دانلود و خرید کتاب همه‌چیز به فنا رفته مارک منسون ترجمه علی‌اکبر تواضع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه‌چیز به فنا رفته اثر مارک منسون

کتاب همه‌چیز به فنا رفته

نویسنده:مارک منسون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه‌چیز به فنا رفته

کتاب همه چیز به فنا رفته نوشته مارک منسون است که با ترجمه علی‌اکبر متواضع منتشر شده. این کتاب توانست انقلاب بزرگی در کتاب‌های موفقیت در دنیا به وجود بیاورد. زبان طنز و روان کتاب از ویژگی‌های خاص این کتاب است.

اگر به تغییر و دگرگونی فکر می‌کنید و در میان انبوه خبرهای تلخ، به منبعی برای الهام و شادی نیاز دارید. اگر به کمک فکری و یا فلسفه‌ای برای بهتر زیستن نیاز دارید، با مارک منسون در کتاب «همه چیز به فنا رفته: کتابی درباره امید»، همراه شوید.

کتاب‌‌های مارک منسون، با ترکیبی از جهانی‌بینی و مهارت نویسندگی‌اش او را در فهرست پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز، قرار داد.

کتاب اول او با عنوان The subtle art of not giving a fuck منتشر شد که به فارسی با اسم «هنر ظریف بی خیالی» و «هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها» ترجمه شده است. همه چیز به فنا رفته، دومین کتاب این نویسنده است که ترجمه‌ای است از عنوان Everything is fucked- A book about hope و در ایران با نام اوضاع خیلی خراب است نیز شناخته می‌شود.

درباره کتاب همه چیز به فنا رفته

رایان هالیدی، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، در توصیف این کتاب گفته: «دنیای ما در عصر حاضر، آشفته به نظر می‌رسد اما این دلیل نمی‌شود که شما نیز جزئی از این آشفتگی باشید. کتاب مارک منسون، فراخوانی است برای جذب نیرو تا به سوی ساخت دنیایی بهتر پیشروی کنیم. و برای این منظور، همین کتاب، به تنهایی کفایت می‌کند.»

مارک منسون در کتاب «همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید» به بحث درباره چیزهایی می‌پردازد که در حال نابودی هستند. او از اضطراب‌ها و نگرانی‌هایی صحبت می‌کند که در لایه لایه زندگی در عصر حاضر نفوذ کرده و ما هیچ راه گریزی از آن نداریم. او با رویکرد متفاوتی در مورد موضوعاتی همچون درد، امید، شادی و موفقیت صبحت می‌کند و تعریف متفاوت‌تر و چالش‌برانگیزتری از آن‌ها ارائه می‌دهد. زبان طنز و طبع شوخ مارک منسون در ارائه اطلاعات و شرح و بسط موضوعی، از دیگر ویژگی‌های آثار اوست.

منسون در کتاب صوتی «همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید» صرفا به بیان نظرات و تأملات خودش بسنده نمی‌کند و به تفکرات و نظرات افراد بزرگ و صاحب‌اندیشه‌ای همچون نیچه، کانت، افلاطون و... نیز توجه دارد. او در تلاش است به‌جای پاسخ دادن به سوال‌هایی که مدت‌هاست گوشه ذهن انسانِ معاصر جا خوش کرده و برای آن جوابی نمی‌یابد، پرسش‌های بهتری مطرح کند تا دست‌آخر، خودمان به پاسخ مناسب برسیم.

خواندن کتاب «همه چیز به فنا رفته» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به مباحث موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

جملات برگزیده کتاب همه چیز به فنا رفته

در گستره بی‌پایان فضا/زمان، برای کائنات مهم نیست که عمل جراحی لگن مادر شما چه طور پیش رفته یا بچه‌های شما باید به دانشگاه بروند یا رئیس‌تان فکر می‌کند کار خود را درست انجام نداد‌ه‌اید. برای کائنات مهم نیست که دموکرات‌ها در انتخابات پیروز شوند یا جمهوری‌خواهان و اهمیتی نمی‌دهد که یکی از سلبریتی‌های مشهور در حمام هواپیما در حین مصرف کوکائین در حالی دیده شده که به شدت از خود بی خود شده بود. اگر جنگل‌ها به کلی آتش بگیرند یا تمام یخ‌ها آب شوند یا آب اقیانوس‌ها بالا بیاید یا همه ما به وسیله یک موجود بیگانه برتر به بخار تبدیل شویم، کائنات هیچ اهمیتی نمی‌دهد. فقط شما اهمیت می‌دهید.

شما اهمیت می‌دهید و خود را کاملاً متقاعد کرده‌اید زیرا برای شما مهم است که در پشت تمام این‌ها معنایی بزرگ در کائنات وجود داشته باشد.

شما اهمیت می‌دهید چون در اعماق وجودتان برای گریز از حقیقتی که ناراحتتان می‌کند، برای گریز از غیر قابل درک بودن وجود خودتان، برای گریز از در هم شکسته شدن توسط وزن ناچیز خودتان به احساس مهم بودن نیاز دارید. و شما درست مثل من و درست مثل هر انسان دیگری حس خیالی اهمیت خود را در جهان اطراف خود پخش می‌کنید، زیرا این کار به شما امید می‌دهد.

کانت، استدلال کرد که بنیادی‌ترین وظیفه اخلاقی، حفظ و توسعه هوشیاریست، هم در خودمان و هم در دیگران. او نام قانون اولویت دادن به هوشیاری را "فرمول بشریت" نامید و تا حدی توضیح داد... خوب، مثل همه چیز. این قانون، دریافت‌های اخلاقی اصلی ما را توضیح می‌دهد. مفهوم کلاسیک پاکدامنی را توضیح می‌دهد و توضیح می‌دهد که چگونه در زندگی‌های روزمره خودمان بدون تکیه بر نسخه‌های تخیلی امید، زندگی کنیم. توضیح می‌دهد که چه طور یک ‌تکه‌ گُه نباشیم.

مرگ، به لحاظ روانشناختی، امری ضروریست زیرا شروطی در زندگی ایجاد می‌کند. همیشه چیزی برای از دست دادن هست. شما تا زمانی که امکان از دست دادن چیزی را تجربه نکنید، به ارزش آن پی نخواهید برد. دیگر نمی‌دانید به خاطر چه چیزی باید تلاش کنید یا به خاطر چه چیزی حاضرید تسلیم شوید یا جان‌فشانی کنید.

درد، واحد پول ارزش‌های ماست. بدون درد از دست دادن (یا امکان از دست دادن)، تخمین ارزش همه چیز، غیر ممکن می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

Ali Motavaze
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

دوستان سلام، مارک منسون در دومین کتابش نشون داد که یه نویسنده طراز اوله و موفقیت کتاب اولش شانسی نبوده. زندگی من به دو قسمت قبل و بعد از مطالعه این کتاب تقسیم میشه. عالیه هرچی بگم کم گفتم.

Mina
۱۳۹۹/۰۲/۳۰

در بینهایت طاقچه بیاد

bud
۱۴۰۱/۰۹/۲۵

واقعا عالیه تقریبا به همه پیشنهاد میکنم من ترجمه هیوا کامجو و گویندگی سعید جسمی گوش دادم

_mohamd_e_amin
۱۳۹۹/۱۰/۰۴

محتوای جذاب و کاربردی کتاب در کنار ترجمه ی روان ، آدم رو برای ساعت ها درگیر خودش می‌کنه و از اون کتابهاییه که وقتی خوابت میاد ، ادامه دادنش رو به خوابیدن ترجیح میدی . به خصوص برای نسل

- بیشتر
moon
۱۳۹۹/۰۳/۲۱

کتاب های مارک منسون عالیست.اما کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها از همه بهتر است.در این کتاب گفته سه اصل ارزش جامعه و خود باوری برای امید و ادامه زندگی لازم است.باز هم حرف های جدید میزند.اعتقادات را زیرو

- بیشتر
Mbna
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

لطفا ورژن صوتیش رو هم بزارید

آیسان
۱۳۹۹/۰۶/۰۴

این کتاب واااقعا عاالیه و به شدت میکنم بخونیش

shayan
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

آخرای کتاب منو یاد کتاب داس مرگ انداخت درکل کتاب خوبیه ولی مارک منسون خیلی زیاده گویی کرده بعضی جاها واقعا جذاب و بعضی جاها بطالت آور

fazel12
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

سلام به نظرم نسخه بدون سانسورش رو بخونید

farshad96
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

سلام من یکی از طرفدار های مارک منسن هستم و بعد از خوندن هنر ظریف رهایی از دغدغه ها به شدت منتظر بودم کتاب های بیشتری از این نویسنده ترجمه بشه. ولی این کتاب اصلا در حد و اندازه های هنر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان