دانلود و خرید کتاب کسب شهرت دیوید آورین ترجمه مهسا دبستانی قمصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کسب شهرت

کتاب کسب شهرت؛ زندگی و کسب و کار موفق، راهنمایی عملی و ضروری برای افزایش درآمد کسب‌وکارهاست که به قلم دیوید آورین به رشته تحریر درآمده است.


درباره کتاب کسب شهرت

در دنیای امروز کسب مزیت رقابتی در فعالیت‌های اقتصادی مختلف ضروری به‌نظر می‌رسد و یکی از اصول اولیه برای تداوم آن کسب‌وکار به‌شمار می‌رود. دیوید آورین در کتاب کسب شهرت، مشاوره‌های مفیدی برای رونق درآمدزایی کسب‌وکارها بر مبنای دیده شدن هرچه بیشتر ارائه می‌دهد. درواقع با خواندن این کتاب ایده‌های جالبی برای برندسازی و معرفی خلاقانه محصول خود در بازار به دست خواهید آورد. اثرگذاری این کتاب در موفقیت یا عدم موفقیت یک فعالیت اقتصادی به‌اندازه‌ای است که بسیاری آن را کلید موفقیت یا شکست مجموعه‌ها می‌دانند. آورین در این اثر، تاکید بسیاری بر شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات دارد. کسب شهرت نقشی بی بدیل در برندسازی و بازاریابی دارد و به جذب مشتریان جدید منتهی می‌شود.

خواندن کتاب کسب شهرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب کسب شهرت برای تمامی صاحبان کسب‌وکار یا افرادی که دغدغه شروع فعالیت تازه اقتصادی را دارند، ضروری به‌نظر می‌رسد.

جملاتی از کتاب کسب شهرت؛ زندگی و کسب و کار موفق

بسیاری از محیط‌های کسب‌وکار امروزی بر این باورند که برند آن‌ها عمدتاً متشکل از لوگو و امکانات هوشمندانه آن‌ها است، اما برند خیلی بیش‌تر از این‌هاست. در واقع، برند همه چیز است. و با وجود تاثیر و نفوذ شما بر روی برند، در نهایت شما واقعاً مالک آن نیستید. برند شما در ذهن مشتریان شما قرار دارد. برند شما تصاویر، افکار، خاطرات و احساساتی است که هنگام ذکر نام شما، مشاهده تبلیغ شما یا گذر از مقابل فروشگاه شما در ذهن مشتری تداعی می‌شود. برند شما همان چیزی است که مشتریان در مورد شما فکر می‌کنند، به خاطر می‌آورند، و در مورد کسب‌وکار شما و همکاری با شما احساس می‌کنند، حتی پس از آن‌که ساختمان را ترک می‌کنند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
بنابراین چالش شما این‌جاست: یک رویکرد بازاریابی برای ارتقاء کسب‌وکار خود توسعه دهید که شباهت زیادی با با روش رقبای‌تان نداشته باشد. شعاری برای خود ایجاد کنید که منحصر به شما باشد. نامی برای خود دست و پا کنید که توصیفی، جذاب، عمیق و منحصربه‌فرد باشد. سپس طبق آن پیش بروید تا با شگفتی تمام متوجه شوید که کمپین تبلیغاتی شما در ارزشمندی شما تا چه حد می‌تواند موثر باشد.
msdqmi2007

حجم

۲۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲۲۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان