دانلود و خرید کتاب تفاهم شمس الدین حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تفاهم

کتاب تفاهم نوشته شمس‌الدین حسینی و الهم آرام نیا است. این کتاب به بیان درک تفاوت‌ها می‌پردازد و بهترین تفاهم برای افراد را همین در نظر می‌گیرد. این کتاب یک راهنمای جامع برای زندگی بهتر و آرام‌تر است.

درباره کتاب تفاهم

اگر این اصل را بپذیریم که انسان‌ها با هم متفاوت هستند، می‌توانیم به‌طور جدی بررسی کنیم که چقدر با همسرمان تفاوت داریم. هر انسانی منحصربه‌فرد است و درواقع، طبقه‌بندی نوع انسان ممکن نیست! اما با درک بیش‌تر نسبت به تفاوت‌های‌مان، نظام طبقه‌بندی زیر می‌تواند مفید باشد. کتاب تفاهم یک طبقه‌بندی کامل از تفاوت آدم ها و ویژگی‌های رفتاری آن ها است. این کتاب به شما یاد می‌دهد تفاهم یعنی بتوانید در زندگی با یکدیگر هماهنگ باشید. ممکن است موارد مشابهی وجود داشته باشد که هر دوی شما، یا می‌پسندید یا نمی‌پسندید، مواردی که موجب تسهیل ارتباط‌تان می‌شود؛ اما، حتی اگر چنین مواردی هم وجود نداشته باشد، بازهم از بودن با یکدیگر لذت می‌برید، از هم قدردانی می‌کنید و نسبت به یکدیگر پذیرا هستید.

خواندن کتاب تفاهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوج‌ها پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تفاهم

. مشاجره و جروبحث را به حالت عادی درآورید

در جروبحث‌ها و مشاجره‌های‌تان، ترس و قدرت را کنار بگذارید و شرایط را به حالت عادی درآورید. زوج‌هایی که مضطرب می‌شوند یا از جروبحث‌های‌شان فرار می‌کنند، نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند! هنگام جروبحث، کنترل‌تان را حفظ نمایید.

وقتی با هم جروبحث می‌کنید، در زمان حال باقی بمانید

دربارهٔ موضوع صحبت کنید: «ببین، می‌دانم درحال حاضر هر دوی ما عصبانی هستیم اما، می‌خواهم بدانی دوستت دارم و می‌خواهم هر دوی ما احساس امنیت کنیم.» این عمل، عشق و صراحت و واقعیت و شور را به رابطه‌تان بازمی‌گرداند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
«برای ازدواج، شادی هدف خوبی نیست. هدفی که از شادی مهم‌تر است، رشد و تحول می‌باشد. شادی، یکی از دستاوردهای فرعی رشد است.»
Azadeh
همسرتان را در اولویت قرار دهید. ازدواج موفق، به‌طور اتفاقی رخ نمی‌دهد بلکه، برای رسیدن به آن باید تلاش کنید
Azadeh
«ازدواج و روابط خوب، ناآگاهانه شکل نمی‌گیرند، آن‌ها نتیجهٔ تلاش و زحمت آگاهانه‌اند.»
Azadeh
«ارزش‌ها مواردی هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت؛ حتی اندکی چشم‌پوشی از آن‌ها، به یکپارچگی شخصیت افراد آسیبی جدی می‌رساند و به تخریب زندگی مشترک منجر می‌شود. بنابراین، توافق زن و شوهر بر ارزش‌های اصولی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا، تفاوت و اختلاف در ارزش‌های اصلی، قابل حل‌وفصل و سازش نیست و در زندگی مشترک، همواره نقشی اساسی دارد.»
Azadeh

حجم

۱۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان