دانلود و خرید کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها استیو سیبولد ترجمه کیارش عباس زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها اثر استیو سیبولد

کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها

معرفی کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها

کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها نوشتهٔ استیو سیبولد و ترجمهٔ کیارش عباس زاده و پروانه حیدر قزوینی است. انتشارات ویان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر افکار، عادات و فلسفهٔ انسان‌های بزرگ و موفق را شرح داده است.

درباره کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها

کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها ۱۷۷ نکته درمورد انسان‌های موفق را گردآوری کرده و در هر بخش از کتابْ یکی از آن‌ها را شرح داده است. این کتاب کمک می‌کند بینشی صحیح برای زندگی و کسب‌وکارمان به دست آوریم، دانش مناسب را به دست آوریم، دانش را به مهارت و تجربه ارتقا دهیم و بینش لازم را کسب کنیم. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که تغییر افکار و عقاید به‌شکلی است که می‌تواند کسی را از یک زندگی معمولی به سطح بسیار بالاتری بکشاند. اگر این کنجکاوی برایتان پیش آمده که کدام انتخاب‌ها هستند که بیشترین تأثیر را روی ثروت ما می‌گذارند، کتاب حاضر را بخوانید تا با کمک راهکارهای ارائه‌شده در آن بتوانید از هر لحظه از زندگی‌تان بیشترین بهره را ببرید. نویسندهٔ این کتاب، استیو سیبولد (Steve Siebold)، به ما یاد می‌دهد که بهانه‌آوردن را برای همیشه از زندگیمان کنار بگذاریم و دستورالعملی کاربردی را برای رسیدن به موفقیت در زندگی به کار بگیریم. کافی است باورهایی را که زندگی افراد موفق را تغییر داد، بشناسیم و آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌هایمان پیاده کنیم تا شاهد پیروزی و برنده‌شدن خود در بازی زندگی باشیم.

خواندن کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۷۷ باور آدم حسابی ها

«آماتورها بر طبق توهم و آدم حسابی‌ها بر طبق واقع‌گرایی عمل می‌کنند. عادات، عمل‌ها و رفتارهای آدم حسابی‌ها منطبق بر اندازه و محدوده هدف نهایی آنهاست. به همین دلیل آنها را آدم حسابی می‌نامیم.»

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۱۰۵۸۹
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

من از نویسنده این کتاب، کتاب دیگری هم تحت عنوان ثروتمندان چگونه می اندیشند رو خوندم و به قلمش خیلی علاقه دارم و توی این کتاب هم که وجوه مشترک با اون کتابش زیاد بود خیلی ریزتر و دقیقتر با

- بیشتر
روح الله
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

کی تعیین میکنه که اینا آدم حسابی هستن؟! چرا الکی افراد خاصی رو گنده می کنید؟ در صورتی که از نوابغ حقیقی حرفی نمی زنید؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان