمیخواد باور کنه چون همیشه همه چیز رو برعکس بهمون نشون دادن

sasha
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

چرا هی کتاب‌های تکراری ترجمه میکنند؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
حسن روحانی در مراسم افطاری در می‌۲۰۱۹ (خرداد ۱۳۹۸) به چهره‌های اصلاح‌طلب اعلام کرد: «دولت هیچ اقتداری در سیاست‌های خارجی ندارد، نمی‌داند کی و کجا باید مذاکره کند. سیاست‌های فرهنگی، صداوسیما، مساجد و فضای مجازی هم تحت کنترل دولت نیستند.»
من
یکی‌ از کارشناسان توجه ما را به این موضوع جلب کرد که در ایران «ششصد دستگاه پورشه ظرف مدت شش ماه فروخته شده‌اند.
من
با سقوط مصدق، آیت‌الله بروجردی پیامی به شاه فرستاد و اظهار امیدواری کرد که «بازگشت اعلی‌حضرت به مشکلات موقتی ما پایان داده و باعث شکوه اسلام و صلاح مسلمین خواهد شد».
sam
برای از بین بردن ناآرامی‌ها دست‌به‌کار شد، راهزنان و گروه‌های شورشی را سرکوب کرد، رؤسای قبایل سرکش را تحت فرمان حکومت درآورد و حکم حکومت را در تمام کشور جاری کرد.
sam

حجم

۳۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان