دانلود و خرید کتاب شکست‌ناپذیر آنتونی رابینز ترجمه یاسمین شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکست‌ناپذیر اثر آنتونی رابینز

کتاب شکست‌ناپذیر

معرفی کتاب شکست‌ناپذیر

شکست‌ناپذیر اثر آنتونی رابینز یکی از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت انتشارات طاهریان است. این اثر کتابی راهنما برای کسانی است که به دنبال سرمایه‌گذاری و کارآفرینی هستند.

درباره کتاب شکست‌ناپذیر

آنتونی رابینز در این کتاب داده‌هایی اجرایی را برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است. در این کتاب رابینز با دقت و آگاهانه نشان می‌دهد که چگونه می توانید سرنوشت سرمایه‌گذاری‌تان را به دست بگیرید. وقتی بازار سقوط می‌کند، چگونه خودر ا نجات دهید و چگونه از فرصت‌های خود وقتی دیران اوضاع اقتصادی را فاجعه‌بار می‌بینند، استفاده کنید. سرانجام رابینز نگاتی را ردباره خلق ثروت بیان می‌کند و این که رسیدن  به ثروت پایان راه نیست اما یک جنبه بسیار مهم برای دستیابی به یک زندگی هدفمند است.

آنچه کمک می‌کند مطالب این کتاب باورپذیر باشد این است که نویسنده با صراحت با ترس‌های فراگیر ما در مورد آینده اقتصادی همراه است.

خواندن کتاب شکست‌ناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 تمامی فعالان اقتصادی و سرکایه‌گذارن و کارآفرینان می توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

 بخشی از کتاب شکست‌ناپذیر

چه احساسی خواهید داشت، اگر بدانید که در ذهنتان، در قلبتان و در اعماق وجودتان، همیشه ثروتمند خواهید بود؟ اطمینان مطلق داشته باشید با وجود هر اتفاقی در اقتصاد، بازار سهام یا املاک حقیقی، شما همچنان تا پایان زندگی امنیت مالی خواهید داشت؟ اینکه بدانید شما آنقدر دارایی خوهید داشت که نه تنها قادر خواهید بود احتیاجات خانواده خود را برطرف کنید بلکه از لذت یاری رساندن به دیگران شاد شوید؟

ما همگی آرزو داریم به چنین جایگاهی از آرامش درونی دست پیدا کنیم که راحت، مستقل و آزاد باشیم. به طور خلاصه ما همگی آرزو داریم شکست ناپذیر باشیم.

اما معنای واقعی شکست ناپذیری چیست؟ موضوع فقط پول نیست، آن یک حالت ذهنی است. هنگامی به راستی شکست ناپذیر خواهید بود که حتی درمیان طوفان‌ها اطمینانی کامل داشته باشید. البته به این معنی نخواهد بود که هرگز نگرانی نداشته باشید. همه ما می‌توانیم مدتی توقف کنیم اما این حالت نباید ادامه پیداکند. هیچ چیز نباید برای مدت طولانی به شما ضربه بزند. اجازه ندهید ترس بر شما غلبه کند.

اگر شما به سرعت تعادل خود را بدست آورید و برهدفتان تمرکز کنید آرامش خود را بدست می‌آورید. هنگامی‌که دیگران می‌ترسند شما با این قدرت ذهنی از حوادث گیج کننده اطرافتان سود خواهید برد. این حالت ذهنی به شما اجازه خواهد داد تا به‌جای پیروی از دیگران، یک رهبر باشید. یک بازیکن شطرنج باشید، نه مهره‌ای از بازی شطرنج. یکی از اندک افرادی باشید که انجام خواهند داد نه جزء افراد بی‌شماری که تنها حرف می‌زنند!

اما آیا این امر ممکن است که در این زمان‌های سخت، شکست ناپذیر بود؟ یا این تنها یک آرزوی دست نایافتنی است؟

 فهرست کتاب شکست‌ناپذیر

دربارهٔ این کتاب

مقدمه

پیشگفتار

بخش ۱: کتاب قانون

فصل ۱: شکست‌ناپذیر

فصل ۲: زمستان خواهد آمد، امّا کی؟

فصل ۳: نیمهٔ حقیقت و شهریه‌های پنهان

فصل ۴: نجات‌دهنده طرح‌های بازنشستگی

فصل ۵: به چه کسی واقعاً می‌توانید اعتماد کنید؟

بخش ۲: کتاب اجرایی شکست‌ناپذیر

فصل ۶: ۴ مرکز

فصل ۷: خرس را بکشید

بخش ۳: روانشناسی ثروت

فصل ۸: خاموش کردن دشمن درون

فصل ۹: ثروت واقعی

یادداشت‌ها


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یک حالت زیبا و خوشایند. هنگامی که احساس عشق، شادی، شکر، حیرت، نشاط، آسایش، خلاقیت، تلاش، توجه، رشد، کنجکاوی و سپاسگزاری دارید شما در یک حالت یا وضعیت زیبا هستید. در این حالت، شما دقیقاً می‌دانید که چه کاری انجام می‌دهید و شما درست انجام می‌دهید. در این حالت روح شما و قلب شما سرزنده است و بهترین اتفاقات برایتان روی می‌دهد. به هیچ چیزی مثل یک مشکل نگاه نمی‌کنید، و امور زندگیتان به خوبی جریان دارد. شما اصلاً احساس ترس یا ناامیدی نمی‌کنید. شما موزون با ذات حقیقی خود هستید.
کاربر ۱۳۴۳۵۷۶

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان