دانلود و خرید کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند سایمون سینک ترجمه الهام نورانی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

کتاب رهبران آخر غذا می‌خوردند نوشته سایمون سینِک، نویسنده کتاب پرفروش با چراها شروع کنید است. در این کتاب می‌خوانید چرا بعضی از گروه‌ها می‌توانند با هم همکاری کنند و بعضی قادر به این کار نیستند.

درباره کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

این اثر یک کتاب در زمینه موفقیت در کسب‌وکار است که تاکیدش بر رهبری است. دیدگاه این اثر درباره رهبری بیشتر روی خدمت‌ کردن به دیگران تاکید دارد تا دستیابی به اهداف سهام‌داران و یا منافع شخصی. رهبرانی که خود را مانند خانواده در اختیار کارمندان می‌بینند، می‌توانند رضایت شغلی و مشارکت را افزایش دهند که موجب کاهش استرس و افزایش بهره‌وری می‌شود، چرا که کارمندان احساس امنیت می‌کنند.

سایمون سینِک، کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند را به سبکی شخصی و شخصیت‌محور می‌نویسد که آن را جدالی در برابر وضع کنونی نظریهٔ رهبری تعریف می‌کند. او روی اشخاصی مانور می‌دهد که یا ایده‌آلی برای رهبریِ خدمات نمایش داده‌اند، یا نمونه‌ای از نحوه‌ای که نباید طبق آن با کارمندان رفتار شود را نشان داده‌اند. بخش‌های عمده‌ای از متن، به تشریح اسناد و مدارک مربوط به ادعاهای خاص اختصاص یافته‌است.

خواندن کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران و رهبران سازمان‌ها مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

درباره سایمون سینِک نویسنده کتاب رهبران آخر غذا می‌خورند

سایمون سینِک، یکی از اعضای هیئت مدیرهٔ شرکت رَند (Rand) است. او نویسنده یکی از کتاب‌های پرفروش با عنوان با چراها شروع کنید است.

نظرات کاربران

Masoud Ghasemi
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

کتاب را بصورت فیزیکی مطالعه کرده ام و به چند نفر هدیه داده ام متن روان و جذاب و کاربردی است برای من که عالی بود

ali farzad
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

محتوای کتاب بسیار زیباست نسخه چاپی کتاب رو خوندم و واقعا یک دریچه تازه ای رو توی ذهن من ایجاد کرد

حسین
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

کتاب خوب با مطالب جدید موضوعات تکان دهنده ای توش داره مخصوصا آزمون میلگرام که به نظرم هرکس باید یه بار اونو بخونه من هر سه نسخه اش رو گرفتم هم نسخه الکترونیکی هم صوتی هم خود کتاب رو

HMD
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

کتابی بسیاز زیبا و آموزنده.

erff_on
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

صفحه ی ۱۵۹ بین صفحات کتاب موجود نیست ! از صفحه ی ۱۵۸ باید بپری و صفحه ی ۱۵۹ رو بخونی ☹

Mash
۱۳۹۹/۱۱/۲۰

مطالب روتین و تکراری

raha
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

واقعا کی اینو خونده!؟؟ و کی این همه پولو داده براش؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲۶)
هر کارمند، پسر یا دختر کسی است. رهبر شرکت، همانند والدین مسئول زندگی ارزشمند آنهاست.
knowrun
«در دورهٔ سختی، حتی به فکر دست کشیدن از یکی از بچه‌های خود نمی‌افتیم. هر اتفاقی که بیفتد، کل خانواده با یکدیگر متحد می‌شویم و با هم سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و در نهایت سختی‌ها را با کمک هم پشت‌سر خواهیم گذاشت.»
کاربر ۱۵۲۷۴۱۲
پدری که برای محافظت از دخترش هر کاری می‌کند، حالا رسماً و با تشریفات این مسئولیت را به دیگری واگذار می‌کند. بعد از اینکه دست دخترش را به دست داماد می‌دهد، به جایگاهش روی نیمکت کلیسا بازمی‌گردد و اطمینان دارد که از این به بعد دامادش از دخترش محافظت خواهد کرد. چپمن دریافت که «این مسئله در مورد شرکت هم صدق می‌کند.» هر کارمند، پسر یا دختر کسی است. رهبر شرکت، همانند والدین مسئول زندگی ارزشمند آنهاست.
Mohamad Sakhaei
اگر عملکرد شما انگیزهٔ امیدواری و رویاپردازی، یادگیری، کار و رشد و ترقی را در دیگران افزایش دهد، شما رهبرید.
Abes315
ارزش واقعی رهبری در مقدم دانستن نیاز دیگران نسبت به نیاز خود است
Abes315
بدون حلقهٔ امن، کارکنان مجبورند زمان و انرژی زیادی را صرف دفاع از خود در مقابل یکدیگر کنند. هم‌نشینان و اطرافیان ما هستند که مشخص می‌کنند کجا انرژی‌مان را صرف کنیم. هرچه بیشتر بتوانیم به افرادی که کنارمان می‌ایستند، اعتماد کنیم، آمادگی بهتری برای رویارویی با تهدیدات خارجی دائمی خواهیم داشت.
knowrun
به همین منوال، قدرت و استقامت شرکت ناشی از محصولات و خدماتش نیست، بلکه برگرفته از میزان همکاری مؤثر بین کارکنانش است. هر یک از اعضای گروه در حفظ حلقهٔ امن نقش دارد و وظیفهٔ رهبر، اطمینان از ایفای نقش همگان است. مراقبت از افراد درون حلقه وظیفهٔ اصلی رهبری است.
knowrun
بهای واقعی امتیاز رهبری در گرو صرف نظر کردن از منافع شخصی است.
Abes315
اگر عملکرد شما انگیزهٔ امیدواری و رویاپردازی، یادگیری، کار و رشد و ترقی را در دیگران افزایش دهد، شما رهبرید.
knowrun
این توانمندی علاوه بر بسیاری از مزایای دیگر، اجازهٔ انتقال آموزه‌های ما به دیگران را می‌دهد، درنتیجه آنها به یادگیری دوبارهٔ تمام آموخته‌های ما نیاز ندارند. هر نسلی می‌تواند زندگی را بر پایهٔ آموخته‌های نسل‌های گذشته بسازد، بنابراین می‌توانیم در دنیا پیشرفتی واقعی داشته باشیم. این معنای انسان بودن است. ما ماشین کسب موفقیت هستیم.
erff_on

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۵۳۷٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان