دانلود و خرید کتاب زائر سینما واکر پرسی ترجمه آزاده اتحاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زائر سینما اثر واکر پرسی

کتاب زائر سینما

نویسنده:واکر پرسی
انتشارات:نشر خزه
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زائر سینما

کتاب زائر سینما نوشته واکر پرسی است که آزاده اتحاد آن را ترجمه کرده است. این کتاب محصول خیال است. تمام شخصیت‌ها، به‌جز ستاره‌های سینما، و تمام اتفاق‌ها بدون استثنا خیالی‌اند. هر گونه شباهت به شخصیت‌های واقعی غیرعامدانه بوده است. این کتاب سرشار از ارجاعات سینمایی است و خواننده را با خودش همراه می‌کند. این کتاب نیم قرن پیش نوشته شده است و جزو شاهکارهای جهان است.

خواندن کتاب زائر سینما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام خوانندگان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب زائر سینما 

دختره به دلیل دیگری خوشحال نیست؛ چون که پسر خوشحال نیست و دختر این را می‌داند، اما چرایش را نمی‌داند. حالا هولدن را می‌بینند. دختر به جفتش سقلمه می‌زند. پسر یک آن خوشحال می‌شود، اما با دیدن هولدن، نه تنها لبخند بر لبانش خشک می‌شود، بلکه واقعیت باشکوه هولدن را در مقابل وجود شبح‌گونه و متزلزل خودش می‌بیند. بی‌شک از این بینواتر نمی‌تواند باشد. حتماً با خودش می‌گوید عجب وضعیتی است این‌طور راه رفتن پشت سر یک ستارهٔ سینما، انگار که توی هالیوود باشیم.

هولدن می‌زند روی جیب‌هایش تا ببیند کبریت دارد یا نه. پشت چند خانم که در حال تماشای نیمکتی آهنی در پیاده‌رو هستند، ایستاده است. خانم‌ها شبیه خانم‌های خانه‌دار هَتیزبِرگ۳۸ هستند که یک‌روزه فقط برای خرید آمده‌اند. هولدن ازشان درخواست کبریت می‌کند؛ اول سرشان را تکان می‌دهند که یعنی ندارند، بعد می‌فهمند او کیست. از خجالت سرخ می‌شوند و دست و پایشان را گم می‌کنند، اما کسی کبریت به هولدن نمی‌دهد. حالا آن زوج به هولدن نزدیک شده‌اند. پسره فندکی را جلو می‌آورد، در جواب تشکر هولدن سرش را ریز تکان می‌دهد، بعد بدون اینکه حتی ذره‌ای آشنایی بدهد، فندک را به هولدن می‌دهد. هولدن لحظه‌ای با آنها، بین‌شان، راه می‌رود؛ او و پسر صحبت کوتاهی می‌کنند، نگاهی به آسمان می‌اندازند و با هم دست می‌دهند. هولدن دستی به پشت‌شان می‌زند و راهش را می‌گیرد و می‌رود.


نظرات کاربران

کاربر 1972006
۱۳۹۹/۰۳/۱۲

کتاب در یک کلام کتاب لذت بخشیست .یکی از بهترین کتابهایی که در ۶ ماه گذشته خواندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۲۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان