دانلود و خرید کتاب در کوران زمستان ایزابل آلنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در کوران زمستان اثر ایزابل آلنده

کتاب در کوران زمستان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در کوران زمستان

کتاب در کوران زمستان نوشته ایزابل آلنده با ترجمه لادن کزازی منتشر شده است. آلنده از مشهورترین نویسندگان زن جهان است که تا به‌حال جایزه‌های بسیاری دریافت کرده است. این کتاب با یک دنیای جذاب خواننده را با خودش همراه می‌کند.

درباره کتاب در کوران زمستان

این کتاب داستان سه آدم کاملاً متفاوت را روایت می‌کند که به صورت اتفاقی در مسیر هم قرار می‌گیرند. آلنده در سفری شگفت‌انگیز شما را با خود از بروکلین امروز به گواتمالا، برزیل و شیلیِ دهه‌ی هفتاد میلادی می‌برد. این اثر یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است. لحن روایتگر و جذاب نویسنده این فرصت را به شمامی‌دهد که دنیای تازه و عجیبی را بشناسید از آن لذت ببرید.

خواندن کتاب در کوران زمستان را به چه کسانی پیشنهاد 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب در کوران در زمستان

مردهای هم‌سن‌وسال او زن‌هایی را می‌پسندیدند که بیست تا سی‌سال از خودشان جوان‌تر باشند. منطقی هم بود. خود او نیز دوست نداشت با پیرمردی رنجور سَروسِر داشته باشد و رومئویی جوان‌تر را ترجیح می‌داد. به‌قول دنیلا، علاقه‌مندبودن او به جنس مخالف نوعی اتلاف وقت بود. بیش از حدکفایت زنان ثروتمند و با شرایط فیزیکی و احساسی مناسب وجود دارند که به‌غایت از مردان مطلقه و بیوه‌های شصت یا هفتادساله جذاب‌ترند. لوسیا به نقطه‌ضعف خود در این‌مورد اعتراف کرد، اما دیگر برای تغییر دیر شده بود. از زمان طلاقش تا حال، خیلی به‌ندرت رابطهٔ صمیمی برقرار کرده بود؛ آن هم بعد از نوشیدن چند پیک در دیسکو، یا با غریبه‌ای در سفر و یا در یک میهمانی. هیچ‌کدام از این‌ها چنگی به دل نمی‌زدند، اما دست‌کم کمک می‌کردند خجالتش از درآوردن لباس جلوی مردان بریزد. زخم‌های روی قفسهٔ سینه‌اش قابل‌رؤیت بودند و سینه‌هایش چون سینه‌های دوشیزگان و نوعروسان. از آن‌جایی‌که با اندامش تناسبی نداشتند، بیشتر ساختار بدنی‌اش را به‌سخره گرفته بودند.

معرفی نویسنده
ایزابل آلنده

ایزابل آلنده نویسنده و روزنامه‌‌نگار شیلیایی در روز دوم آگوست سال ۱۹۴۲ در لیما پایتخت پرو به دنیا آمد. مادر ایزابل، فرانسیسکا یونا و پدرش توماس آلنده هستند. از ایزابل آلنده به عنوان یکی از برجسته‌‌ترین نویسندگان زن آمریکای لاتین نام برده می‌‌برند که در آثارش نگاهی تازه به ادبیات فمینیستی دیده می‌‌شود. او را در محافل جهانی با اولین و پرفروش‌‌ترین رمانش یعنی «خانه‌‌ی ارواح» می‌‌شناسند با این حال آلنده تاکنون بیش از بیست و پنج رمان نوشته است که به ۳۵ زبان ترجمه شده است. بیش از ۷۰ میلیون نسخه از رمان‌‌های ایزابل آلنده تاکنون در بازارهای جهانی به فروش رفته‌‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۳۲۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان