دانلود و خرید کتاب خیال‌پرداز میویز گالانت ترجمه نیلوفر دهقانی نیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خیال‌پرداز اثر میویز گالانت

کتاب خیال‌پرداز

معرفی کتاب خیال‌پرداز

کتاب خیال‌پرداز نوشته نویسنده‌ی برجسته کانادایی میویز گالانت است که در نشر ورا منتشر شده است. این کتاب را نیلوفر دهقانی‌نیل ترجمه کرده است. این کتاب اولین اثر از این نویسنده است که به فارسی ترجمه شده است.

درباره کتاب خیال‌پرداز

در این کتاب گالانت که فعالیت حرفه‌ای خود را با ژورنالیسم آغاز کرده، صرف‌نظر از جنبه‌های ادبی و زبانی داستان‌ها، بر اساس رئالیسم تاریخی، اشاراتی به وقایع تاریخی و سیاسی جهانی می‌کند. توصیفی را که گالانت از اذهان شخصیت‌ها و وقایع به دست می‌دهد بی‌نظیرند. گالانت با مشاهده‌ی آن‌چه در اطرافش می‌گذرد، به دقتِ در احوال مردم عادت دارد. این نکته‌بینی همیشگی را در داستان‌هایش هم وارد می‌کند، روابط انسان‌ها و دلایل روانشناسانه‌ی رفتارهای‌شان را زیر ذره‌بین می‌گذارد و افکار انسان‌ها، کاستی‌ها، تعصب‌ها و زشتی‌های کنش‌ها و واکنش‌ها را به چالش می‌کشد و گاهی با طنز تلخی آن‌ها را به سخره می‌گیرد. این نویسنده از ابتدا تا انتها خواننده را با خودش همراه می‌کند و او را با خودش به شناخت تجربیات جدی می‌برد.

خواندن کتاب خیال‌پرداز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب خیال‌پرداز

سه روز بعد از برگشتنش به ورشو، وقتی خواست از جدول پیاده‌رو پایین برود، قوزک پایش به شکل احمقانه‌ای آسیب دید. بدون این‌که پاسخی دریافت کند، با درد، به سکوت پاریس نامه‌ای نوشت که پایش شکسته، اما درد آن در مقابل تمنایش برای لوری هیچ بود. چند هفته بعد لوری جواب داد که هنوز او را دوست دارد، نه کس دیگر را. به نظر می‌رسید به خاطر پای پیوتر ناراحت است و به نحوی خود را سرزنش می‌کند. نوشته بود با وجود مایل‌ها فاصله و بدون امید ملاقات دوباره، مانند گذشته عاشق یکدیگرند. پیوتر خوشحال بود که به قدری در خاطر لوری مانده که بگوید عاشقش است. اویی که فراموشکار بود و بی‌حواس.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۱۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۷۰۰
۳۵,۳۵۰
۵۰%
تومان