دانلود و خرید کتاب به سفیدی استخوان دیوید کنستانتین ترجمه سامان شهرکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب به سفیدی استخوان

کتاب به سفیدی استخوان اثر دیوید کنستانتین با ترجمه سامان شهرکی توسط انتشارات سنگ و در مجموعه سنگریزه منتشر شده است. این داستان برنده جایزه بین‌المللی داستان کوتاه بی‌بی‌سی است. 

درباره کتاب به سفیدی استخوان

کتاب به سفیدی استخوان برنده جایزه بین‌المللی بی‌بی‌سی است. سال ۲۰۰۵ موسسهٔ گسترش جهانی علم، تکنولوژی و هنر بریتانیا یا به اختصار «نِستا» با حمایت رادیو چهار بی‌بی‌سی و مجلهٔ «پراسپکت» این جایزه را پایه‌گذاری کرد، که البته نام بی‌بی‌سی از سال ۲۰۰۸ و به عنوان حامی به آن اضافه شده است. داستان کوتاه منتخب این جایزه، برندهٔ ۱۵ هزار پوند انگلستان می‌شود. مبلغ این جایزه بعد از جایزهٔ داستان کوتاه ساندی تایمز که مبلغی ۳۰ هزار پوندی دارد، به عنوان بالاترین مبلغ اهدایی در دنیا که فقط به یک داستان کوتاه تعلق می‌گیرد، شناخته می‌شود.جایزهٔ بی‌بی‌سی معمولاً مختص نویسندگان بریتانیایی است، اما سال ۲۰۱۲ به افتخار برگزاری المپیک در لندن، نویسندگان غیربریتانیایی هم اجازهٔ حضور در این رقابت را داشتند. «کیت کلنچی» در سال ۲۰۰۹، «میروسلاو پنکوف» در سال ۲۰۱۲ و «سارا هال» در سال ۲۰۱۳ از دیگر برگزیدگان جایزهٔ بی‌بی‌سی هستند.

خواندن کتاب به سفیدی استخوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان مناسب است زیرا یکی از معتبرترین جایزه‌های جهان را گرفته است. کتاب به سفیدی استخان خواننده را با انتظار جهانی از مفهوم داستان روبه‌رو می‌کند.

درباره دیوید کنستانتین نویسنده کتاب به سفیدی استخوان

دیوید جان کنستانتین، نویسنده، شاعر و مترجم بریتانیایی سرویراستار مجله‌‌ی ادبی شعر ترجمه‌‌ی مدرن و در کنار نویسنده‌‌ی ایرلندی، برنارد دونوف، عضو هیأت ویراستاری انجمن شاعران آکسفورد است. او همچنین یکی از داوران نهایی جایزه‌‌ی تی.اس الیوت است. از ا‌‌و چندین مجموعه‌‌ی شعر به چاپ رسیده که از آن‌‌ها می‌‌توان به «در جست‌‌و‌‌جوی دلفین‌‌ها»، «کسپر هاوسر»، «حمله‌‌ی زنبور‌‌ها» و «چیزی برای ارواح» اشاره کرد.

در سال ۲۰۰۵ فیلمی با عنوان «چهل‌‌و‌‌پنج سال» بر اساس داستان کوتاهی از او به نام «در کشوری دیگر» ساخته شد که شارلوت رمپلینگ با ایفای نقش در این فیلم از نامزد‌‌های اسکار همان سال بود. در کارنامه‌‌ی کنستانتین دو رمان «دیویس» و «نویسنده‌‌ی زندگی» و یک زندگی‌‌نامه با عنوان «دشت‌‌های آتش»، بر اساس زندگی سِر ویلیام همیلتون و چندین مجموعه داستان کوتاه به چشم می‌‌خورد.

او دو بار برنده‌‌ی جایزه‌‌ی بهترین مجموعه داستان کوتاه فرانک اوکانر، یک بار در سال ۲۰۱۰ برای «چراگاه» و بار دیگر در سال ۲۰۱۳ برای «چای در میدلند» شده است. در سال ۲۰۱۰ نیز داستان کوتاه چای در میدلند جایزه‌‌ی بهترین داستان کوتاه بی‌‌بی‌‌سی را به خود اختصاص داد. کنستانتین همچنین موفق به کسب جایزه‌‌ی پوپِسکو و جایزه‌ی وایت‌‌برید که مربوط به ترجمه و شعر هستند، شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان