دانلود و خرید کتاب کسب درآمد فوری کریستوفر هوارد ترجمه مینا خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کسب درآمد فوری

در کتاب برگزیده وال‌استریت‌ژورنال، کسب درآمدی فوری، کریستوفر هوارد به شما راه‌های کشف ذهن کارآفرینانه‌تان را آموزش می‌دهد. این کتاب از مجموعه زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه و جلد پنجاه‌وسوم آن است.

درباره کتاب کسب درآمدی فوری

کریستوفر هوارد در این کتاب با راهکارهایی که در چهارده فصل ارائه می‌دهد شما را با دنیای شگفت‌انگیز کارآفرینی و جذابیت‌هایش و روش‌های کسب درآمد هوشمندانه و سریع آشنا می‌کند.

خواندن کتاب کسب درآمد فوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر قصد کارآفرینی و راه‌انداختن کسب وکاری تازه را دارید این اثر را بخوانید و از راهنمایی هایش استفاده کنید.

درباره کیستوفر هوارد

استراتژیست سبک زندگی و ثروت در سطح بین‌المللی، کریستوفر هوارد، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان و سخن‌ران برجسته و مالک سبک اختصاصی خودش است. کریس تقریباً به مدت دو دهه دربارهٔ استراتژی‌های موفقیت بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای دنیا، بشردوستی و ذهن معنوی تحقیق کرده است. دانش گستردهٔ او به واسطهٔ کتاب‌هایش، دوره‌های مطالعاتی مخصوص و سمینارهای عمومی در سرتاسر جهان با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود. در نتیجه کریس هوارد به صدها هزار نفر کمک کرده است تا ثروت‌مند شوند و سبک زندگی مورد علاقهٔ خود را ایجاد کنند. با تمریناتی در آمریکا، انگلستان، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و چین و هم‌چنین برنامه‌هایی دربارهٔ توسعهٔ بیش‌تر در اروپا، کانادا و آسیای جنوب شرقی، سبک کریستوفر هوارد جزو یکی از سریع‌ترین سبک‌های توسعهٔ آموزش شخصی در جهان قرار گرفت.

کریستوفر هوارد به عنوان کارآفرین اجتماعی، تاثیری بشردوستانه بر ملل در حال توسعه در سراسر دنیا گذاشته است. تلاش‌هایش شامل ساخت دبیرستانی در هولیوک کامیونیتی در پرو است که در گذشته پس از اتمام دورهٔ ابتدایی، آموزش در آن‌جا متوقف می‌شد. او گروهی شامل ۳۰ نفر معلم و مربی آورد تا با صدها دانش‌آموز تمرین کنند و اولین دانشکدهٔ رایگان در جنوب آفریقا را ایجاد کنند که اپرا وینفری، نلسون ماندلا و ریچارد برانسون هم از آن حمایت کرده‌اند. کریس در کامبوج با به اشتراک گذاشتن پیام‌هایش در شبکه‌های اجتماعی به افزایش آگاهی کمپین‌های شرکت‌های اجتماعی فرندز اینترنشنال کمک کرده است. ضمن همکاری با مرکز نگهداری از کودکان در منگولیا، کمپین سرپرستی از کودکان بی‌سرپرست را به اشتراک گذاشت تا دیگران هم از این طرح حمایت کنند.

هم‌چنین کریس از اعضا و مدیران دانشکدهٔ اتحاد مردمی برلیس است که متعهد شده‌اند تا با ایجاد فرصت‌هایی از طریق میلیون‌ها وام کوچک، فقر را از بین ببرند.

جملاتی از کتاب کسب درآمد فوری

اپرا وینفری، بنیان‌گذار شرکت تولیدات هارپو می‌گوید: «به این باور رسیدم که هر یک از ما ماموریتی شخصی داریم که مثل اثر انگشت‌مان منحصربه‌فرد است. باید آن‌چه دوست دارید را پیدا کنید و راهی پیدا کنید تا به دیگران خدمات دهید، سخت تلاش کنید، بگذارید انرژی دنیا شما را هدایت کند.»

دوست دارید گام بعدی ساختن ثروتی بزرگ در زندگی را بدانید؟ آماده‌اید خود را به سمت موفقیت مالی بزرگی سوق دهید؟ آماده‌اید به وضعیتی کاملاً آماده‌باش وارد شوید که واقعاً هر هدفی در دسترس شماست؟

در برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در سرتاسر دنیا واقعاً با صدها هزار نفر ملاقات کردم که اشتیاق شدیدی دارند زندگی خود و دیگران را بهتر کنند. هم‌چنین در صنعت‌های مختلف دربارهٔ زندگی کارآفرینان بسیار موفق مطالعه کردم. این زنان و مردان با استفاده از مهارت‌های‌شان تغییری مثبت در دنیا ایجاد می‌کنند. اگر مشتاق هستید به سرعت ثروتمند شوید و هم‌چنین اگر از صمیم قلب می‌خواهید به دیگران کمک کنید زندگی بهتری داشته باشند، لطفاً این فصل را با دقت بخوانید.

ماریو اندرتی، قهرمان مسابقات اتومبیل‌رانی می‌گوید: «خواستن کلید اصلی انگیزه است، اما اراده و تعهد به پیگیری سخت‌گیرانهٔ اهداف‌تان به شما کمک می‌کند به موفقیت دل‌خواه‌تان برسید.»

کارآفرینان موفق کسانی هستند که با پول انگیزه نمی‌گیرند. اگر تنها هدف‌تان پول باشد هرگز به قدری در آن حرفه دوام نمی‌آورید که واقعاً موفق شوید. درواقع تمام کارآفرینان ثروتمند به عشق خود مسیر سفر اکتشافی‌شان را شروع کرده‌اند. آن‌ها تعهدی ثابت و ناگسستنی دارند که آیندهٔ جدیدی بسازند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۷۷۶۵۶
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

کتاب خوبی بود امید وارم همگانی شه

4592216301
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

برای موفق شدن زندگی کار آفرینان برتر را الگوی زندگی خود قرار دهید تا موفق شوید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۵۰۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان