دانلود و خرید کتاب کاترین جین آستن ترجمه منوچهر آرام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کاترین

جین آستن (۱۸۱۷- ۱۷۷۵)، نویسنده‌ انگلیسی است. آثار او بر ادبیات غرب بسیار تأثیر گذاشت و شناختش از زندگی زنان و مهارتش در گوشه و کنایه‌ها، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرده است. «نورثنگر ابی» (کاترین) در واقع دومین رمان این نویسنده است که یک سال پس از مرگش منتشر شد. کاترین مورلند دختری است پاک و ساده‌دل که از کلبه روستایی‌اش به دنیای پرتب‌وتاب و پیچیده شهر شلوغ سفر می‌کند، با آدم‌های تاز‌ه‌ای آشنا می‌شود و تجربه‌هایی را از سر می‌گذراند، اما در عالم خیال همه چیز را با رمان‌هایی که خوانده است مقایسه می‌کند و خود را در نقش قهرمان این رمان‌ها می‌بیند و سرانجام درمی‌یابد که دنیای اطراف واقعی‌تر از دنیای رمان است.
معرفی نویسنده
عکس جین آستن
جین آستن

جین آستن نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است که برای اولین بار از طریق رفتارش با مردم عادی در زندگی روزمره‌ی آن‌ها، شخصیت کاملا مدرن خود را در رمان‌هایش بازتاب داد. او در طول زندگی خود چهار رمان منتشر کرد: عقل و احساس، غرور و تعصب، منسفیلد پارک و اما. در این رمان‌ها و همچنین رمان‌های ترغیب و نورثنگر ابی (که پس از مرگ او در سال ۱۸۱۷ منتشر شدند)، آستن زندگی طبقه‌ی متوسط​​ انگلیسی را در اوایل قرن نوزدهم به تصویر کشید. رمان‌های او به آثار کلاسیک جاودانی تبدیل شدند که بیش از دو قرن پس از مرگ او، همچنان موفقیت‌های مختلفی کسب می‌کنند.

نظرات کاربران

shayestehbanoo
۱۳۹۸/۰۷/۲۱

از معدود کتاب های جین آستین که دوست نداشتم ، کاترین خیالبافو ساده اس شخصیتی که بیشتر از جذاب بودن حوصله سر بر هستش!

رامین
۱۳۹۹/۰۷/۲۲

ترجمه خوبی رو آقای منوچهر آرام انجام داده اند و به خوبی توانسته اند گره های متن رو ترجمه و خلاصه کنند. اما بعضی اوقات فراتر از متن اصلی، ترجمه احساسی شده و یا حتی حق مطلب تحریف شده، در

- بیشتر
Hoda2212
۱۳۹۹/۰۵/۱۸

به نظرم کتاب خیلی قشنگیه داستان ساده و کاترین ساده واقعا دلنشینه...

Hsti
۱۳۹۶/۱۰/۱۱

qshnge

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۵۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان