دانلود و خرید کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران جری وایلد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران اثر جری وایلد

کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران

معرفی کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران

کتاب نکته های داغ برای بچه‌های نگران نوشته جری وایلد است که الهام پورمحمد آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب یک کتاب کاربردی برای کودکان است. راه‌هایی که با آن یاد بگیرند چطور نگرانی خود را کنترل کنند. همه می‌دانند تربیت مهم‌ترین دغدغه والدین است. این کتاب سعی دارد با روشی آسان و کاربردی عادت‌های بد کودکان را تغییر دهد.

خواندن کتاب نکته های داغ برای بچه های نگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و کودکانشان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران

آنا واقعاً آرام و بی‌خیال است و هیچ‌وقت آن‌قدرها نگران چیزی نمی‌شود. راستش من و مادرش ترجیح می‌دادیم کمی بیش‌تر نگران درس و مشق و سایر مسئولیت‌هایش باشد. از آن طرف، جک یک نگران واقعی است. بسیاری از ایده‌های این کتاب با جک (و صدها بچهٔ دیگر) تمرین شده‌اند. نگرانی‌ها همیشه از آنا فرار می‌کنند و به جک می‌چسبند. یادتان باشد آن‌ها ژنتیک یکسانی داشته‌اند. پس وراثت فقط روی بعضی چیزها تأثیر می‌گذارد. آیا ما کاری کرده‌ایم که باعث شده آنا بی‌خیال و جک نگران باشد؟ معلوم است که نه! این بخشی از شخصیت‌شان است و باعث می‌شود منحصربه‌فرد، عجیب و شگفت‌انگیز باشند. نگاه من در جایگاه یک پدر، وقتی با والدین بچه‌های مضطرب حرف می‌زنم، بیش‌تر کمکم می‌کند.

نظرات کاربران

منصوره مصطفی زاده
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

می‌خواین کتابی بخونین که از نگرانی درتون بیاره؟ از این کتاب دست نکش! بهترین کتاب برای راهنمایی کسانی که نگرانند. یوهووووووو! 🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎉🎉🎉 🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉🥇🥈🥉 🌼🌻🌺🌹🏵🌸🥀🌼🌻🌺🌹🏵🌸🥀🌼🌻🌺🌹🏵🌸🥀🌼🌻🌺🌹🏵🌸🥀🌼🌻🌺🌹🏵

کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عالی بود دختر من از وقتی این کتاب رو میخونه دیگه نگران نیست

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

👌👌🎈😄😊😇😇😍☺💫 (یعنی حرف نداشت)

کاربر ۱۹۲۷۶۴۴
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

عالی

آیناز ر
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

خیلی سریع خوندم در کل مطلب زیادی نداشت بیشتر تست و جدول بود بعضی از فصل هاش هم کمتر از ده صفحه بود در حد دو صفحه کتاب خوبی نیست برای بچه هاست بیشتر راه‌های نگران کننده بهم داد تا راههایی ازشون :)) دوست نداشتم

- بیشتر
میمْ؛ مثلِ مَنْ
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

کتاب برای سن کودک و نوجوان مناسبه اما برای بزرگسال هم میتونه جالب باشه. مطالبی که تو کتاب های دیگه هست به زبان کودکانه تر میشه تو این کتاب خوند. حجم کتاب کمه ولی چون تمرین داره، عملی کردنش زمان بره.

- بیشتر
f.behnam
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

برای نوجوان هایی که زیاد نگران میشن تمریناتش مفیده

محمد حسین
۱۳۹۹/۰۱/۱۷

توصیه می کنم این کتاب را بخوانید. بسیار عالی است

ایلیا رادمان
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

بهترین کتاب بری رفع نگرانی برای بچه ها

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۹)
دانش‌آموز خلاقی داشتم که عادت داشت نگرانی را از روی شانه‌اش بردارد و توی هوا فوت کند، بعد آن را با راکت تنیس پرتاب کند به دوردست‌ها!
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
وقتی ده دقیقهٔ نگرانی‌ها شروع شد، آن‌ها را از جیب‌تان بیرون بیاورید و با پدر و مادر درباره‌شان صحبت کنید.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
نگرانی کمتر، آسایش بیشتر یکی از مشکلات نگرانی این است که وقت آدم را تلف می‌کند. در روز ساعت‌ها به نگرانی‌هایتان فکر می‌کنید و به هیچ‌جا نمی‌رسید. همان‌طور که قبلاً گفتیم، نگرانی دربارهٔ یک اتفاق، جلوِ وقوع آن را نمی‌گیرد! اگر می‌گرفت، نگران شدن فایده‌ای داشت، ولی اضطراب هیچ تأثیری روی چیزی که اتفاق می‌افتد ندارد. بنابراین، نگرانی = وقت تلف کردن! یکی از هدف‌های ما این است که زمان کم‌تری را صرف نگرانی کنیم.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
اضطراب یک احساس است، ولی یک فکر آن را ایجاد کرده است.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
چی مضطربم می‌کند؟ این سؤال خیلی مهم است. چه چیزی باعث می‌شود نگران و مضطرب شوید؟ پدر و مادر؟ برادر و خواهر؟ معلم؟ دوستان؟ حیوان خانگی؟ روزهای بارانی؟ به هم ریختن موها؟ قیمت بازی‌های کامپیوتری؟ جواب همهٔ این سؤال‌ها یک چیز است: «‌» هرطور می‌خواهید فکر کنید. هیچ‌یک از این گزینه‌ها نمی‌توانند مجبورتان کنند که اضطراب داشته باشید. فقط و فقط خودتان احساس‌هایتان را کنترل می‌کنید. پس جواب سؤال بالا چهار حرف است. چه چیزی مضطربت می‌کند؟
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
وانمود کنید نگرانی‌ها را از روی شانه برمی‌دارید و توی جیب‌تان می‌گذارید
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
یک کش لاستیکی دور مچ دست‌تان ببندید و هر وقت سروکلهٔ نگرانی‌ها پیدا شد، کمی کش را بکشید و رها کنید تا به مچ‌تان ضربه بزند.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
هیچ‌کاری بدون این احتمال که اتفاق بدی رخ بدهد، وجود دارد؟ ممکن است در یک قرعه‌کشی برنده شویم و برگه‌ای را که نشان می‌دهد برنده شده‌ایم، گم کنیم. ممکن است دوچرخه‌ای را که همیشه دوست داشتیم، بخریم و دزد آن را بدزدد. ممکن است یک‌عالم بستنی بخوریم و مسموم شویم! پس نگرانی‌هایمان از کجا پیدایشان می‌شود؟ آن‌ها نتیجهٔ بزرگ‌تر دیدنِ بدی‌های اتفاق‌های بد هستند.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
دیگران می‌گویند: «زیاد نگران نباش!» ولی این کمکی نمی‌کند. مادر و پدرتان می‌گویند: «بی‌خیال این موضوع!» ولی این هم کمکی نمی‌کند. خب، همین‌جاست که کتاب ما حرفی برای گفتن دارد. این کتاب به شما می‌آموزد چه‌طور از چنگ اضطراب رها شوید.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵
بزرگ‌سالان زیادی از اضطراب رنج می‌برند و متأسفانه فقط سی‌درصدشان در جست‌وجوی درمان هستند. به‌نظرم خیلی عجیب است، چون اگر مثلاً دستم بشکند، فوراً می‌روم بیمارستان، نه این‌که روی آن دستمال ببندم و منتظر بمانم تا خودبه‌خود خوب شود. این‌که آدم ناراحت باشد و به‌روی خودش نیاورد، اصلاً جالب نیست، حتی شجاعانه هم نیست.
کاربر ۲۳۱۶۴۸۵

حجم

۵۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۵۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان