دانلود و خرید کتاب آشنایی با قرآن جلد 4 مرتضی مطهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با قرآن جلد 4 اثر مرتضی مطهری

کتاب آشنایی با قرآن جلد 4

نویسنده:مرتضی مطهری
انتشارات:انتشارات صدرا
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آشنایی با قرآن جلد 4

کتاب حاضر مشتمل است بر سیزده جلسه تفسیر سوره نور توسط استاد شهید آیت الله مطهری که در سال ۱۳۴۹ شمسی در مسجد الجواد ( تهران ) در شبهای‏ جمعه ایراد شده است . همان طور که خواننده محترم مطلع است ، از استاد شهید حدود ۱۵۰ ساعت‏ تفسیر قرآن باقیمانده است که تاکنون بخش اندکی از آن منتشر شده و کتاب‏ حاضر جلد چهارم این مجموعه ( آشنایی با قرآن ) می‏‌باشد . به فضل خدا مجلدات بعدی این مجموعه - که مشتمل بر تفسیر سوره‌‏هایی از جزء ۲۵ تا ۳۰ قرآن کریم می‏باشد - با سرعت بیشتری منتشر خواهد شد . این کتاب نیز همچون دیگر آثار آن متفکر شهید حاوی مطالبی بدیع و جالب‏ توجه و مرتبط با مسائل روز بوده و از بیانی روان و شیوا برخوردار است . از خدای متعال بهره‌‏گیری هر چه بیشتر از آثار آن بزرگ‌مرد و نیز توفیق‏ بیشتر برای انتشار آثار چاپ نشده آن استاد شهید مسألت می‌‏کنیم .
معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظرات کاربران

kasra
۱۳۹۴/۰۴/۲۳

از اینکه کتابهای شهید مطهری بصورت رایگان گذاشته شده متشکرم و از زحمات شما تشکر و قدردانی می نمایم ولی "قسمت هایی از متن در بیشتر آثار موجود نیست."

mostafa
۱۳۹۴/۰۱/۱۶

سپاسگذارم، لطفا کتب بیشتری را در حالت رایگان قرار بدین، متشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۲۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان